eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu nowych opon samochodowych i nowych felg wraz z usługą demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montażem nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodach pożarniczych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Kraków: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu nowych opon samochodowych i nowych felg wraz z usługą demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montażem nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodach pożarniczych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 259783 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie , ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 83 00, faks 012 616 83 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu nowych opon samochodowych i nowych felg wraz z usługą demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montażem nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodach pożarniczych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu nowych opon samochodowych i nowych felg wraz z usługą demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montażem nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodach pożarniczych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie czyli do dnia 31.12.2012 r. POSTĘPOWANIE PODZIELONE JEST NA XI CZĘŚCI. Opony i felgi muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012); wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Usługa demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montaż nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie musi być wykonana we wskazanym warsztacie na terenie miasta Krakowa. Inne informacje i wymagane dokumenty - do oferty: - dokumenty (opis techniczny) potwierdzające walory techniczne opon i felg pod względem zgodności z wymaganiami SIWZ. Inne informacje i wymagane dokumenty - dostarczane wraz z produktem: - dokumenty gwarancyjne przedmiotu zamówienia wraz z instrukcjami użytkowania. Okres gwarancji minimum 24 miesiące, o ile producent nie przewiduje dłuższego okresu gwarancyjnego. UWAGA: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Uwaga: Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3, 34.35.21.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dokumenty (opis techniczny) potwierdzające walory techniczne opon lub opon i felg pod względem zgodności z wymaganiami SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami zawierającymi oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków określonych w niniejszej SIWZ; fakultatywnie Wykonawca może dołączyć treść zaaprobowanego i podpisanego wzoru umowy; - pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków, II piętro, pokój nr 40..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków, Dziennik Podawczy, parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu nowych opon samochodowych wraz z usługą demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montażem nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I przedmiotu zamówienia Tabela Nr 1 Rodzaj i marka pojazdu Rozmiar opony i rodzaj lub rozmiar felgi Ilość sztuk Minimalny indeks nośności Minimalny indeks prędkości Opis opony lub felgi Samochód dźwig 385/95/R25 6 170 E Całostalowe opony radialne do zastosowania w dźwigach samobieżnych Opony muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012); wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Usługa demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montaż nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie musi być wykonana we wskazanym warsztacie na terenie miasta Krakowa. Inne informacje i wymagane dokumenty - do oferty: - dokumenty (opis techniczny) potwierdzające walory techniczne opon pod względem zgodności z wymaganiami SIWZ. Inne informacje i wymagane dokumenty - dostarczane wraz z produktem: - dokumenty gwarancyjne przedmiotu zamówienia wraz z instrukcjami użytkowania. Okres gwarancji minimum 24 miesiące, o ile producent nie przewiduje dłuższego okresu gwarancyjnego. UWAGA: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Uwaga: Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3, 34.35.