Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Gdańsk: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 roku na droga wojewódzkich województwa pomorskiego
Numer ogłoszenia: 25948 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku , ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3202025, faks 058 3202025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 roku na droga wojewódzkich województwa pomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 roku na drogach wojewódzkich województwa pomorskiego w podziale na 8 części. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 16.03.2010 r. do dnia 21.12.2010 r. (dla każdej z części), zgodnie z Harmonogramem Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 roku na drogach wojewódzkich województwa pomorskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10 - Usługi monitorowania ruchu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniający warunki dotyczące: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia, 2) dysponowania potencjałem technicznym, 3) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na: - osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: Wymagana liczba osób - 1 osoba, a w przypadku założenia oferty na więcej niż trzy części minimum 2 osoby, legitymujące się minimum średnim wykształceniem. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunek określony w pkt 1 Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania powinien on złożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ (załącznik nr 1). 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 2. ppkt 1) lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Dla oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 6.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ (załącznik nr 2). 6.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału II, wraz z informacjami na temat wykształcenia tych osób, wymaganymi dla oceny spełniania warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. SIWZ - Rozdział I - Instrukcja dla Wykonawców. 7. W przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów powinien przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 8. W celu potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia i że spełnione są warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy składający wspólną ofertę: 1) Oświadczenie wymienione w pkt 1.1. i dokumenty wymienione w pkt 1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 2. i 3., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; 2) dokumenty wymienione w pkt 6.2. mogą dotyczyć dowolnego Wykonawcy spośród Wykonawców składających wspólną ofertę; 3) oświadczenie wymienione w pkt 6.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą - o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój 03.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: ZDW-6/01U/10.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 r. na drogach wojewódzkich w Rejonie w Bytowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 r. na drogach wojewódzkich w Rejonie w Bytowie. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 16.03.2010 r. do dnia 21.12.2010 r., zgodnie z Harmonogramem Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 roku na drogach wojewódzkich województwa pomorskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 r. na drogach wojewódzkich w Rejonie w Chojnicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 r. na drogach wojewódzkich w Rejonie w Chojnicach. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 16.03.2010 r. do dnia 21.12.2010 r., zgodnie z Harmonogramem Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 roku na drogach wojewódzkich województwa pomorskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 r. na drogach wojewódzkich w Rejonie w Gdańsku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 r. na drogach wojewódzkich w Rejonie w Gdańsku. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 16.03.2010 r. do dnia 21.12.2010 r., zgodnie z Harmonogramem Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 roku na drogach wojewódzkich województwa pomorskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 r. na drogach wojewódzkich w Rejonie w Kartuzy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 r. na drogach wojewódzkich w Rejonie w Kartuzach. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 16.03.2010 r. do dnia 21.12.2010 r., zgodnie z Harmonogramem Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 roku na drogach wojewódzkich województwa pomorskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 r. na drogach wojewódzkich w Rejonie w Lęborku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 r. na drogach wojewódzkich w Rejonie w Lęborku. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 16.03.2010 r. do dnia 21.12.2010 r., zgodnie z Harmonogramem Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 roku na drogach wojewódzkich województwa pomorskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 r. na drogach wojewódzkich w Rejonie w Pucku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 r. na drogach wojewódzkich w Rejonie w Pucku. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 16.03.2010 r. do dnia 21.12.2010 r., zgodnie z Harmonogramem Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 roku na drogach wojewódzkich województwa pomorskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 r. na drogach wojewódzkich w Rejonie w Starogardzie Gdańskim.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 r. na drogach wojewódzkich w Rejonie w Starogardzie Gdańskim. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 16.03.2010 r. do dnia 21.12.2010 r., zgodnie z Harmonogramem Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 roku na drogach wojewódzkich województwa pomorskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 r. na drogach wojewódzkich w Rejonie w Sztumie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 r. na drogach wojewódzkich w Rejonie w Sztumie. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 16.03.2010 r. do dnia 21.12.2010 r., zgodnie z Harmonogramem Generalnego Pomiaru Ruchu w 2010 roku na drogach wojewódzkich województwa pomorskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zabezpieczenie i remont elewacji, obróbek blacharskich, elementów rynien wraz z wykonaniem dokumentacji ul. Wałowa 27 w Gdańsku
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Centrum Filmowego Uniwersytetu Gdańskiego
- Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej Nr 82 im. prof. Jana Czochralskiego w Gdańsku
- 2024. Dozór oraz ochrona osób i mienia przy ul. Wyspiańskiego 9A
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gdańsku, ul. Na Stoku 48, 80-874 Gdańsk
- Świadczenie usług serwisowych samochodów ciężarowych i przyczep będących w dyspozycji Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.