Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-31
Warszawa: Usługa pełnienia funkcji koordynatora w ramach realizacji projektu Szansa dla wszystkich nr POKL.09.01.02-14-125/11 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 25975 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Bielany m. st. Warszawy , ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 37 33 674, faks 22 3733633.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfobielany.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnienia funkcji koordynatora w ramach realizacji projektu Szansa dla wszystkich nr POKL.09.01.02-14-125/11 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa pełnienia funkcji koordynatora w ramach realizacji projektu Szansa dla wszystkich nr POKL.09.01.02-14-125/11 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie dotyczy projektu nr POKL.09.01.02-14-125/11 pod tytułem Szansa dla wszystkich w latach 2011-2013 realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, zwanego dalej projektem. 1.1) Zamówienie zostało podzielone na trzy (3) części wskazane poniżej: Część 1 - pełnienie funkcji koordynatora w Zespole Szkół 52 ul. Szegedyńska 11 w Warszawie, Część 2 - pełnienie funkcji koordynatora w Zespole Szkół nr 110 ul. Wrzeciono 24 w Warszawie, Część 3 - pełnienie funkcji koordynatora w Szkole Podstawowej nr 209 ul. Reymonta 25 w Warszawie. 1.2) Wymaga się (w odniesieniu do każdej z części) aby: a) w celu prawidłowego wykonania zadań opisanych poniżej Wykonawca zobowiązany będzie odbywać spotkania robocze z grupą zarządzającą projektem zgodnie z harmonogramem realizacji zamówienia ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum raz w tygodniu w wymiarze 3 godzin), a także na każdorazowe polecenie Zamawiającego. b) W celu prawidłowego wykonania zadań opisanych poniżej Wykonawca zobowiązany będzie do dyspozycyjności od poniedziałku do soboty zgodnie z harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum 5 godzin dziennie). c) Zadania opisane poniżej winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach POKL. Część nr 1 Koordynator w Zespole Szkół nr 52, ul. Szegedyńska 11 w Warszawie jest odpowiedzialny za realizację zadań projektu w ZS nr 52, w szczególności zobowiązany jest do: a) koordynacji i realizacji projektu zgodnie z: harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego, budżetem zadań projektowych oraz regulacjami obowiązującymi w POKL, b) wsparcia administracyjnego dla kierownika projektu, c) pomocy przy realizacji zadań projektowych, d) wsparcia logistycznego i organizacyjnego projektu, e) sporządzania bieżących raportów dla kierownika projektu, f) prowadzenie dokumentacji indywidualnej uczestników projektu, g) dbałości o odpowiednie oznakowanie sprzętu zakupionego w ramach projektu, h) udziału w spotkaniach Zespołu Projektowego, i) zastępowania w razie nieobecności kierownika projektu, j) nadzoru nad procesem wydawania podwieczorków dla uczestników projektu, k) monitoringu zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w szkole w ramach projektu, l) nadzoru nad powierzonym sprzętem do prowadzenia zajęć w projekcie, m) dbałości o promocję projektu, n) wprowadzania danych z raportów dotyczących realizacji projektu we wszystkich trzech placówkach objętych projektem do podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (w skrócie PEFS). Część nr 2 Koordynator w Zespole Szkół nr 110, ul. Wrzeciono 24 w Warszawie jest odpowiedzialny za realizację zadań projektu w ZS nr 110, w szczególności zobowiązany jest do: a) koordynacji i realizacji projektu zgodnie z: harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego, budżetem zadań projektowych oraz regulacjami obowiązującymi w POKL, b) wsparcia administracyjnego dla kierownika projektu, c) pomocy przy realizacji zadań projektowych, d) wsparcia logistycznego i organizacyjnego projektu, e) sporządzania bieżących raportów dla kierownika projektu, f) prowadzenie dokumentacji indywidualnej uczestników projektu, g) dbałości o odpowiednie oznakowanie sprzętu zakupionego w ramach projektu, h) udziału w spotkaniach Zespołu Projektowego, i) zastępowania w razie nieobecności kierownika projektu, j) nadzoru nad procesem wydawania podwieczorków dla uczestników projektu, k) monitoringu zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w szkole w ramach projektu, l) nadzoru nad powierzonym sprzętem do prowadzenia zajęć w projekcie, m) dbałości