Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-25
Kosakowo: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z nadzorem inwestorskim nad realizacją inwestycji pn. Zagospodarowanie przystani rybackiej w Mechelinkach
Numer ogłoszenia: 259584 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, woj. pomorskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: kosakowo@zgwrp.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z nadzorem inwestorskim nad realizacją inwestycji pn. Zagospodarowanie przystani rybackiej w Mechelinkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z nadzorem inwestorskim nad realizacją inwestycji pn. Zagospodarowanie przystani rybackiej w Mechelinkach. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Rozdziale 4 SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy w: a)pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Rumia Spółdzielczym nr 65 8351 0003 0000 1267 2000 0040, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia otwarcia ofert. Wadium, niezależnie od formy wniesienia, podlega prawu polskiemu. Wykonawcy - wnosząc wadium - powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) podany w pkt 2 niniejszej IDW oraz nazwę zamówienia. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy PZP dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- dysponuje osobami zapewniającymi realizację zamówienia a)osobą Inżyniera Rezydenta posiadającą wykształcenie wyższe techniczne i co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem prowadzącym nadzór nad inwestycjami budowlanymi oraz doświadczenie w kierowaniu nadzorem nad realizacją jednej zakończonej inwestycji polegającej na budowie morskiej budowli hydrotechnicznej o wartości nie mniejszej niż 10 mln. zł, b)osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne budowlane oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w specjalizacji budowle hydrotechniczne w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( t. j. Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 ze zm. oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. nr 83 poz. 578 ze zm.) mającą co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w wykonawstwie lub nadzorze robót oraz co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru nad morskimi robotami hydrotechnicznymi. Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane dotyczące budowli hydrotechnicznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE. c)osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne, doświadczenie w koordynacji i rozliczaniu conajmniej trzech projektów realizowanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, współfinansowanych ze środków UE, d)co najmniej jedną osobą z wykształceniem prawniczym posiadającą aplikację radcowską - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, e)co najmniej jedną osobą z wykształceniem wyższym posiadającą ukończone studia podyplomowe o kierunku zamówienia publiczne - doświadczenie w przeprowadzeniu minimum trzech postępowań o zamówienie publiczne powyżej progów określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) w tym min jedno współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy PZP dotyczące : posiadania wiedzy i doświadczenia ( w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną spełnianie powyższego warunku będzie oceniane łącznie) tj. a) koordynował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie trzy projekty infrastrukturalne realizowane przez jednostkę samorządu terytorialnego, finansowane ze środków strukturalnych UE w tym jeden o wartości co najmniej o wartości 10 mln. zł., b) prowadził obsługę prawną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie trzech projektów infrastrukturalnych finansowanych ze środków strukturalnych UE i innych środków publicznych w tym jeden o wartości co najmniej o wartości 10 mln. zł. , c) przygotował postępowanie o zamówienie publiczne w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla trzech projektów infrastrukturalnych finansowanych ze środków strukturalnych UE i innych środków publicznych, w tym dla jednego o wartości co najmniej 10 mln. zł.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć pisemne ZOBOWIĄZANIA tych podmiotów, które udostępnią mu do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy realizacji niniejszego zamówienia. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w SIWZ na zasadzie - spełnia-nie spełnia -w odniesieniu do wszystkich warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z OFERTĄ powinny być złożone prawidłowo wypełniony formularz OFERTA oraz niżej wymienione dokumenty: Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami pkt 8 IDW, Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą , o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Dowód wniesienia wadium] Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie winny posiadać ważność od dnia otwarcia ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kosakowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kosakowo, ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, pok. nr 106 u Pełnomocnika Wójta ds zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kosakowo - Biuro Obsługi Interesanta, pok. nr 3 na parterze ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 3.3. Inwestycje w portach rybackich, miejscach wyładunku i przystaniach..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS6
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS1
- Zakup kompleksowej usługi prawnej w zakresie bieżącej działalności Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.