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu nowych opon samochodowych wraz z usługą demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montażem nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II przedmiotu zamówienia Tabela Nr 2 Rodzaj i marka pojazdu Rozmiar opony i rodzaj lub rozmiar felgi Ilość sztuk Minimalny indeks nośności Minimalny indeks prędkości Opis opony lub felgi Samochód Mega City 315/80 R22.5 4 154 M Całostalowe opony radialne przeznaczone do zastosowania w warunkach miejskich. Uniwersalna opona do zastosowania w transporcie związanym z infrastrukturą publiczną przeznaczona na tylną oś napędową. Opony muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012); wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Usługa demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montaż nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie musi być wykonana we wskazanym warsztacie na terenie miasta Krakowa. Inne informacje i wymagane dokumenty - do oferty: - dokumenty (opis techniczny) potwierdzające walory techniczne opon pod względem zgodności z wymaganiami SIWZ. Inne informacje i wymagane dokumenty - dostarczane wraz z produktem: - dokumenty gwarancyjne przedmiotu zamówienia wraz z instrukcjami użytkowania. Okres gwarancji minimum 24 miesiące, o ile producent nie przewiduje dłuższego okresu gwarancyjnego. UWAGA: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Uwaga: Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3, 34.35.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu nowych opon samochodowych wraz z usługą demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montażem nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III przedmiotu zamówienia Tabela Nr 3 Rodzaj i marka pojazdu Rozmiar opony i rodzaj lub rozmiar felgi Ilość sztuk Minimalny indeks nośności Minimalny indeks prędkości Opis opony lub felgi Samochód Renault Koleos 225/55 R18 zimowe 4 102 H Opony zimowe do pojazdu 4x4 o bieżniku dostosowanych do warunków terenowych. Opony muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012); wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Usługa demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montaż nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie musi być wykonana we wskazanym warsztacie na terenie miasta Krakowa. Inne informacje i wymagane dokumenty - do oferty: - dokumenty (opis techniczny) potwierdzające walory techniczne opon pod względem zgodności z wymaganiami SIWZ. Inne informacje i wymagane dokumenty - dostarczane wraz z produktem: - dokumenty gwarancyjne przedmiotu zamówienia wraz z instrukcjami użytkowania. Okres gwarancji minimum 24 miesiące, o ile producent nie przewiduje dłuższego okresu gwarancyjnego. UWAGA: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Uwaga: Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu nowych opon samochodowych wraz z usługą demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montażem nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV przedmiotu zamówienia Tabela Nr 4 Rodzaj i marka pojazdu Rozmiar opony i rodzaj lub rozmiar felgi Ilość sztuk Minimalny indeks nośności Minimalny indeks prędkości Opis opony lub felgi Samochód terenowy Pajero 265/60/R18 Zimowe 4 110 R Opony zimowe do pojazdu 4x4 o bieżniku dostosowanych do warunków terenowych. Opony muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012); wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Usługa demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montaż nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie musi być wykonana we wskazanym warsztacie na terenie miasta Krakowa. Inne informacje i wymagane dokumenty - do oferty: - dokumenty (opis techniczny) potwierdzające walory techniczne opon pod względem zgodności z wymaganiami SIWZ. Inne informacje i wymagane dokumenty - dostarczane wraz z produktem: - dokumenty gwarancyjne przedmiotu zamówienia wraz z instrukcjami użytkowania. Okres gwarancji minimum 24 miesiące, o ile producent nie przewiduje dłuższego okresu gwarancyjnego. UWAGA: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Uwaga: Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu nowych opon samochodowych i nowych felg wraz z usługą demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montażem nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V przedmiotu zamówienia Tabela Nr 5 Rodzaj i marka pojazdu Rozmiar opony i rodzaj lub rozmiar felgi Ilość sztuk Minimalny indeks nośności Minimalny indeks prędkości Opis opony lub felgi samochód terenowy Suzuki Grand Vitara 4x4 rok prod. 2010 225/70R16 zimowe 4 103 R Opona terenowa dla pojazdów SUV klasy średniej i wyższej, opona zimowa z doskonała przyczepnością na śniegu i lodzie samochód terenowy Suzuki Grand Vitara 4x4 rok prod. 2010 Felgi stalowe 16 16 x 6.5 4 Felga stalowa do samochodu terenowego Opony i felgi muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012); wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Usługa demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montaż nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie musi być wykonana we wskazanym warsztacie na terenie miasta Krakowa. Inne informacje i wymagane dokumenty - do oferty: - dokumenty (opis techniczny) potwierdzające walory techniczne opon i felg pod względem