eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceSUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH, TŁUSZCZY ROŚLINNYCH I MAKARONU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-04

Kielce: SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH, TŁUSZCZY ROŚLINNYCH I MAKARONU
Numer ogłoszenia: 259784 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Służby Więziennej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH, TŁUSZCZY ROŚLINNYCH I MAKARONU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mlecznych, tłuszczy roślinnych i makaronu w ilościach niżej wymienionych: 3.2.1 Część I - DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH 3.2.1.1 SER TWAROGOWY PÓŁTŁUSTY (CPV 15542100 - 0) - 7200 kg (kostka, opakowania 200g - 250g) 3.2.1.2 SEREK KANAPKOWY (CPV 15542200 - 1) - 3100 kg (naturalny lub smakowy, opakowania 100g - 150g) 3.2.1.3 SER TOPIONY TŁUSTY (CPV 15542200 - 1) - 4800 kg (naturalny lub smakowy, opakowania 50g lub 100g) 3.2.1.4 SEREK FROMAGE (CPV 15542200 - 1) - 2400 kg (naturalny lub smakowy, naturalny lub smakowy, opakowania 50g lub 100g) 3.2.1.5 SEREK WIEJSKI ZIARNISTY (CPV 15542200 - 1) - 3900 kg (naturalny, opakowania 150g - 200g) 3.2.1.6 SEREK HOMOGENIZOWANY (CPV 15542200 - 1) - 1800 kg (smakowy np. waniliowy, opakowanie 100g - 200g) 3.2.1.7 MLEKO GRANULOWANE ODTŁUSZCZONE W PROSZKU (CPV 15511700 - 0) - 9600 kg (opakowania 250g - 20 kg) 3.2.1.8 ŚMIETANA 18% (CPV 15510000 - 6) - 3600 kg (opakowania plastikowe 200g - 5 kg) 3.2.1.9 JOGURT NATURALNY (CPV 15551310 - 1) - 1200 kg (opakowania 100g - 180g) 3.2.1.10 KEFIR (CPV 15551310 - 1) - 3600 kg (opakowania 400g - 500g) 3.2.2 Część II - DOSTAWY TŁUSZCZY ROŚLINNYCH 3.2.2.1 OLEJ ROŚLINNY RZEPAKOWY (CPV 15412200-1) - 1200 l (opakowania plastikowe 1L - 3L) 3.2.2.2 MASŁO ROŚLINNE - TŁUSZCZ DO SMAROWANIA PIECZYWA (CPV 15412200-1) - 26400 kg (kostka, opakowania 200g - 250g, pakowane w papierze pergaminowym, folii lub innym opakowaniu dopuszczonym do kontaktu z żywnością ) 3.2.3 Część III - DOSTAWY MAKARONU 3.2.3.1 MAKARON GRUBY (ŚWIDERKI, KOLANKA, WSTĄŻKI) CPV 15851100-9 - 12 900kg (opakowania 1kg - 10kg - foliowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.2 ZACIERKA CPV 15851100-9 - 2 200kg (opakowania 1kg - 10kg - foliowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.3 Dostawy wykonawca realizuje własnym transportem w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 3.4 Częstotliwość dostaw: 3.4.1 Część I - dostawy należy realizować jeden raz w tygodniu w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7:00 do 11:00 3.4.2 Część II - dostawy należy realizować jeden raz w miesiącu w dniach od poniedziałku do czwartku od 7:00 do 11:00 3.4.3 Część III - dostawy należy realizować jeden raz w miesiącu w dniach od poniedziałku do czwartku od 7:00 do 11:00 3.5 Zamówienia zamawiający składa telefonicznie lub faksem z trzydniowym wyprzedzeniem. 3.6 Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określanych przez zamawiającego wraz z fakturą..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.21.00-0, 15.54.22.00-1, 15.51.17.00-0, 15.51.00.00-6, 15.55.13.10-1, 15.41.22.00-1, 15.85.11.