eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówZAKUP i DOSTAWA1. ARTYKUŁÓW BIUROWO-PAPIERNICZYCH 2. ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA MIASTA CHORZÓW W 2009 R.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Chorzów: ZAKUP i DOSTAWA: 1. ARTYKUŁÓW BIUROWO-PAPIERNICZYCH 2. ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA MIASTA CHORZÓW W 2009 R.
Numer ogłoszenia: 259656 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzów Wydział Administracyjny , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 0-32 2410-110, faks 0-32 2410-110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP i DOSTAWA: 1. ARTYKUŁÓW BIUROWO-PAPIERNICZYCH 2. ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA MIASTA CHORZÓW W 2009 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP i DOSTAWA: 1. ARTYKUŁÓW BIUROWO-PAPIERNICZYCH 2. ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA MIASTA CHORZÓW W 2009 R. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2 Przedmiotem zamówienia jest zakup i bezpłatna dostawa do magazynu Urzędu Miasta Chorzów artykułów biurowo-papierniczych i/lub artykułów spożywczych szczegółowo określonych w załączniku Nr: 1abc i 2: 1) Dla ZADANIA 1 - PAPIER DO WYDRUKÓW( ZAŁ. 1 A), ARTYKUŁY PAPIERNICZE ( ZAŁ.1B), ARTYKUŁY BIUROWE ( ZAŁ. 1C) 2) Dla ZADANIA 2- ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I WODY MINERALNE ( ZAŁ. 2). 3 Dostawa w/w artykułów nastąpi na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego bezpośrednio do magazynu - na miejsce wskazane przez magazyniera.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 41.10.00.00 - Woda naturalna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: brak

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie poniższych warunków: a)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamóweinia; c)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegające wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 PZP Uwaga! Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.wypisany Formularz ofertowy dla każdego zadania osobno łącznie z wypełnionym Załącznikiem Nr: 1 ABC i -lub Załącznikiem NR: 2 2. złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP -Załącznik Nr 3 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę tzn. Pełnomocnictwo, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie 5. wskazanie przez wykonawców w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III 2 , przedkłada odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r zmieniające w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4.Dokumenty wymienione w pkt 2 do SIWZ mogą być przedłożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem-adnotację takiej treści należy umieścić na dokumencie i podpisać przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.um.gov.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA CHORZÓW WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNY RYNEK 1 41-500 CHORZÓW.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 09:00, miejsce: URZĄD MIASTA CHORZÓW WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNY III PIĘTRO POK 327 RYNEK 1 41-500 CHORZÓW.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP i DOSTAWA: 1.ARTYKUŁÓW BIUROWO-PAPIERNICZYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i bezpłatna dostawa do magazynu Urzędu Miasta Chorzów artykułów biurowo-papierniczych szczegółowo określonych w załączniku Nr: 1abc : 1)Dla ZADANIA 1 - PAPIER DO WYDRUKÓW( ZAŁ. 1 A), ARTYKUŁY PAPIERNICZE ( ZAŁ.1B), ARTYKUŁY BIUROWE ( ZAŁ. 1C).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP i DOSTAWA: 2.ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA MIASTA CHORZÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i bezpłatna dostawa do magazynu Urzędu Miasta Chorzów artykułów spożywczych szczegółowo określonych w załączniku Nr: 2: Dla ZADANIA 2- ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I WODY MINERALNE ( ZAŁ. 2)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.