zgodności z wymaganiami SIWZ. Inne informacje i wymagane dokumenty - dostarczane wraz z produktem: - dokumenty gwarancyjne przedmiotu zamówienia wraz z instrukcjami użytkowania. Okres gwarancji minimum 24 miesiące, o ile producent nie przewiduje dłuższego okresu gwarancyjnego. UWAGA: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Uwaga: Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu nowych opon samochodowych wraz z usługą demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montażem nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI przedmiotu zamówienia Tabela Nr 6 Rodzaj i marka pojazdu Rozmiar opony i rodzaj lub rozmiar felgi Ilość sztuk Minimalny indeks nośności Minimalny indeks prędkości Opis opony lub felgi samochód ciężarowy ratowniczy Man 12 R 22,5 4 tył 148 K Bieżnik o diagonalnym układzie bloków z doskonałymi właściwościami trakcyjnymi i samooczyszczającymi, mieszanka gumowa odporna na przecięcia, zastosowanie dla pojazdów pracujących w cięższych warunkach, przeznaczona na tylną oś napędową Opony muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012); wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Usługa demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montaż nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie musi być wykonana we wskazanym warsztacie na terenie miasta Krakowa. Inne informacje i wymagane dokumenty - do oferty: - dokumenty (opis techniczny) potwierdzające walory techniczne opon pod względem zgodności z wymaganiami SIWZ. Inne informacje i wymagane dokumenty - dostarczane wraz z produktem: - dokumenty gwarancyjne przedmiotu zamówienia wraz z instrukcjami użytkowania. Okres gwarancji minimum 24 miesiące, o ile producent nie przewiduje dłuższego okresu gwarancyjnego. UWAGA: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Uwaga: Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3, 34.35.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu nowych opon samochodowych wraz z usługą demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montażem nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII przedmiotu zamówienia Tabela Nr 7 Rodzaj i marka pojazdu Rozmiar opony i rodzaj lub rozmiar felgi Ilość sztuk Minimalny indeks nośności Minimalny indeks prędkości Opis opony lub felgi samochód ciężarowy ratowniczy Man 12R22.5 2 przód 148 K Całostalowe opony radialne przeznaczone do zastosowania w warunkach miejskich i terenowych. Mogą być używane na osi przedniej i/lub innych osiach. Uniwersalna opona do zastosowania w transporcie związanym z infrastrukturą publiczną. Agresywna rzeźba bieżnika opony zapewnia lepszą trakcję. Większa głębokość bieżnika zapewnia dłuższy okres użytkowania Opony muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012); wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Usługa demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montaż nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie musi być wykonana we wskazanym warsztacie na terenie miasta Krakowa. Inne informacje i wymagane dokumenty - do oferty: - dokumenty (opis techniczny) potwierdzające walory techniczne opon pod względem zgodności z wymaganiami SIWZ. Inne informacje i wymagane dokumenty - dostarczane wraz z produktem: - dokumenty gwarancyjne przedmiotu zamówienia wraz z instrukcjami użytkowania. Okres gwarancji minimum 24 miesiące, o ile producent nie przewiduje dłuższego okresu gwarancyjnego. UWAGA: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Uwaga: Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3, 34.35.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu nowych opon samochodowych wraz z usługą demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montażem nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII przedmiotu zamówienia Tabela Nr 8 Rodzaj i marka pojazdu Rozmiar opony i rodzaj lub rozmiar felgi Ilość sztuk Minimalny indeks nośności Minimalny indeks prędkości Opis opony lub felgi samochód ciężarowy ratowniczy Man 365/85R20 4 164 J Bieżnik o diagonalnym układzie bloków z doskonałymi właściwościami trakcyjnymi i samooczyszczającymi, mieszanka gumowa odporna na przecięcia, zastosowanie dla pojazdów pracujących w cięższych warunkach. Opony muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012); wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Usługa demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montaż nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie musi być wykonana we wskazanym warsztacie na terenie miasta Krakowa. Inne informacje i wymagane dokumenty - do oferty: - dokumenty (opis techniczny) potwierdzające walory techniczne opon pod względem zgodności z wymaganiami SIWZ. Inne informacje i wymagane dokumenty - dostarczane wraz z produktem: - dokumenty gwarancyjne przedmiotu zamówienia wraz z instrukcjami użytkowania. Okres gwarancji minimum 24 miesiące, o ile producent nie przewiduje dłuższego okresu gwarancyjnego. UWAGA: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Uwaga: Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3, 34.35.