To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-04
Przemków: Utrzymanie 5 - ciu cmentarzy komunalnych i zarządzanie nimi wraz z utrzymaniem kaplicy cmentarnej, tj. cmentarze w Przemkowie przy ul. Kaczanowskiej i Strzeleckiej, w Jakubowie Lubińskim, Krępie i Wysokiej
Numer ogłoszenia: 259760 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230162 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Przemkowie, plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie 5 - ciu cmentarzy komunalnych i zarządzanie nimi wraz z utrzymaniem kaplicy cmentarnej, tj. cmentarze w Przemkowie przy ul. Kaczanowskiej i Strzeleckiej, w Jakubowie Lubińskim, Krępie i Wysokiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługę należy wykonać zgodnie z: Ustawą z dnia 31.01.1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 1972 r. Nr 47, poz. 1013 ze zm.); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 07 marca 2008 r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków; Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 lipca 2003 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów; Regulaminem porządkowym cmentarzy komunalnych na terenie gminy i miasta Przemków. Obowiązki Wykonawcy: 1) Utrzymanie porządku na terenie cmentarzy, w szczególności: a) letnie i zimowe utrzymanie, konserwacja i remonty bieżące terenów cmentarzy wraz ze wszystkimi elementami stanowiącymi wyposażenie. b) utrzymanie letnie i zimowe chodników, parkingów i terenów zieleni, w szczególności: zamiatanie, które może być wykonane za pomocą narzędzi ręcznych (szczotki, miotły) lub wyspecjalizowanych maszyn wyposażonych w szczotki, urządzenia do zwilżania nawierzchni. Ponadto, w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi z przejść oraz dojazdów. Zimowe oczyszczanie obejmuje zgarnianie śniegu i układanie go w pryzmy lub usuwanie. Zgarnianie śniegu może odbywać się zarówno mechanicznie (przy użyciu małych odśnieżarek, pługów śnieżnych) jak i ręcznie. Wykonywanie prac pielęgnacyjno - konserwacyjnych zieleni nieskiej i wysokiej, tj. pielenie alei i kwater, grabienie trawników, wygrabianie i zamiatanie liści, przycinanie suchych gałęzi drzew i usuwanie wiatrołomów w razie wichur; c) przygotowanie cmentarzy i parkingów przed 1 listopada, w szczególności: sprzątnięcie dróg i terenów wokół cmentarza, zapewnienie wywozu nieczystości, wytyczanie miejsc parkingowych wraz z zapewnieniem dojazdu (Przemków ulica Kaczanowska) d) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z eksploatacją i bieżącym utrzymaniem cmentarzy komunalnych, a w szczególności: A) wyposażenie cmentarzy w urządzenia służące do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymania tych urządzeń w odpowiednim stanie technicznym; B) zapewnienie wywozu zebranych nieczystości i ich składowanie w sposób zgodny z przepisami. Koszty związane z ich składowaniem ponosi Wykonawca. C) udokumentowanie korzystania z usług wykonywanych przez przedsiębiorcę posiadającego zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów. D) utrzymanie w stałej sprawności punktów czerpalnych wody. 2) Utrzymanie w stałej czystości i właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym kaplicy cmentarnej w Przemkowie przy ul. Kaczanowskiej. Prowadzenie bieżących konserwcji i napraw kaplicy cmentarnej. Co najmniej jeden raz w roku w ciągu obowiązywania umowy naprawa tynków wewnętrznych z malowaniem ścian. 3) Prowadzenie następującej dokumentacji cmentarzy: a) ksiąg osób pochowanych na cmentarzu, prowadzonych według numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym, b) ksiąg grobów z załącznikiem graficznym, c) alfabetycznych spisów osób pochowanych na cmentarzach, d) prowadzenie rejestru rezerwacji miejsc, planów pochówków, i innej dokumentacji niezbędnej dla potrzeb Oferenta i Zamawiającego. 4) Wykonawca ma obowiązek przedstawić korzystającemu regulamin cmentarzy. Regulamin będzie wywieszony dla korzystających z cmentarzy w ogólnie dostępnym miejscu. 5) Dokonywanie pochówków zgodnie z planem zagospodarowania, przestrzeganie regulaminów cmentarzy, kontrolowanie i regulowanie wjazdów na cmentarze przez inne pojazdy, wskazanie miejsc na pochówki i nadzór nad przestrzeganiem przepisów. 6) Pobieranie na drukach ścisłego zarachowania opłat za korzystanie z cmentarzy. Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu kwartalne sprawozdania finansowe (opłaty za usługi pogrzebowe podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego). 7) Udostępnianie cmentarzy innym zakładom pogrzebowym: a) przyjęcie i przechowywanie zwłok przez okres do 48 godzin i ich wydanie; b) udostępnienie kaplicy rodzinie zmarłego na min. 2 godz. przed ceremonią pogrzebową; c) przygotowanie kaplicy, ustawienie trumny na katafalku; d) wyznaczenie miejsca na grób i nadzór nad wykopaniem grobu, za odpłatnością ryczałtową dokonywanie pochówku zmarłych. 8) Ubezpieczenie obiektów cmentarnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). UWAGA: zaleca się zapoznanie z przedmiotem zamówienia (wizja lokalna).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.00.00 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dom Pogrzebowy FENIX, ul. 1-go Maja 17a, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28999,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24380,00
Oferta z najniższą ceną: 24380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24380,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PRZEMKÓW
więcej: przetargi PRZEMKÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.