eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚlemieńWykonywanie czynności Inwestora Zastępczego nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego pnRozbudowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień- etap I zadanie 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-06

Ślemień: Wykonywanie czynności Inwestora Zastępczego nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego pn: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień- etap I zadanie 2
Numer ogłoszenia: 2595 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 437030 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie czynności Inwestora Zastępczego nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego pn: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień- etap I zadanie 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie czynności Inwestora Zastępczego nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego pn: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień- etap I zadanie 2 Zakres zamówienia obejmuje Wykonywanie czynności Inwestora Zastępczego podczas realizacji zadania jw., na które składa się: a. kanalizacja sanitarna grawitacyjna wraz z przyłączami dla gminy Ślemień w tym: O 200 mm - 2972,5 mb, O 250 mm - 1538,5 mb, O 200 mm - 4142,0 mb, przyłącza kanalizacyjne O 160 mm 230 szt - 4550 mb. b. sieć wodociągowa wraz z przyłączami dla Gminy Ślemień, w tym: O 110 mm 497,50 mb, O 90 mm 7 248,30 mb, O 63 mm 1355,00 mb, przyłącza wodociągowe O 40 - 237 szt - 1292 mb. c. rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków do parametrów wydajności Q=400 m3d obejmująca: Dostawę i montaż automatycznej stacji odbioru ścieków dowożonych dla 50 RLM. Wymianę pomp w pompowni ścieków surowych - o wydajności łącznej około 17 m3h. Wykonanie bloku technologicznego - bioreaktor nr 2 i 3 o wydajności łącznej 266 m3d z wyposażeniem technologicznym. W skład bioreaktora wchodzą: komora denitryfikacji, komora asynoktyczna, komory nitryfikacji wraz z systemem napowietrzania, osadnik wtórny, pompownie osadów: nadmiernego i recyrkulowanego. Dostawę i montaż stacji dmuchaw dla wykonanego bloku technologicznego. Dostawę i montaż stacji PIX-u. Wykonanie budynku zaplecza technicznego. Dostawę wyposażenia d. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe, w tym m.in.: Zlecenie nadzorów do właścicieli sieci uzbrojenia terenu, Dokonanie ewentualnych uzgodnień z właścicielem w związku z prowadzeniem robót w pasie drogowym, łącznie z opłatą za zajęcie terenu, Odtworzenie zniszczonych nawierzchni ciągów komunikacyjnych, oraz poniesienie konsekwencji ewentualnych innych szkód powstałych w trakcie robót. Wykonanie badań powykonawczych szczelności sieci kanalizacyjnej, jej płukanie i filmowanie, pomiary skuteczności zerowania, ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznych, badania stopnia zagęszczenia gruntu, itp. Roboty tymczasowe zorganizowanie zaplecza dla potrzeb budowy, w tym wydzielenie pomieszczenia dla inspektora nadzoru, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych Przeszkolenie osób wskazanych przez użytkownika w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń. Inwestor Zastępczy wykonuje czynności zastępstwa inwestycyjnego w imieniu i na rzecz Zamawiającego tj. Gminy Ślemień. W ramach realizacji zamówienia Inwestor Zastępczy będzie prowadził monitoring, nadzór i kontrolę oraz sprawozdawczość dla projektu, w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru. Inwestor Zastępczy jest zobowiązany do samodzielnego zorganizowania w miejscu wykonywania czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia biura do wykonywania obowiązków Inwestora Zastępczego oraz innych niezbędnych środków i urządzeń biurowych, urządzeń komunikowania się, itp., które zabezpieczy na własny koszt. 3. Do podstawowych obowiązków Inwestora Zastępczego należy: 1 Uzyskanie niezbędnych danych do realizacji i nadzorowania zadania. 2 Kontrolowanie wykonywania robót pod kątem zgodności z umową o dofinansowanie projektu i obowiązującymi przepisami. 3 Uczestnictwo w imieniu Inwestora właściwego wraz z Wykonawcą robót w procedurze uzyskania koniecznych pozwoleń uzgodnień oraz innych decyzji administracyjnych. 4 Opracowanie oraz przekazanie Inwestorowi właściwemu dokumentów niezbędnych do uruchomienia finansowania w tym finansowania uzupełniającego dla zadania, jeżeli taka możliwość wystąpi. 5 Nawiązanie kontaktów oraz współpraca z wszystkimi instytucjami współfinansującymi inwestycję, jeżeli takie instytucje wystąpią 6 Współpraca z instytucjami dofinansowującymi, 7 Udział w negocjacjach dotyczących warunków dofinansowania, oceny umowy określającej sposób korzystania z przyznanych środków finansowych. 8 Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z pózn. zmianami, a w szczególności: reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania na budowie, regularne sprawdzanie postępu robót na budowie oraz jakości ich wykonania, a także wszystkich innych działań Wykonawcy robót w aspekcie jego zobowiązań wynikających z kontraktu, kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót przepisów BHP, przeciwpożarowych i ochrony środowiska naturalnego, uzgadnianie lokalizacji baz, warsztatów, magazynów, składowisk ukopów i dróg dojazdowych na terenie i wokół terenu budowy, współdziałanie z władzami lokalnymi i użytkownikami urządzeń podziemnych w przypadku uszkodzenia przez wykonawcę robót nie uwzględnionych w dokumentacji urządzeń podziemnych, sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, dostarczanie kompetentnym organom sprawozdań z wyników wszelkich prób i odbiorów wykonanych zgodnie z wymaganiami, warunkami umowy oraz obowiązującymi w Polsce przepisami Prawa Budowlanego przygotowanie i udział w czynnościach odbioru obiektów budowlanych i przekazaniu ich do użytkowania, prowadzenie bieżących rozliczeń