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu nowych opon samochodowych wraz z usługą demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montażem nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX przedmiotu zamówienia Tabela Nr 9 Rodzaj i marka pojazdu Rozmiar opony i rodzaj lub rozmiar felgi Ilość sztuk Minimalny indeks nośności Minimalny indeks prędkości Opis opony lub felgi samochód ciężarowy ratowniczy Man L87 295/80R22.5 2 148 M Bieżnik o diagonalnym układzie bloków z doskonałymi właściwościami trakcyjnymi i samooczyszczającymi, mieszanka gumowa odporna na przecięcia, zastosowanie dla pojazdów pracujących w cięższych warunkach do zastosowania w ramach miejskich i terenowych z min. 4 rowkami prowadzącymi. Opony muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012); wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Usługa demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montaż nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie musi być wykonana we wskazanym warsztacie na terenie miasta Krakowa. Inne informacje i wymagane dokumenty - do oferty: - dokumenty (opis techniczny) potwierdzające walory techniczne opon pod względem zgodności z wymaganiami SIWZ. Inne informacje i wymagane dokumenty - dostarczane wraz z produktem: - dokumenty gwarancyjne przedmiotu zamówienia wraz z instrukcjami użytkowania. Okres gwarancji minimum 24 miesiące, o ile producent nie przewiduje dłuższego okresu gwarancyjnego. UWAGA: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Uwaga: Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3, 34.35.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu nowych opon samochodowych wraz z usługą demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montażem nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część X przedmiotu zamówienia Tabela Nr 10 Rodzaj i marka pojazdu Rozmiar opony i rodzaj lub rozmiar felgi Ilość sztuk Minimalny indeks nośności Minimalny indeks prędkości Opis opony lub felgi Samochód ciężarowy Sp-gaz 6.50R16 2 przód 108 L Opona zimowa do pojazdów dostawczych Opony muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012); wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Usługa demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montaż nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie musi być wykonana we wskazanym warsztacie na terenie miasta Krakowa. Inne informacje i wymagane dokumenty - do oferty: - dokumenty (opis techniczny) potwierdzające walory techniczne opon pod względem zgodności z wymaganiami SIWZ. Inne informacje i wymagane dokumenty - dostarczane wraz z produktem: - dokumenty gwarancyjne przedmiotu zamówienia wraz z instrukcjami użytkowania. Okres gwarancji minimum 24 miesiące, o ile producent nie przewiduje dłuższego okresu gwarancyjnego. UWAGA: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Uwaga: Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3, 34.35.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu nowych opon samochodowych wraz z usługą demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montażem nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XI przedmiotu zamówienia Tabela Nr 11 Rodzaj i marka pojazdu Rozmiar opony i rodzaj lub rozmiar felgi Ilość sztuk Minimalny indeks nośności Minimalny indeks prędkości Opis opony lub felgi Samochód ciężarowy Sp-gaz 6.50R16 4 tył 108 L Opona zimowa do pojazdów dostawczych Opony muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012); wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Usługa demontażu i utylizacji starych, zużytych lub uszkodzonych opon zamontowanych na felgach, montaż nowych opon na felgach wraz z wyważeniem oraz ich montaż na samochodzie pożarniczym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie musi być wykonana we wskazanym warsztacie na terenie miasta Krakowa. Inne informacje i wymagane dokumenty - do oferty: - dokumenty (opis techniczny) potwierdzające walory techniczne opon pod względem zgodności z wymaganiami SIWZ. Inne informacje i wymagane dokumenty - dostarczane wraz z produktem: - dokumenty gwarancyjne przedmiotu zamówienia wraz z instrukcjami użytkowania. Okres gwarancji minimum 24 miesiące, o ile producent nie przewiduje dłuższego okresu gwarancyjnego. UWAGA: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Uwaga: Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3, 34.35.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.