Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-04
Jastrzębie-Zdrój: Dostawy podstawowego i pomocniczego sprzętu medycznego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju
Numer ogłoszenia: 259388 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy podstawowego i pomocniczego sprzętu medycznego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy podstawowego i pomocniczego sprytu medycznego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Przedmiot zamówienia został podzielony na 30 części: Pakiet 1 - Strzykawki I, Pakiet 2 - Strzykawki II, Pakiet 3 - Kaniule, Pakiet 4 - Przedłużacze do pomp infuzyjnych, Pakiet 5 - Kraniki trójdrożne, Pakiet 6 - Igły iniekcyjne, Pakiet 7 - Igły do punkcji, igły do biopsji wątroby, aspiracji szpiku kostnego,trepanobiopsji, biopsji histopatologicznych tkanek miękkich, biopsji aspiracyjnej, igły do nakłuć gruczołu krokowego, Pakiet 8 - Przyrządy do przetaczania, Pakiet 9 - Ostrza chirurgiczne, Pakiet 10 - Wzierniki ginekologiczne, Pakiet 11 - Ostrza do dermatomu Wagner firmy Aesculap, Pakiet 12 - Ostrza do strzygarki z nieruchomym ostrzem 9671 firmy 3M, Pakiet 13 - Igły do pobierania leków, zawory dostępu żylnego, korki do kaniul i kapturki ochronne, Pakiet 14 - Filtr infuzyjny, Pakiet 15 - Papiery do EKG, USG i KTG, elektrody typu TAB, elektrody przyssawkowe i kończynowe, żele do USG i EEG, Pakiet 16 - Elektrody EKG, Pakiet 17 - Żele do EKG i USG, Pakiet 18 - Pojemniki medyczne, osłonki na głowicę USG, Stazy do pobierania krwi, patyczki higieniczne, gruszki do odsysania, kieliszki do leków, szpatułki laryngologiczne, Osłony na głowicę UKG przezprzełykową przy aparacie do UKG Vivid 4 firmy Gems ultrasound, Pakiet 19 - Szyny aluminiowe, Pakiet 20 - Pudełka apteczne, butelki i zlewki szklane, Pakiet 21 - Woreczki do pobierania moczu, baseny, kaczki, miski nerkowate, szczotki chirurgiczne, worki na wymioty, tace na leki, worki mikcyjne, Pakiet 22 - Okulary do lampy Sollux, okulary do lasera terapeutycznego, gogle, półmaska ochronna, Pakiet 23 - Zaciskacze do pępowiny i rozcinacze do zacisków do pępowiny, zestawy do lewatywy, Pakiet 24 - Okulary do fototerapii dla noworodków, Pakiet 25 - Opaski identyfikacyjne dla noworodków, dla dorosłych i dzieci, Pakiet 26 - Opaski identyfikacyjne dla zmarłych, Pakiet 27 - Komory inhalacyjne, Pakiet 28 - Smoczki jednorazowe, Pakiet 29 - Elektroda grzybkowa, Pakiet 30 - Zestaw do przezskórnej endoskopowej jejunostomii typu PEJ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości/wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od faktycznych potrzeb Zamawiającego występujących podczas obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Dostawca zapewni takie opakowanie towaru, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do magazynu Zamawiającego. Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu i przechowywania. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza przesunięcia ilościowe pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w danym pakiecie, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.13.10-6, 33.19.40.00-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.23-0, 33.14.12.20-8, 18.14.20.00-6, 33.73.50.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nieobowiązuje
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.), z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy; 2) oświadczenie o posiadaniu pozwoleń na dopuszczenie do obrotu i używania - według Załącznika nr 6 do SIWZ; 3) oświadczenie, iż zaoferowane produkty mogą być użyte tylko jeden raz - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; 4) oświadczenie, iż zaoferowane produkty są sterylne - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; 5) oświadczenie, iż oferowane produkty mogą być użyte wielokrotnie - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; 6) oświadczenie o dostarczeniu instrukcji obsługi, czyszczenia, dezynfekcji, konserwacji, pakowania, sterylizacji (w przypadku wyrobów wielokrotnego użytku) przy pierwszej dostawie danego produktu oraz dostarczenia w czasie trwania umowy tych instrukcji, w których treści nastąpiły zmiany - stosowną deklarację zawarto w Formularzu oferty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1; 2) Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu z ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 2; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy /jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika jak w punkcie 8 i 9 SIWZ; 4) pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (przykładowy wzór - załącznik nr 13) UWAGA: pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: 1) zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy lub gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktu zostanie wstrzymana lub produkt zostanie wycofany ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkt równoważny dla wstrzymanego lub wycofanego produktu, w tej samej ilości, jednak nie droższy; 2) w sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisowo prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT; 3) zmiany zakresu rzeczowego tj. zastąpienie produktu objętego umową innym produktem synonimem (odpowiednikiem), jednak nie droższym i nie o gorszych parametrach leczniczych, mogą nastąpić w przypadkach: a) definitywnego wycofania produktu z obrotu lub wykreślenia z rejestru produktów leczniczych i materiałów medycznych; b) wprowadzenia nowych produktów do obrotu i stosowania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 Al. Jana Pawła II 7 44-330 Jastrzębie Zdrój Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - XI piętro, pok. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 Adres: Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój pokój Nr A1 na I piętrze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzykawki I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Strzykawki II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kaniule.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedłużacze do pomp infuzyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kraniki trójdrożne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igły iniekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Igły do punkcji, igły do biopsji wątroby, aspiracji szpiku kostnego, trepanobiopsji, biopsji histopatologicznych tkanek miękkich, biopsji aspiracyjnej, igły do nakłuć gruczołu krokowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przyrządy do przetaczania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ostrza chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wzierniki ginekologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ostrza do dermatomu Wagner firmy Aesculap.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Ostrza do strzygarki z nieruchomym ostrzem 9671 firmy 3M.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Igły do pobierania leków, zawory dostępu żylnego, korki do kaniul i kapturki ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Filtr infuzyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Papiery do EKG, USG i KTG, elektrody typu TAB, elektrody przyssawkowe i kończynowe, żele do USG i EEG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Elektrody EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Żele do EKG i USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pojemniki medyczne, osłonki na głowicę USG, Stazy do pobierania krwi, patyczki higieniczne, gruszki do odsysania, kieliszki do leków, szpatułki laryngologiczne, Osłony na głowicę UKG przezprzełykową przy aparacie do UKG Vivid 4 firmy Gems ultrasound.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Szyny aluminiowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pudełka apteczne, butelki i zlewki szklane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Woreczki do pobierania moczu, baseny, kaczki, miski nerkowate, szczotki chirurgiczne, worki na wymioty, tace na leki, worki mikcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Okulary do lampy Sollux, okulary do lasera terapeutycznego, gogle, półmaska ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zaciskacze do pępowiny i rozcinacze do zacisków do pępowiny, zestawy do lewatywy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Okulary do fototerapii dla noworodków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.24.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Opaski identyfikacyjne dla noworodków, dla dorosłych i dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Opaski identyfikacyjne dla zmarłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Komory inhalacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Smoczki jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Elektroda grzybkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zestaw do przezskórnej endoskopowej jejunostomii typu PEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze Krytej Pływalni " Laguna" przy ul. Warszawskiej 11 oraz Kąpieliska " Zdrój" przy ul. Witczaka 6 w Jastrzębiu-Zdroju przez ratowników wodnych.
- Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój.
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Zakup 9-cio osobowego busa na potrzeby pracowników Zakładu Aktywności Zawodowej w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup serwerów na potrzeby utworzenia klastra wysokiej dostępności dla systemów bezpieczeństwa Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawy wyrobów medycznych stosowanych w kardiologii inwazyjnej - powtórzenie
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Dostawa sprzętu IT dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.