Ogłoszenie z dnia 2007-12-28
Wrocław: Audyt projektu Partnerstwa na Rzecz Rozwoju WANT2LEARN - Chcę się Uczyć realizowanego przez w ramach programu operacyjnego - Program Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski 2004-2006 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 259790 - 2007; data zamieszczenia: 28.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 151221 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Dawida, 50-527 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 7964560, 7964555, fax 7964561.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Audyt projektu Partnerstwa na Rzecz Rozwoju WANT2LEARN - Chcę się Uczyć realizowanego przez w ramach programu operacyjnego - Program Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski 2004-2006 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Audyt projektu Partnerstwa na Rzecz Rozwoju WANT2LEARN - Chcę się Uczyć realizowanego przez w ramach programu operacyjnego - Program Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski 2004-2006 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Celem audytu jest uzyskanie dowodów pozwalających z dostateczną pewnością na jednoznaczną ocenę przez podmiot przeprowadzający audyt, czy realizacja, przez podmioty audytowane tj. Administratora i Partnerów, projektu WANT2LEARN-Chce się uczyć przebiega zgodnie z Umową o dofinansowanie Działania 2 nr EQ/072/A/d2/2006 z dn. 15.05.2006r. wraz z dwoma Aneksami, Umową Partnerstwa na rzecz Rozwoju z dn. 05.09.2006r. wraz z dwoma Aneksami (PRR), Umowami Bilateralnymi: nr 1/2006 z dn. 05.10.2006r., nr 02/2006 z dn. 14.06.2006r., nr 03/2006 z dn. 29.05.2006r., nr 4/2006 z dn. 30.11.2006r., nr 05/2006 z dn. 29.05.2006r. wraz z aneksami oraz wnioskiem o dofinansowanie projektu. Efektem audytu powinno być: a. uzyskanie opinii potwierdzającej, że wydatki poniesione w ramach projektu są kwalifikowalne, b. uzyskanie opinii potwierdzającej, że projekt jest realizowany zgodnie z obowiązującymi umowami oraz wnioskiem o dofinansowanie, c. uzyskanie opinii potwierdzającej stosowanie efektywnych mechanizmów zarządzania i kontroli, tj. posiadania i stosowania niezbędnych procedur, W tym celu sprawdza się, czy działania, na które przedstawiono wydatki: d. rzeczywiście zostały zrealizowane, e. czy wnioski o płatność są zgodne z wymaganiami zawartymi w umowie oraz czy są poparte odpowiednimi dokumentami finansowymi, poprzez badanie w szczególności czy księgi rachunkowe (w części dotyczącej ewidencji zdarzeń gospodarczych związanych z realizacją projektu) wraz z dowodami księgowymi, stanowiącymi podstawę dokonania w nich zapisów oraz sporządzone na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków (faktury lub inne dokumenty o równoważnej wartości dowodowej) wnioski o płatność, a także sprawozdania z realizacji projektu odpowiadają we wszystkich istotnych aspektach wymogom programu, są zgodne z wymogami Ustawy o Rachunkowości oraz Ustawy o Finansach Publicznych, jak również prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiają sytuację finansową i majątkową projektu według stanu na dzień sporządzenia w/w dokumentów. 3. Audyt zewnętrzny winien ocenić wiarygodności danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, zawartych w przedstawionych przez podmioty audytowane dokumentach dotyczących realizowanego projektu. Ocena wiarygodności danych może mieć charakter bezpośredni lub pośredni, przy czym bezpośrednie sprawdzenie obejmuje badanie ksiąg rachunkowych, a sprawdzenie pośrednie - badanie działającego systemu kontroli wewnętrznej w podmiotach audytowanych tj. posiadanie i stosowanie niezbędnych procedur. 4. Audyt powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do przekazywania i rozliczania otrzymanych środków, procedur akceptacji wydatków kwalifikowalnych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawania z realizacji projektu ze szczególnym uwzględnieniem realizacji przyjętych celów i realizacji postanowień obowiązujących umów. W celu stwierdzenia, że projekt realizowany jest zgodnie z obowiązującymi umowami, a wydatki są kwalifikowalne - w szczególności sprawdzeniu winno podlegać: a. czy działania przewidziane we wniosku o dofinansowanie realizacji projektu zostały rzeczywiście podjęte, b. czy zapewniona została dostateczna ścieżka audytu wewnętrznego, pozwalająca prześledzić wydatek od przedłożenia wniosku o płatność do poszczególnych faktur, c. czy wydatki rozliczane wnioskami o płatność zostały ujęte w budżecie projektu, będącym załącznikiem do obowiązujących Umów i czy wydatki wykazane w dokumentach zostały rzeczywiście poniesione, d. kwalifikowalność poniesionych wydatków, sposób ich dokumentowania i ujęcia na wyodrębnionym rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont jednostki audytowanej, zgodność kwot wynikających z wniosków o płatność z zapisami księgowymi, w rozbiciu na poszczególne kwoty kwalifikowane, e. wiarygodność sprawozdań z realizacji projektu przekazywanych przez podmioty audytowane poprzez weryfikację i potwierdzenie wykonania prac, istnienia zakupionych towarów oraz wykonania usług zamówionych w ramach projektu, f. sposób monitorowania projektu (osiągania celu projektu), raportowania o postępach wdrażania projektu oraz dotrzymanie harmonogramu realizacji zadań i podzadań projektu, g. czy opracowano w podmiocie audytowanym procedury zarządzania i kontroli w zakresie realizacji projektu. h. stosowanie zasad dotyczących promocji i reklamy projektu, i. poprawność stosowanych procedur ustawy o zamówieniach publicznych w przypadku, gdy projekt zakłada wyłonienie podwykonawców. Audytor winien zweryfikować w podmiotach audytowanych próbkę (min.10%) ogółem poniesionych wydatków, pozwalającą wydać audytorowi wiążącą opinię oraz sporządzić raport w tym zakresie. Opinia i / lub raport powinny wskazywać próg istotności i poziom ufności zgodny z międzynarodowymi standardami. Audyt powinien zostać przeprowadzony zgodnie z powszechnie uznawanymi, międzynarodowymi standardami audytu. 5. Po przeprowadzeniu audytu, audytor zobowiązany jest do przygotowania opinii i / lub raportu z przeprowadzonego audytu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.11.00.00 - Usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 15500 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; program Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL dla Polski 2004-2006 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grupa Gumułka - Audyt sp. z o.o., ul. Jana Matejki 4, 40-077 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15550.00
- Oferta z najniższą ceną: 15500.00 / oferta z najwyższą ceną: 26000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli oraz wyposażenia, akcesoriów i pomocy dydaktycznych - 2 części
- Wykonanie stałej obsługi BHP i szkoleń okresowych BHP na rzecz JW. i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 2. WOG (14 części)
- Sukcesywna dostawa szczepionek na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Wykonanie usługi badania ewaluacyjnego pn.: "Wpływ wsparcia EFS w ramach WRPO 2014+ na jakość i dostępność świadczeń zdrowotnych na terenie województwa wielkopolskiego"
- Diagnoza potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w zakresie usług społecznych na terenie Gminy Miasto Szczecin
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.