o promocję projektu. Część nr 3 Koordynator w Szkole Podstawowej nr 209, ul. Reymonta 25 w Warszawie jest odpowiedzialny za realizację zadań projektu w Szkole Podstawowej nr 209, w szczególności zobowiązany jest do: a) koordynacji i realizacji projektu zgodnie z: harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego, budżetem zadań projektowych oraz regulacjami obowiązującymi w POKL, b) wsparcia administracyjnego dla kierownika projektu, c) pomocy przy realizacji zadań projektowych, d) wsparcia logistycznego i organizacyjnego projektu, e) sporządzania bieżących raportów dla kierownika projektu, f) prowadzenie dokumentacji indywidualnej uczestników projektu, g) dbałości o odpowiednie oznakowanie sprzętu zakupionego w ramach projektu, h) udziału w spotkaniach Zespołu Projektowego, i) zastępowania w razie nieobecności kierownika projektu, j) nadzoru nad procesem wydawania podwieczorków dla uczestników projektu, k) monitoringu zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w szkole w ramach projektu, l) nadzoru nad powierzonym sprzętem do prowadzenia zajęć w projekcie, m) dbałości o promocję projektu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2, 75.11.21.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., złożone przez wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., złożone przez wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., złożone przez wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia na każdą część na którą składa ofertę, która posiada: - wykształcenie wyższe pedagogiczne, - doświadczenie w pracy z dziećmi - co najmniej 5 lat stażu pracy. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., oraz dokumenty wymienione w Cz. III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu załączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., złożone przez wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) OFERTA - zgodna w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo, w sytuacji gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku złożenia oferty wspólnej (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). 3) W przypadku gdy wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. przedkłada dokument lub dokumenty (w formie pisemnej-wymagany w oryginale) potwierdzające, iż wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub np. umowa o współpracy czy oświadczenie potwierdzające zawarcie umowy współpracy. W przypadku posłużenia się wiedzą i doświadczeniem podmiotu trzeciego, podmiot trzeci musi brać udział w realizacji zamówienia - nie musi to być forma podwykonawstwa. Powyższe uzasadnienie znajduje potwierdzenie w Informatorze Zamówień Publicznych nr 11/2011, str. 10-19. 4) Zaleca się załączyć do oferty dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sadowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowa spółki cywilnej, statut, itp.), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiany podwykonawcy z przyczyn losowych, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia zamówienia publicznego w wyniku, którego zawarto niniejszą umowę posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy, a zmiana podwykonawcy nie powoduje zmiany terminu realizacji zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dbfobielany.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy przy ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, piętro III, pokój nr 374 (bezpłatnie).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 15:00, miejsce: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty-Bielany m.st. Warszawy ul. Żeromskiego 29, Warszawa, piętro III, pok. 374. Otwarcie ofert w tym samym dniu godz. 15:15, siedziba zamawiającego piętro III, pok. 352.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu nr POKL.09.01.02-14-125/11 pod tytułem Szansa dla wszystkich w latach 2011-2013 realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt III.4.1), pkt. III.4.2) oraz dokumenty w pkt III.5) SIWZ. Wykształcenie zagraniczne będzie uznawane na równi z wykształceniem krajowym w przypadku krajów, z którymi Polska podpisała umowy o uznaniu równoważności wykształcenia. Jeśli dany tytuł zawodowy jest wymieniony w takiej umowie, wymagane będzie przedstawienie potwierdzenia jego uznania w Biurze Uznawalności Wykształcenia I Wymiany Międzynarodowej. Jeśli dany tytuł nie jest wymieniony w umowie lub jeśli dyplom pochodzi z kraju nie objętego umową międzynarodową, wówczas zastosowanie będą miały do niego przepisy o nostryfikacji (rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 września 2011 r. w sprawie nostryfikacji dyplomów ukończenia studiów wyższych uzyskanych za granicą (Dz. U. 196 poz. 11 68). Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców - art. 23 ustawy Pzp: a) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcja, spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty - oryginał lub notarialnie poświadczona kopia (umocowanie może wynikać np. z treści umowy konsorcjum - pod warunkiem złożenia umowy konsorcjum w ofercie). b) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w druku oferta należy wymienić z nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo adresy zamieszkania i adresy wykonawcy/wykonawców składających ofertę wspólna oraz zaznaczyć kto jest pełnomocnikiem. c) Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy (członka konsorcjum, wspólnika spółki cywilnej) są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokument dotyczy. d) Każdy z wykonawców (każdy członek konsorcjum, każdy wspólnik spółki cywilnej) składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. W tym celu każdy składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. dla wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. e) W odniesieniu do warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców. f) Oświadczenia lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców pełnomocnik lub wszyscy wykonawcy, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu wykonawcy, nazwy i adresu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, z zastrzeżeniem pkt. d). g) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji koordynatora w Zespole Szkół 52 ul. Szegedyńska 11 w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koordynator w Zespole Szkół nr 52, ul. Szegedyńska 11 w Warszawie jest odpowiedzialny za realizację zadań projektu w ZS nr 52, w szczególności zobowiązany jest do: a) koordynacji i realizacji projektu zgodnie z: harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego, budżetem zadań projektowych oraz regulacjami obowiązującymi w POKL, b) wsparcia administracyjnego dla kierownika projektu, c) pomocy przy realizacji zadań projektowych, d) wsparcia logistycznego i organizacyjnego projektu, e) sporządzania bieżących raportów dla kierownika projektu, f) prowadzenie dokumentacji indywidualnej uczestników projektu, g) dbałości o odpowiednie oznakowanie sprzętu zakupionego w ramach projektu, h) udziału w spotkaniach Zespołu Projektowego, i) zastępowania w razie nieobecności kierownika projektu, j) nadzoru nad procesem wydawania podwieczorków dla uczestników projektu, k) monitoringu zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w szkole w ramach projektu, l) nadzoru nad powierzonym sprzętem do prowadzenia zajęć w projekcie, m) dbałości o promocję projektu, n) wprowadzania danych z raportów dotyczących realizacji projektu we wszystkich trzech placówkach objętych projektem do podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (w skrócie PEFS). 1.2) Wymaga się aby: a) w celu prawidłowego wykonania zadań opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany będzie odbywać spotkania robocze z grupą zarządzającą projektem zgodnie z harmonogramem realizacji zamówienia ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum raz w tygodniu w wymiarze 3 godzin), a także na każdorazowe polecenie Zamawiającego. b) W celu prawidłowego wykonania zadań opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany będzie do dyspozycyjności od poniedziałku do soboty zgodnie z harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum 5 godzin dziennie). c) Zadania opisane powyżej winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach POKL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2, 75.11.