To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-04
Poznań: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego przy Al. Marcinkowskiego 12 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 259720 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223396 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 12, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8514 200, faks 61 8514 418.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego przy Al. Marcinkowskiego 12 w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego przy Al. Marcinkowskiego 12 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Opcje zamówienia 2.1.Zgodnie z art. 34 ust.5 ustawy Zamawiający przewiduje prawo opcji i w związku z tym, przy ustalaniu wartości zamówienia uwzględnił jego maksymalny zakres. 2.2.Zamawiający w okresie 24 miesięcy zakupi artykuły biurowe określone w załączniku nr 1 do SIWZ za kwotę 46.800,00 złotych brutto, która to kwota stanowi tzw. gwarantowaną opcję zamówienia. 2.3.Po zrealizowaniu gwarantowanej opcji zamówienia, w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający może pisemnie zamawiać, a Wykonawca zobowiązany jest sprzedać i dostarczyć wyspecyfikowane w załączniku nr 1 do SIWZ artykuły biurowe ponad wartość określoną powyżej, jednak wartość wszystkich dostaw (w tym dostaw wymienionych w pkt 2.2) nie może przekroczyć kwoty brutto 81.918,00 złotych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 18.93.31.00 - Poduszeczki nawilżane używane w urzędach pocztowych 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 24.91.00.00 - Kleje 30.14.51.00 - Rolki do kalkulatorów 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 39.24.12.00 - Nożyczki 39.54.11.20 - Szpagat 42.99.42.20 - Przybory do laminowania 44.61.71.00 - Pudła kartonowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40500,00
Oferta z najniższą ceną: 40500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50671,47
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny i ich szczątków z dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
- Zakup produktów leczniczych w tym leków w ramach Programu Lekowego B.31. LECZENIE TĘTNICZEGO NADCIŚNIENIA PŁUCNEGO (PAH) i B.101 LECZENIE PACJENTÓW Z ZABURZENIAMI LIPIDOWYMI.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 434 odcinek Kleszczewo - Szczodrzykowo.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Ponesimodum
- Zakup dostępu do Systemu Informacji Prawnej (SIP) z sieci lokalnej Zamawiającego bez limitu użytkowników oraz wersja On-Line na potrzeby Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie przy ul. Przemysłowej 122
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO w okresie 01.01. 2025 - 31.12.2025 ROKU
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Dostawa papieru do drukarek , artykułów biurowych i opasek identyfikacyjnych.
- "Dostawa materiałów elektrycznych, sanitarnych i budowlanych do NoOSG"
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru ksero"
więcej: Poduszeczki nawilżane używane w urzędach pocztowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.