eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraOchrona fizyczna obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Zielona Góra: Ochrona fizyczna obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 25944 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 534766 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Sulechowska 41, 65-022 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 412 50 01, faks 68 412 50 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 6.1 Przedmiotem zamówienia jest Ochrona fizyczna obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze. Postępowanie to prowadzone jest w częściach. 6.2 Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie dozoru obiektów wskazanych w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ przez licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej. 6.3 Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a) na obiektach wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ: - w każdy dzień tygodnia od 1900 do 700 przez 2 osobowy patrol; - w soboty, niedziele i święta dodatkowo przez 1 pracownika ochrony fizycznej od 700 do 1900; - w okresie zimowym przedmiot zmówienia obejmował będzie również patrolowanie lodowiska znajdującego się przy parkingu Centrum Rekreacyjno-Sportowego od poniedziałku do niedzieli od 2100 do 700 następnego dnia. Usługa realizowana będzie od momentu montażu lodowiska o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie. b) na obiekcie wskazanym w załączniku nr 9 do SIWZ w każdy dzień tygodnia całodobowo przez jednego licencjonowanego pracownika ochrony fizycznej. 6.4 Obowiązki Wykonawcy: 1) zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia; 2) niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren (obiektu) objęty przedmiotem zamówienia; 3) wyposażenie wszystkich pracowników ochrony wykonujących przedmiot zamówienia w odpowiednie urządzenia techniczne zgodne z obowiązującymi przepisami; 4) zapewnienie jednolitego ubioru i oznakowania osób wykonujących przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5) wyposażenie pracowników ochrony w sprzęt łączności; 6) zapoznanie pracowników ochrony z Regulaminem Obiektu, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego, Planami obiektu regulaminem organizacyjnym Zamawiającego, przepisami BHP i ppoż.; 7) dopuszczanie do wykonywania przedmiotu zamówienia wyłącznie licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej; 8) prowadzenie książki dyżurów poprzez wpisywanie informacji o objęciu i zdaniu dyżuru oraz wszelkich spostrzeżeń, uwag oraz istotnych wydarzeń związanych ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego; 9) ścisłe współdziałanie z pracownikami Zamawiającego; 10) zgodne współdziałanie z pracownikami pełniącymi ochronę fizyczną osób i mienia w budynku CRS przy ul. Sulechowskiej 41 poprzez bezpośrednią łączność telefoniczną/radiową. W przypadku otrzymania informacji od pracownika ochrony budynku CRS, który obserwuje teren przy pomocy umieszczonych wokół budynku kamer o podejrzanej sytuacji na terenie objętym monitoringiem (parking, lodowisko przy parkingu, teren bezpośrednio wokół budynku CRS) pracownik ochrony fizycznej terenów zewnętrznych zobowiązany jest przyjąć zgłoszenie i podjąć czynności interwencyjno-sprawdzające. 11) współpraca z podmiotami sprawującymi ochronę podczas imprez organizowanych w objętym umową obiekcie na zasadach określonych w ustawie z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. 2009 nr 62 poz. 504 z późn. zm.); 12) posiadanie w dyspozycji i zapewnienie przyjazdu w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku lub na wezwanie Zamawiającego grupy alarmowo-interwencyjnej bez dodatkowego wynagrodzenia. Czas reakcji od momentu wezwania do 10 min; 13) przyjmowanie zgłoszeń od dyspozytora sygnałem ALARMU oraz dokonywanie wspólnie kontroli obiektów w sytuacjach przyjazdu grupy interwencyjnej. 14) dwukrotne odnotowanie w książce wpisów znajdującej się w informacji CRS o dokonanym patrolu terenów zewnętrznych obiektu CRS w trakcie trwania służby tj. od 19.00 do 7.00. Wpisy do książki powinny być dokonane w odstępach nie mniejszych niż 5 godzin za wyjątkiem sytuacji o których mowa w pkt. 6.4 ppkt. 10). 15) udostępnienie parkingu znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 17 Zespół Sportowy Basen i Hala, osobom upoważnionym, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wykazem osób. Zadaniami pracownika ochrony fizycznej przy ul. Wyspiańskiego 17, będzie dozór obiektu z przyległym terenem wraz z kortami, udostępnianie parkingu poprzez otwieranie i zamykanie szlabanu oraz pilnowanie zaparkowanych pojazdów. 16) ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchu, napadem, kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi; 17) obserwacja osób, których zachowanie może wskazywać na dokonanie przestępstwa (atak na personel, uszkodzenie, instalacji, wzniecenie ognia, podłożenie ładunku wybuchowego); 18) w określonych sytuacjach pracownicy ochrony mogą podjąć działanie w strefie peryferyjnej chronionego obiektu. 19) wykonywanie innych czynności w przypadku ich wystąpienia uzgodnionych przez strony umowy - uzgodnienia muszą mieć formę pisemnego aneksu do niniejszej umowy. 6.5 Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wypełniać swoje obowiązki poprzez: - podejmowanie działań prewencyjnych zmierzających do zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, poprzez natychmiastowe zawiadomienie Policji, Zamawiającego, a także w razie potrzeby straży pożarnej i pogotowia ratunkowego, jak również ujęcie osób popełniających przestępstwa i wykroczenia godzące w dobra Zamawiającego oraz stosowne zabezpieczenie terenu; - sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb; - sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników Zamawiającego, sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i oświetlenia; - pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie do stanu zabezpieczenia mienia w ochranianym obiekcie; - ciągłą i aktywną służbę pracowników Wykonawcy ochranianych obiektów; - ustalanie przez pracowników ochrony uprawnień osób do przebywania w obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości; - wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku; - 24h nadzór nad służbą z wpisem kontroli do wglądu przez dyrekcję obiektu, - wyznaczenie konsultanta ds. bezpieczeństwa będącego w dyspozycji 24h/dobę dla pracowników ochrony, personelu pracowniczego ochranianego obiektu oraz dyrekcji ochranianego obiektu, - ścisłą współpracę z podległymi terytorialnie placówkami Policji, Straży Pożarnej, Szpitala, Pogotowia Gazowego, Pogotowia Energetycznego oraz innych służb, - ścisłą współpracą z administracją, służbami technicznymi i porządkowymi Zamawiającego - zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych i kreowanie procedur postępowania w zdarzeniach nadzwyczajnych, 6.6 Wykonawca wykonywać będzie czynności ochronne w ramach uprawnień posiadanych przez pracowników ochrony. 6.7 Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia gwarantuje wykonanie go z pełną starannością i zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, w szczególności ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 tekst jedn. z późn. zm.). 6.8 Pracownicy ochrony wykonywać będą czynności ochronne w ubraniach z emblematami agencji. 6.9 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt narzędzia pracy, sprzęt techniczny i materiały niezbędne do wykonywania prac objętych przedmiotem umowy. 6.10 Odpowiedzialność Wykonawcy za szkodę w mieniu objętym przedmiotem zamówienia wynikłą z czynu niedozwolonego lub z niewykonania obowiązków wynikających z niniejszej umowy kształtuje się w oparciu o przepisy prawa cywilnego. 6.11 Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy i nieprzekazywania osobom trzecim informacji o Zamawiającym i prowadzonych przez niego sprawach. 6.12 Na czas wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający zabezpieczy pomieszczenie socjalne dla pracowników Wykonawcy na terenie ochranianych obiektów. 6.13 Wykonawca nie ma prawa do korzystania w jakiejkolwiek formie ze sprzętu (np. komputerów, kserokopiarek) będącego na wyposażeniu Zamawiającego. 6.14 Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia wraz z dowodem zapłaty składki. W przypadku gdy termin obowiązywania polisy OC będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 6.15 Płatność za wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych złożonych po upływie okresu, którego dotyczą (podstawowy okres rozliczeniowy wynosi miesiąc kalendarzowy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 85.31.23.10 - Usługi dozoru 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe VOTUM Lech Bączkowski, ul. Nowa 21, 85-119 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124183,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132397,20

  • Oferta z najniższą ceną: 132397,20 / Oferta z najwyższą ceną: 283903,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.