Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-03
Warszawa: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych nr 6/2013/WIP-ITW.
Numer ogłoszenia: 259747 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji , ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 849 97 95, faks 22 849 94 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wip.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych nr 6/2013/WIP-ITW..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe zgodnie z SIWZ dostępną na estronie zamawiającego (http://www.wip.pw.edu.pl/wydzial/zamowienia-publiczne/przetargi-wip).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Meble biurowe o wartości do 20% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W SIWZ umieszczonej na stronie internetowej http://www.wip.pw.edu.pl/wydzial/zamowienia-publiczne/przetargi-wip (strona zamawiającego)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W SIWZ umieszczonej na stronie internetowej http://www.wip.pw.edu.pl/wydzial/zamowienia-publiczne/przetargi-wip (strona zamawiającego)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W SIWZ umieszczonej na stronie internetowej http://www.wip.pw.edu.pl/wydzial/zamowienia-publiczne/przetargi-wip (strona zamawiającego)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W SIWZ umieszczonej na stronie internetowej http://www.wip.pw.edu.pl/wydzial/zamowienia-publiczne/przetargi-wip (strona zamawiającego)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W SIWZ umieszczonej na stronie internetowej http://www.wip.pw.edu.pl/wydzial/zamowienia-publiczne/przetargi-wip (strona zamawiającego)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W SIWZ umieszczonej na stronie internetowej http://www.wip.pw.edu.pl/wydzial/zamowienia-publiczne/przetargi-wip (strona zamawiającego)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wip.pw.edu.pl/wydzial/zamowienia-publiczne/przetargi-wip (strona zamawiającego)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.wip.pw.edu.pl/wydzial/zamowienia-publiczne/przetargi-wip (strona internetowa Zamawiającego) lub w siedzibie Zamawiającego (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 09:15, miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Produkcji, ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa, pok.114 Dziekanat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont jednego lokalu mieszkalnego - pustostanu na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania "Remont budynku Przedszkola nr 426 przy ul. Boguszewskiej 4" w Warszawie - numer postępowania: 36/ZP/24.
- Dostawa wyposażenia łazienkowego do internatów oraz kwater internatowych leżących na obszarze działania AMW Oddział Regionalny w Bydgoszczy.
- Przebudowa dachu, przebudowa poddasza, nadbudowa kominów , remont gzymsów, wykonanie instalacji odgromowej wraz z połączeniem jej z główną szyną uziemiającą w budynku przy ul. Dahlbergha 5 w Warszawie
- Remont drogi wojewódzkiej nr 737 w km 15+600 do km 18+846 gmina Jedlnia-Letnisko i Pionki, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 147/24
- Usługi na przepompowniach ZZ Sandomierz
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem mebli do Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego
- Dostawa, wykonanie i montaż mebli i elementów wyposażenia w Szkole Podstawowej im. 11 listopada w Rusi filia w Bartągu
- Dostawa mebli i gablot dla Akademii Zamojskiej
- Dostawa kompletu mebli do pomieszczeń biurowych i socjalnych w pomieszczeniach Oddziału Położniczo - Ginekologicznego.
- Dostawa mebli wraz z montażem oraz wyposażenia do Żłobka nr 2 oraz Klubu Dziecięcego w Szczecinie w ramach "Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029"
- Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Departamentu Monitorowania Wdrażania FE UMWM
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.