budowy, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: a usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, b wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oaz urządzeń technicznych, żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub z pozwoleniem na budowę, prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, badanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: a stwierdzenia gotowości do odbioru, b przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, cotygodniowy pobyt na terenie realizowanej inwestycji inspektorów nadzoru nad branżami, które aktualnie są realizowane, oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności, jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, przedkładanie na żądanie zamawiającego pisemnych okresowych raportów dla Zamawiającego z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem, sprawdzanie obmiarów robót oraz potwierdzanie ilości i jakości wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym ilości i jakości użytych materiałów, weryfikacja kosztów i sprawdzanie faktur, sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych, sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres budowy, zabezpieczenie nadzoru w zakresie stanowiącym części inwestycji, w których nie posiada on uprawnień do nadzorowania odpowiadając za efekt tak ustanowionego nadzoru lub jego zaniechanie jak za własne działanie, reprezentowanie interesów zamawiającego. 9 Ustalenie wraz z Wykonawcą robót oraz bieżące nadzorowanie i ewentualne korygowanie harmonogramu prac. 10) Przygotowanie wszelkich materiałów do umożliwienia dokonania odbioru końcowego, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie tego odbioru. 11 Przeprowadzenie odbioru końcowego zadania. 12 Sprawdzanie zakresów robót, protokołów odbioru oraz faktur wystawianych przez Wykonawcę robót. 13 Sporządzanie protokołów potwierdzających prawidłowość wykonania robót przez Wykonawcę robót, stanowiących załącznik do wystawionej faktury. 14 Dokonywanie pełnej sprawozdawczości finansowej, zarówno dla Inwestora właściwego, jak i wszelkich instytucji uczestniczących w finansowaniu zadania, jeżeli takie wystąpią i jeżeli sprawozdawczości takiej będą wymagały. Sprawozdania finansowe mają być dokonywane przez Inwestora Zastępczego w okresach uzgodnionych z Inwestorem właściwym, bez wezwania. 15 Prowadzenie pełnych rozliczeń inwestycji z instytucjami dofinansowującymi w zakresie prac objętych inwestycją pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień - etap I zadanie 2, w tym: systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji zadania oraz niezwłoczne informowanie o zaistniałych nieprawidłowościach, pomiar wartości wskaźników osiągniętych dzięki realizacji zadania ze względu na specyfikę poszczególnych produktów i rezultatów projektu, wskaźniki monitorowane będą zgodnie z wytycznymi instytucji dofinansowujących projekt, przygotowywanie i przekazywanie sprawozdań z realizacji zadania, Inwestorowi właściwemu jak również Instytucjom dofinansowującym projekt, przekazywanie do instytucji finansujących wszystkich dokumentów i informacji związanych z realizacją projektu, których instytucje finansujące bądź Inwestor właściwy zażądają w okresie realizacji zadania. kontrola rozliczeń finansowych w tym : kontrola prawidłowości wystawienia faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z zawartą umową z Wykonawcą , sprawdzanie faktur częściowych przedkładanych przez wykonawcę kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazanie ich zamawiającemu do zapłaty sprawdzanie kalkulacji ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych przygotowanie materiałów związanych z rozliczeniem ewentualnych kar umownych oraz odszkodowań obciążających wykonawcę za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez niego zobowiązań umownych rozliczenie końcowe inwestycji włącznie z rozliczeniem dotacji pozyskanych przez Zamawiającego ze źródeł zewnętrznych. 16 Weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym, akceptacja, i przekazywanie do zatwierdzenia przez Inwestora właściwego dokumentów wystawianych przez Wykonawców dotyczących realizowanej inwestycji. 17 Po skończeniu robót budowlanych, podczas okresu gwarancyjnego, Inwestor zastępczy będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów. W szczególności będzie przeprowadzał regularne inspekcje, zgłaszał wady oraz kontrolował ich usuwanie przez Wykonawcę robót oraz będzie uczestniczył w ewentualnym rozwiązywaniu sporów pomiędzy Inwestorem właściwym a Wykonawcą robót. 18 Specjalistyczny nadzór inwestorski budowlany winien obejmować następujące specjalizacje: konstrukcyjno - budowlana sieci, urządzenia i instalacje sanitarne kanalizacyjne sieci i instalacje elektroenergetyczne, w słaboprądowe budowa dróg. 19 Zamawiający zastrzega, że jeżeli wystąpią roboty dodatkowe, wykonawca wykonywać będzie czynności Inwestora Zastępczego oraz nadzór nad nimi bez dodatkowego wynagrodzenia z uwzględnieniem odpowiednich zapisów projektu umowy, odnośnie przedłużenia terminu realizacji. Jeżeli wystąpią roboty dodatkowe, objęte dodatkowym dofinansowaniem, wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego objęte będzie umową dodatkową na pełnienie nadzoru inwestorskiego. Pozostałe czynności inwestora zastępczego wykonywane będą w ramach niniejszego zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 14388192 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ślaskiego na lata 2007-2013, Priorytet V, Środowisko, Działanie 5.1 Gospodarka wodno-ściekowa..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Budowlanych Projektowanie i Nadzór Inwestycji mgr inż. Bogdan Krawczyk ul. Jodłowa 26 34-300 Żywiec, ul. Jodłowa 26, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 146900
  • Oferta z najniższą ceną: 146900 oferta z najwyższą ceną: 146900
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.