Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-28
Hel: DOSTAWY SUKCESYWNE WARZYW I OWOCÓW PRZETWORZONYCH ORAZ WARZYW MROŻONYCH I WODY MINERALNEJ DO PUNKTU BAZOWANIA HEL
Numer ogłoszenia: 259652 - 2007; data zamieszczenia: 28.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Hel, ul. Sikorskiego 20 bud. 2 /1, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 058 6757570, fax 058 6757250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/hel.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY SUKCESYWNE WARZYW I OWOCÓW PRZETWORZONYCH ORAZ WARZYW MROŻONYCH I WODY MINERALNEJ DO PUNKTU BAZOWANIA HEL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne warzyw i owoców przetworzonych oraz wody mineralnej do magazynów Punktu Bazowania Hel. Szczegółowy opis zamawianego asortymentu wraz z podziałem na części i określeniem ilości podany jest w załączniku nr 1 (a - d) do niniejszej SIWZ. Grupa 1 -woda mineralna -44 100 l Grupa 2 -owoce przetworzone- 24 800 kg Grupa 3 - warzywa przetworzone- 10 000kg Grupa 4- warzywa mrożone - 1 400 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.98.10.00 - Wody mineralne Kod CPV wg słownika 2008: 15.98.10.00 - Wody mineralne Oryginalny kod CPV: 15.32.10.00 - Soki owocoweSoki owocowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.32.10.00 - Soki owocowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości: dla grupy 1 - 320,00 zł dla grupy 2 - 1500,00 zł dla grupy 3 - 900,00 zł dla grupy 4 - 190,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tych warunków odbędzie się na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wypełniony formularz oferty cenowej, załącznik nr 1a-d; 2 aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione przez właściwy organ; potwierdzające że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3 aktualna informację z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 us.1 pkt 9 oraz pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4 zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie/odroczenie/ lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5 zezwolenie z właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej uprawniające do produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia; 6 oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 2; 7 wykaz posiadanych pojazdów specjalistycznych przystosowanych do przewozu przetworów mrożonych lub pojazdów innego podmiotu (w takim przypadku niezbędne jest dołączenie kopii umowy użyczenia, z której wynika, że użyczenie nastąpi na każdą prośbę wykonawcy lub jest stałe). Transport oraz środki transportowe muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności. (Dz. U. z dnia 10 lutego 2003r.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl, www.hel.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Punkt Bazowania Hel ul. Sikorskiego 20 84-150 Hel.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawnej Punktu Bazowania Hel ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Z dniem 1 stycznia 2008r Komenda Portu Wojennego zostanie zlikwidowana, a następcą prawnym do realizacji wszelkich należności i zobowiązań KPW Hel zostaje Punkt Bazowania
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1 woda mineralna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woda mineralna niegazowana l 4 000 Woda mineralna gazowana l 40 100 1 dostawa marzec 2007r. - 7 000 l 2 dostawa czerwiec 2007r. - 15 100 l 3 dostawa wrzesień 2007r. - 15 000 l 4 dostawa grudzień 2007r. - 7 000 l. Suma oznaczonych składników mineralnych minimum 200 mg/litr Wymagane opakowanie -butelka plastikowa o pojemności 1,5 litra.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2- owoce przetworzone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompot truskawkowy w słoiku do 1 kg PN-94/A-75951 kg 2 500 Kompot wiśniowy w słoiku do 1 kg PN-94/A-75951 kg 2 500 Kompot śliwkowy w słoiku do 1 kg PN-94/A-75951 kg 2 500 Kompot czarna porzeczka w słoiku do 1 kg PN-94/A-75951 kg 2 500 Syrop owocowy opakowanie do 0,5 l PN-94/A-75951 kg 400 Sok czarna porzeczka opakowanie kartonowe do 1 l -PN-94/A-75951 kg 3 000 Sok wieloowocowy opakowanie kartonowe do 1 l -PN-94/A-75951 kg 3 000 Sok pomarańczowy opakowanie kartonowe do 1 l -PN-94/A-75951 kg 3 000 Sok jabłkowy opakowanie kartonowe do 1 l -PN-94/A-75951 kg 3 000 Dżem brzoskwiniowy opakowanie do 350 g PN -94/A-75104 kg 600 Dżem czarna porzeczka opakowanie do 350 g PN -94/A-75104 kg 600 Dżem wiśniowy opakowanie do 350 g PN -94/A-75104 kg 600 Dżem truskawkowy opakowanie do 350 g PN -94/A-75104 kg 600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. ks. Kazimierza Aleksandra Hamerszmita w Suwałkach w 2025 roku
- Zaopatrzenie w artykuły spożywcze stołówki szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej im. K. Damrota w Lubecku
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w 2025 r. 9 części
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 8 w Piekarach Śląskich na rok 2025.
więcej: Soki owocowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.