Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Warszawa: Dostawa wyposażenia stacji monitorujących GNSS (Global Navigation Satellite System)
Numer ogłoszenia: 259435 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej , ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5745000, fax. 022 5746359.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia stacji monitorujących GNSS (Global Navigation Satellite System).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia stacji monitorujących GNSS (Global Navigation Satellite System), tj.: 1) odbiornik do monitorowania stanu GNSS - 4 szt., 2) serwer w obudowie mobilnej z zasilaczem UPS - 4 szt., 3) komputer do monitorowania stanu GNSS - 1 szt. 4) przeprowadzenie szkolenia przedstawicieli Zamawiającego 5) świadczenie przez Wykonawcę usług w okresie gwarancji jakości Wartość szacunkowa poniżej 133 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.21.00 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) 48.82.00.00 - Serwery 30.21.30.00 - Komputery osobiste .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert: a) dla Wykonawców mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00-100), b) dla Wykonawców nie mających miejsca zamieszkania lub siedziby na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 1.289,62 EUR (słownie: pięć tysięcy sto pięćdziesiąt osiem euro 49-100). Kwota ta została wyliczona jako procent (zgodnie z art. 45 ust. 4 ustawy) wartości zamówienia w złotych polskich (PLN) przeliczonej na euro (EUR) na podstawie kursu euro (EUR) podanego w Rozporządzeniu z dnia 19 grudnia 2007 roku Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych, tj. (EUR = 3,8771 PLN). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: a. dla wpłaty w złotych polskich - Bank PeKaO S.A. Oddział Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1 - konto nr 56 1240 6003 1111 0000 4940 6320, do terminu składania ofert, b. dla wpłaty w euro - Bank PeKaO S.A. Oddział Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1 - konto nr 26 1240 6221 1111 0010 1767 3243, do terminu składania ofert. z adnotacją: Wadium w przetargu na dostawę wyposażenia stacji monitorujących GNSS (Global Navigation Satellite System), nr sprawy 2008/PAŻP/02. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie opisanej: wadium na dostawę wyposażenia stacji monitorujących GNSS. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie dokument potwierdzający wpłatę wadium winien być przedłożony w imieniu wszystkich Wykonawców. 8. UWAGA - Termin wniesienia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu o zachowaniu terminu wniesienia wadium świadczy data uznania wadium na rachunku ZamawiającegoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - (Wykonawca składa Oświadczenia, których wzór stanowi Załącznik Nr 2 oraz Nr 3 do SIWZ) tj. muszą: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wy?konania niniejszego zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ) 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone ustawą - Prawo zamówień publicznych i niniejszą specyfikacją. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Oświadczenia Wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 i Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo ak?tualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (dokument musi potwierdzać dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch dostaw wyposażenia stacji monitorujących GNSS o charakterze odpowiadającym przedmiotowemu zamówieniu o wartości minimum 150.000,00 zł netto każda, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania zrealizowanych dostaw w EURO. Jeżeli wartość zamówienia zostanie podana w EURO, podana wartość zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu, publikowanego w Komunikatach Prezesa Narodowego Banku Polskiego, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z tym, że wartość dostawy po przeliczeniu musi odpowiadać wartości minimum 150.000,00 zł netto. 4. Dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp. - w dokumentach tych musi być określony przedmiot zamówienia, data i miejsce realizacji usługi oraz dane adresowe odbiorcy) - w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w lit. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w lit. b) winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przedmiotowy dokument lub dokumenty zawierające ww. oświadczenia winny być wystawione w terminach przewidzianych dla odpowiadających im dokumentów wskazanych w pkt 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pansa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Dział Zamówień Publicznych, ul. Gałczyńskiego 2a pok. 210, 05-090 Raszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn, kancelaria pokój 004.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni Bezpieczeństwa Wewnętrznego
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup klastra wysokiej dostępności oraz serwera obliczeniowego z podziałem na dwie części zamówienia.
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w gminie Rudziniec"
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.