To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-16
Łęczna: Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, według podziału na 10 pakietów artykułów: 1) Zadanie nr 1 spożywczych, 2) Zadanie nr 2 rolno-spożywczych, 3) Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, 4) Zadanie nr 4 drobiu, 5) Zadanie nr 5 pieczywa, 6) Zadanie nr 6 art. mleczarskich, 7) Zadanie nr 7 warzyw i owoców, 8) Zadanie nr 8 mrożonek, 9) Zadanie nr 9 chemii gospodarczej, 10) Zadanie nr 10 chemii profesjonalnej. ZP.272.4.15.2014
Numer ogłoszenia: 259403 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233935 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 752 20 29, faks 81 752 20 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Powiatu Łęczyńskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, według podziału na 10 pakietów artykułów: 1) Zadanie nr 1 spożywczych, 2) Zadanie nr 2 rolno-spożywczych, 3) Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, 4) Zadanie nr 4 drobiu, 5) Zadanie nr 5 pieczywa, 6) Zadanie nr 6 art. mleczarskich, 7) Zadanie nr 7 warzyw i owoców, 8) Zadanie nr 8 mrożonek, 9) Zadanie nr 9 chemii gospodarczej, 10) Zadanie nr 10 chemii profesjonalnej. ZP.272.4.15.2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: 1. Zadanie nr 1 spożywczych, CPV: 15800000-6, 15872200-3; 2. Zadanie nr 2 rolno-spożywczych, CPV: 15331000-7; 3. Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 4. Zadanie nr 4 drobiu, CPV: 15131500-0; 5. Zadanie nr 5 pieczywa, CPV: 15811000-6; 6. Zadanie nr 6 mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 7. Zadanie nr 7 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; 8. Zadanie nr 8 mrożonek, CPV: 15331170-9; 9. Zadanie nr 9 chemii gospodarczej, CPV: 24250000-1; 10. Zadanie nr 10 chemii profesjonalnej, CPV: 24513000-3; Uwaga: Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w załączniku nr 1 (formularz oferty) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. 2. Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw w/w artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; chemii gospodarczej i profesjonalnej; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania zamawiających jednostkowych. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednostkowego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 4. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego jednostkowego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 5. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych. 7. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 8. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 3 dni roboczych, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Informacje pozostałe: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2015 w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2015, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań. 3. Zamawiający nie miał potrzeby skorzystania w fazie przygotowawczej do niniejszego postępowania z dialogu technicznego, w oparciu o zapis art. 31a do 31c ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy zatrudniający ponad 50 % osób niepełnosprawnych. 5. Zamówienie nie dotyczy dofinansowania środkami UE...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.87.22.00-3, 15.33.10.00-7, 15.11.90.00-5, 15.13.11.30-5, 15.13.15.00-0, 15.81.10.00-6, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9, 24.25.00.00-1, 24.51.30.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, według podziału na 10 pakietów (zadań): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6; 15872200-3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARPOS BEATA MAZUREK MAREK OGÓREK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ARPOS BEATA MAZUREK MAREK OGÓREK SPÓŁKA JAWNA
- ARPOS Sp. J. Beata Mazurek, Marek Ogórek, ul. Pasternik 8, 21-010 Łęczna, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 530000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 133997,99
Oferta z najniższą ceną: 110582,52 / Oferta z najwyższą ceną: 135818,76
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, według podziału na 10 pakietów (zadań): 2) Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, CPV: 15331000-7;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARPOS BEATA MAZUREK MAREK OGÓREK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ARPOS BEATA MAZUREK MAREK OGÓREK SPÓŁKA JAWNA
- ARPOS Sp. J. Beata Mazurek, Marek Ogórek, ul. Pasternik 8, 21-010 Łęczna, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 530000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17973,75
Oferta z najniższą ceną: 17973,75 / Oferta z najwyższą ceną: 17973,75
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, według podziału na 10 pakietów (zadań): 3) Zadanie nr 3 mięsa, wędlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EB Sp. z o.o., ul. Cisowa 9, 20-703 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 530000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 104607,30
Oferta z najniższą ceną: 104607,30 / Oferta z najwyższą ceną: 121528,44
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, według podziału na 10 pakietów (zadań): 4) Zadanie nr 4 drobiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU AVEXIM Sp. z o.o., ul. Bukowa 2, Turka, 20-258 Lublin 62, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 530000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26346,00
Oferta z najniższą ceną: 26346,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28175,18
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, według podziału na 10 pakietów (zadań): 5) Zadanie nr 5 pieczyw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EUROPIEK Sp. z o.o.,220-276, ul. Banacha 1, 20-276 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 530000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28862,37
Oferta z najniższą ceną: 28862,37 / Oferta z najwyższą ceną: 49034,88
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, według podziału na 10 pakietów (zadań): 6) Zadanie nr 6 art. mleczarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU AVEXIM Sp. z o.o., ul. Bukowa 2, Turka, 20-258 Lublin 62, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 530000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92664,60
Oferta z najniższą ceną: 92664,60 / Oferta z najwyższą ceną: 97536,08
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, według podziału na 10 pakietów (zadań): 7) Zadanie nr 7 warzyw i owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Artur Niećko, Ciechanki Krzesimowskie 62, 21-010 Łęczna, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 530000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45233,00
Oferta z najniższą ceną: 45233,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63195,30
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, według podziału na 10 pakietów (zadań): 8) Zadanie nr 9 mrożonek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IGLOTEX Lublin, Sp. z o.o., ul. Wł. Grabskiego 23, 20-330 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 530000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25921,00
Oferta z najniższą ceną: 25921,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25921,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, według podziału na 10 pakietów (zadań): 9) Zadanie nr 9 chemia gospodarcza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACK SPÓŁKA JAWNA ROGOWSKI ROGOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
JACK SPÓŁKA JAWNA ROGOWSKI ROGOWSKI
- JACK Sp. Jawna Kardasz, Rogowski, ul. Ciołkowskiego 2, 15-264 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 530000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59004,08
Oferta z najniższą ceną: 59004,08 / Oferta z najwyższą ceną: 61180,74
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, według podziału na 10 pakietów (zadań): 10) Zadanie nr 10 chemia profesjonalna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lubmedical Hurtownia Sprzętu Medycznego i Rehabilitacyjnego, ul. Zemborzycka 10, 20-450 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 530000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28162,89
Oferta z najniższą ceną: 28162,89 / Oferta z najwyższą ceną: 30628,81
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Dostawa paliw dla ZDP w Łęcznej w 2025 roku
- Fizyczna ochrona mienia bazy ZDP w Łęcznej przy ul. Przemysłowej 16 w roku 2025
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej-02.01-27.06.2025r.
- "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej w okresie od 02 stycznia 2025 roku do 26 czerwca 2025 roku"
- ,,Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Zofiówce, dzieci z niepełnosprawnością do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Łęcznej oraz placówek oświatowych spoza Gminy Łęczna"
- SUKCESYWNE DOSTAWY ART. SPOŻYWCZYCH DO SIEDZIBY MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyżywienia do przedszkola w gminie Maków w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu na 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do żywienia dzieci w stołówce szkolnej w roku 2025
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SZEWCACH
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: Mięsa różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.