eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrłyOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Orły w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Orły: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Orły w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2014
Numer ogłoszenia: 259535 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orły , ul. Przemyska 3, 37-716 Orły, woj. podkarpackie, tel. 16 6712693, 6712694, faks 16 736 24 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugorly.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.ugorly.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Orły w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zamierza zlecić: 1. Zorganizowanie systemu zbiórki oraz wywozu odpadów komunalnych z obiektów użyteczności publicznej będących własnością Gminy Orły (Budynek Urzędu Gminy, Domów Kultury, cmentarzy i boisk sportowych). 2. Pojemniki powinny być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością zapewniająca utrzymanie pojemników w należytym stanie sanitarnym. 3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania miejsc po odbiorze odpadów komunalnych w należytej czystości (sprzątanie miejsc po zabraniu worków z odpadami oraz pojemników i kontenerów). 4. Niesegregowane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych powinny być poddane odzyskowi lub unieszkodliwianiu na obszarze województwa podkarpackiego, w instalacjach spełniających wymagania najlepszej dostępnej techniki lub technologii, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.(Dz. U. Nr 99, poz. 569 z późn. zm.) 5. Wykonawca ma obowiązek poddać zebrane odpady procesowi odzysku. Uzyskać poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia: papieru, metalu, tworzywa sztucznego i szkła w ilości min. 50 %. Poziom jest liczony łącznie dla wszystkich podanych frakcji odpadów komunalnych w odniesieniu do zebranych odpadów. 6. Dopuszczalny poziom masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przedsiębiorca musi uzyskać 50% w stosunku do tych odpadów zebranych. 7. Przesłanie sprawozdań przez podmiot odbierający odpady komunalne od właściciela nieruchomości raz na kwartał uwzględniając powyższe wskaźniki. 8. Transport odpadów komunalnych (innych niż niebezpieczne i obojętne) należy przeprowadzić do najbardziej korzystnego pod względem ekonomicznym składowiska odpadów komunalnych. 9. Ilości wywożonych odpadów podane w SIWZ są orientacyjne. Zostały podane w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. Z tytułu zwiększenia ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 10. Rozliczanie świadczonych usług wywozu odpadów komunalnych następować będzie pomiędzy Gminą Orły reprezentowaną przez Wójta Gminy Orły (według podanych cen jednostkowych w ofercie przemnożonych przez ilość wywiezionych odpadów), raz w miesiącu, po zakończeniu miesiąca za który wystawiana jest faktura, z terminem płatności do 14 dni od przedłożenia faktury. 11. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, Wywóz odpadów komunalnych zgromadzonych w kontenerach KP-7, 1100 l, worków 110 l. zlokalizowanych obok lub na terenie cmentarzy, domów kultury, urzędu gminy oraz boisk realizowany będzie na zgłoszenia telefoniczne przez pracownika Urzędu Gminy Orly. Wywóz musi nastąpić w terminie 24 godz. od zgłoszenia. 12. Odbiór odpadów wielkogabarytowych oraz sprzętu AGD i RTV ze szkół następować będzie co najmniej dwa raz w roku - po uprzednim zgłoszeniu przez pracownika Urzędu Gminy. Wywóz musi nastąpić w terminie 24 godz. od zgłoszenia. Wywóz odpadów stałych z obiektów użyteczności publicznej, znajdujących się na terenie gminy Orły. Do obiektów tych należą: a). Domy Kultury w 13 miejscowościach b). cmentarze w 11 miejscowościach c.) budynek Urzędu Gminy d.) boiska sportowe Odpady stałe, zamawiający gromadzi w pojemnikach oznaczonych, jako: a). KP - 7 b.) 1100 l c.) 110 l (worki) Tabela nr 1). Wyszczególnienie ilościowe pojemników w danych obiektach użyteczności publicznej. Wyszczególnienie Cmentarze Dom Kultury Urząd Gminy Boiska sportowe Ciemięrzowice 1100 x 2 1100 x 2 - 110 Drohojów 1100 x 2 110 - - Duńkowiczki 1100 x 2 1100 x 2 - 110 Hnatkowice 1100 x 2 1100 x 1 - 110 Kaszyce 1100 x 4 1100 x 1 - 1100x1 i 110 Małkowice KP-7 x 1 1100 x 2 - 1100x1 i 110 Niziny 1100 x 3 1100 x 2 - 110 Orły 1100 x 3 - 1100 x 3 110 Trójczyce - 1100 x 2 - 110 Wacławice - 1100 x3 - - Walawa 1100 x 2 KP-7 x 1 - 110 Zadąbrowie KP-7 x 1 1100 x 1 - 110 Olszynka 110 1100 x 1 - 110 Na podstawie własnej analizy dotychczasowej ilości odpadów, wyrażonej liczbą kontenerów wywiezionych w okresach porównawczych w roku bieżącym, zamawiający przewiduje następuje ich ilości w okresie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r: Lp. Nazwa kontenera - pojemnika Jednostka miary Ilość 1. KP - 7 szt. 21 2. 1100 l szt. 420 3. 110 l szt. 250 Ilości wywożonych odpadów podane w SIWZ są orientacyjne. Zostały podane w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. Z tytułu zmniejszenia ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o których mowa w art.67 ust1. pkt 6 ust. PZP

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ustanowiono wadium w wysokości 1500 zl w wszelkich formach dopuszczonych przez ustawę PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zezwolenie właściwego organu na świadczenie usług związanych z wywozem nieczystości stałych na terenie Gminy Orły.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek wiedzy i doświadczenia za spełniony jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz zrealizowanych usług ( co najmniej jednej usługi ) wg, pkt 7.1 b SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek potencjału technicznego jeśli Wykonawca wykaże posiadanie co najmniej 3 samochodów przystosowanych do wywozu nieczystości w pojemnikach opisanych w SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie ustanowiono wymagań w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie ustanowiono wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie ustanowiono wymagań w tym zakresie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Orłach ul. Przemyska 3 , 37- 700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Gminy w Orłach ul. Przemyska 3 , 37- 700 Przemyśl.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.