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium na każdą z części zamówienia o udzielenie której Wykonawca się ubiega w wysokości: 8.1.1 6.908,00 zł. dla części I (dostawy produktów mlecznych) 8.1.2 2.380,00 zł. dla części II (dostawy tłuszczy roślinnych) 8.1.3 574 zł. dla części III (dostawy makaronu) 8.2 Wykonawca wnosi wadium przed terminem składania ofert określonym w pkt. 11.2. niniejszej specyfikacji w jednej lub kilku poniższych formach: 8.2.1 w pieniądzu na nieoprocentowane konto zamawiającego NBP O/O Kielce, nr rachunku: 53 1010 1238 0804 0613 9120 0000; 8.2.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 8.2.3 w gwarancjach bankowych; 8.2.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.2.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 8.3 Na dowodzie wpłaty wadium, wniesionego w formie określonej w pkt. 8.2.1 wykonawca w tytule przelewu wpisuje: wadium, nr sprawy D/Kw - 220/11/2013. 8.4 Wykonawca wybierając wadium określone w pkt. 8.2.2 - 8.2.5: oryginał składa w oddzielnej kopercie opisanej: wadium, nr sprawy D/Kw - 220/11/2013.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.5 Istnieje konieczność załączenia do oferty pełnomocnictwa - w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

12.2 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w przypadku zmiany stawki VAT na dostarczany towar.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11.1 Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 12:00, miejsce: 11.1 Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, sekretariat I piętro (budynek administracji)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2.1.1 SER TWAROGOWY PÓŁTŁUSTY (CPV 15542100 - 0) - 7200 kg (kostka, opakowania 200g - 250g) 3.2.1.2 SEREK KANAPKOWY (CPV 15542200 - 1) - 3100 kg (naturalny lub smakowy, opakowania 100g - 150g) 3.2.1.3 SER TOPIONY TŁUSTY (CPV 15542200 - 1) - 4800 kg (naturalny lub smakowy, opakowania 50g lub 100g) 3.2.1.4 SEREK FROMAGE (CPV 15542200 - 1) - 2400 kg (naturalny lub smakowy, naturalny lub smakowy, opakowania 50g lub 100g) 3.2.1.5 SEREK WIEJSKI ZIARNISTY (CPV 15542200 - 1) - 3900 kg (naturalny, opakowania 150g - 200g) 3.2.1.6 SEREK HOMOGENIZOWANY (CPV 15542200 - 1) - 1800 kg (smakowy np. waniliowy, opakowanie 100g - 200g) 3.2.1.7 MLEKO GRANULOWANE ODTŁUSZCZONE W PROSZKU (CPV 15511700 - 0) - 9600 kg (opakowania 250g - 20 kg) 3.2.1.8 ŚMIETANA 18% (CPV 15510000 - 6) - 3600 kg (opakowania plastikowe 200g - 5 kg) 3.2.1.9 JOGURT NATURALNY (CPV 15551310 - 1) - 1200 kg (opakowania 100g - 180g) 3.2.1.10 KEFIR (CPV 15551310 - 1) - 3600 kg (opakowania 400g - 500g).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.21.00-0, 15.54.22.00-1, 15.51.17.00-0, 15.51.00.00-6, 15.55.13.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWY TŁUSZCZY ROŚLINNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2.2.1 OLEJ ROŚLINNY RZEPAKOWY (CPV 15412200-1) - 1200 l (opakowania plastikowe 1L - 3L) 3.2.2.2 MASŁO ROŚLINNE - TŁUSZCZ DO SMAROWANIA PIECZYWA (CPV 15412200-1) - 26400 kg (kostka, opakowania 200g - 250g, pakowane w papierze pergaminowym, folii lub innym opakowaniu dopuszczonym do kontaktu z żywnością ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.22.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWY MAKARONU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2.3.1 MAKARON GRUBY (ŚWIDERKI, KOLANKA, WSTĄŻKI) CPV 15851100-9 - 12 900kg (opakowania 1kg - 10kg - foliowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.2 ZACIERKA CPV 15851100-9 - 2 200kg (opakowania 1kg - 10kg - foliowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.