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji koordynatora w Zespole Szkół nr 110 ul. Wrzeciono 24 w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koordynator w Zespole Szkół nr 110, ul. Wrzeciono 24 w Warszawie jest odpowiedzialny za realizację zadań projektu w ZS nr 110, w szczególności zobowiązany jest do: a) koordynacji i realizacji projektu zgodnie z: harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego, budżetem zadań projektowych oraz regulacjami obowiązującymi w POKL, b) wsparcia administracyjnego dla kierownika projektu, c) pomocy przy realizacji zadań projektowych, d) wsparcia logistycznego i organizacyjnego projektu, e) sporządzania bieżących raportów dla kierownika projektu, f) prowadzenie dokumentacji indywidualnej uczestników projektu, g) dbałości o odpowiednie oznakowanie sprzętu zakupionego w ramach projektu, h) udziału w spotkaniach Zespołu Projektowego, i) zastępowania w razie nieobecności kierownika projektu, j) nadzoru nad procesem wydawania podwieczorków dla uczestników projektu, k) monitoringu zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w szkole w ramach projektu, l) nadzoru nad powierzonym sprzętem do prowadzenia zajęć w projekcie, m) dbałości o promocję projektu. 1.2) Wymaga się aby: a) w celu prawidłowego wykonania zadań opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany będzie odbywać spotkania robocze z grupą zarządzającą projektem zgodnie z harmonogramem realizacji zamówienia ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum raz w tygodniu w wymiarze 3 godzin), a także na każdorazowe polecenie Zamawiającego. b) W celu prawidłowego wykonania zadań opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany będzie do dyspozycyjności od poniedziałku do soboty zgodnie z harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum 5 godzin dziennie). c) Zadania opisane powyżej winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach POKL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2, 75.11.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji koordynatora w Szkole Podstawowej nr 209 ul. Reymonta 25 w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koordynator w Szkole Podstawowej nr 209, ul. Reymonta 25 w Warszawie jest odpowiedzialny za realizację zadań projektu w Szkole Podstawowej nr 209, w szczególności zobowiązany jest do: a) koordynacji i realizacji projektu zgodnie z: harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego, budżetem zadań projektowych oraz regulacjami obowiązującymi w POKL, b) wsparcia administracyjnego dla kierownika projektu, c) pomocy przy realizacji zadań projektowych, d) wsparcia logistycznego i organizacyjnego projektu, e) sporządzania bieżących raportów dla kierownika projektu, f) prowadzenie dokumentacji indywidualnej uczestników projektu, g) dbałości o odpowiednie oznakowanie sprzętu zakupionego w ramach projektu, h) udziału w spotkaniach Zespołu Projektowego, i) zastępowania w razie nieobecności kierownika projektu, j) nadzoru nad procesem wydawania podwieczorków dla uczestników projektu, k) monitoringu zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w szkole w ramach projektu, l) nadzoru nad powierzonym sprzętem do prowadzenia zajęć w projekcie, 1.2) Wymaga się aby: a) w celu prawidłowego wykonania zadań opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany będzie odbywać spotkania robocze z grupą zarządzającą projektem zgodnie z harmonogramem realizacji zamówienia ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum raz w tygodniu w wymiarze 3 godzin), a także na każdorazowe polecenie Zamawiającego. b) W celu prawidłowego wykonania zadań opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany będzie do dyspozycyjności od poniedziałku do soboty zgodnie z harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum 5 godzin dziennie). c) Zadania opisane powyżej winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach POKL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2, 75.11.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Rozbiórka dwóch budynków użytkowych przy ul. Spokojnej 11 w Warszawie w systemie "projektuj i rozbieraj".
- Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Remont DWnr807naOdcinkuOdKm1+240doKm1+570, od km 1+590 do km 2+023 i od km 2+115 do km 4+050 oraz od km 4+900 do km 5+324 na ter.gm. Maciejowice, pow. garwol. woj. mazowie. - nr postępowania 048/25
- Organizacja i przeprowadzenie cyklu nieodpłatnych treningów w ramach budżetu obywatelskiego pod nazwą "Bezpłatne zajęcia sportowe dla mieszkańców warszawy".
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych w okresie od 25.04.2025 do 30.09.2025 roku do Ośrodka Kolonijno-Wczasowego "Bajka" w Łukęcinie przy ul. Słonecznej 10 w Kamieniu Pomorskim (72-400)
- Świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego oraz telefonii stacjonarnej dla RZGW Poznań, właściwych Zarządów Zlewni oraz Nadzorów Wodnych na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.