Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-07
Kęty: Remonty cząstkowe i naprawa nawierzchni dróg gminnych w gminie Kęty oraz powiatowych w obrębie miasta Kęty w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 25980 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 033 844-76-70, fax 033 8447660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe i naprawa nawierzchni dróg gminnych w gminie Kęty oraz powiatowych w obrębie miasta Kęty w 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: ZADANIE NR 1 - remonty cząstkowe i naprawę nawierzchni bitumicznych przy użyciu mas bitumicznych, emulsji i grysów na drogach gminnych i powiatowych w granicach miasta Kęty, których szacunkowe ilości wynoszą: - remont nawierzchni masą betonu asfaltowego na gorąco wytwarzanego w otaczarce - 200m2; - remont nawierzchni masą betonu asfaltowego na gorąco wytwarzanego w recyklerze - 80m2; - remont nawierzchni grysami bazaltowymi otaczanymi emulsją asfaltową, rozścielanymi pod ciśnieniem - 60m3. ZADANIE NR 2 - remonty cząstkowe i naprawę nawierzchni bitumicznych przy użyciu mas bitumicznych, emulsji i grysów na drogach gminnych w sołectwach: Bielany, Bulowice Łęki, Malec, Nowa Wieś i Witkowice, których szacunkowe ilości wynoszą: - remont nawierzchni masą betonu asfaltowego na gorąco wytwarzanego w otaczarce - 150m2; - remont nawierzchni masą betonu asfaltowego na gorąco wytwarzanego w recyklerze - 50m2; - remont nawierzchni grysami bazaltowymi otaczanymi emulsją asfaltową, rozścielanymi pod ciśnieniem - 100m3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca prowadzi działalność związaną z przedmiotem zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca: - w ciągu ostatnich 3-ch lat wyświadczył co najmniej dwie usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu będą brane pod uwagę roboty, w zakres których wchodziły prace polegające na remontach nawierzchni asfaltowych przy użyciu mas asfaltowych, emulsji i grysów, a za porównywalną wielkość - usługi o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000 złotych brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto), - dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada lub dysponowanie minimum jednym urządzeniem typu recykler i jednym urządzeniem typu remonter na każde zadanie, na które składana jest oferta; ponadto Wykonawca musi posiadać pozostały niezbędny sprzęt i środki transportu do wykonania zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonego wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z wyszczególnieniem dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 150.000 złotych brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje), - złożonej informacji o personelu kierowniczym, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z kserokopią uprawnień budowlanych oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - złożonego wykazu sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia, z wyszczególnieniem sprzętu stanowiącego minimum jaki Wykonawca musi posiadać bądź dysponować, - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm.) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonego aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - złożonego aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, oraz dla formalnego uznania, oferta musi zawierać następujące wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną dokumenty i oświadczenia: 1. kosztorys ofertowy; 2. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, wówczas wymagane zaświadczenia dołącza każdy ze wspólników; 5. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 5 do SIWZ; 8. informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowiskach kierowniczych wraz z kopią właściwych uprawnień budowlanych tych osób i aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 6 do SIWZ; 9. upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym; 10. w przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki: - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów; - oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; - ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kety.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, pokój nr 39 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - remonty cząstkowe i naprawę nawierzchni bitumicznych przy użyciu mas bitumicznych, emulsji i grysów na drogach gminnych i powiatowych w granicach miasta Kęty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - remonty cząstkowe i naprawę nawierzchni bitumicznych przy użyciu mas bitumicznych, emulsji i grysów na drogach gminnych i powiatowych w granicach miasta Kęty, których szacunkowe ilości wynoszą: - remont nawierzchni masą betonu asfaltowego na gorąco wytwarzanego w otaczarce - 200m2, - remont nawierzchni masą betonu asfaltowego na gorąco wytwarzanego w recyklerze - 80m2, - remont nawierzchni grysami bazaltowymi otaczanymi emulsją asfaltową, rozścielanymi pod ciśnieniem - 60m3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - remonty cząstkowe i naprawę nawierzchni bitumicznych przy użyciu mas bitumicznych, emulsji i grysów na drogach gminnych w sołectwach: Bielany, Bulowice, Łęki, Malec, Nowa Wieś i Witkowice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 - remonty cząstkowe i naprawę nawierzchni bitumicznych przy użyciu mas bitumicznych, emulsji i grysów na drogach gminnych w sołectwach: Bielany, Bulowice Łęki, Malec, Nowa Wieś i Witkowice, których szacunkowe ilości wynoszą: - remont nawierzchni masą betonu asfaltowego na gorąco wytwarzanego w otaczarce - 150m2; - remont nawierzchni masą betonu asfaltowego na gorąco wytwarzanego w recyklerze - 50m2; - remont nawierzchni grysami bazaltowymi otaczanymi emulsją asfaltową, rozścielanymi pod ciśnieniem - 100m3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘT
więcej: przetargi w Kętach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
- Przyłącza dodatkowe do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Jeleśnia - Etap 2
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
- Awaryjny remont dróg leśnych Nadleśnictwa Wisła - usuwanie skutków powodzi z podziałem na 3 zadania.
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.