eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Węgrów: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 259824 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 15, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7922833, faks 025 7922833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wegrow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Igły iniekcyjne j.u., kaniule, koreczki, strzykawki, przedłużacze, przyrządy do przetoczeń, przyrządy do aspiracji płynów, Pakiet II- Aparat z regulatorem do precyzyjnych infuzji, Pakiet III - Kaniule Neoflon i dotętnicze, Pakiet IV - Igły do punkcji mostka, Pakiet V - Cewniki Foleya i worki urologiczne, Pakiet VI - Cewniki, dreny i różny sprzęt medyczny, Pakiet VII - Plastry, Pakiet VIII - Wyroby z flizeliny, Pakiet IX - Igły do znieczuleń i zestawy do kaniulacji dużych naczyń, Pakiet X - Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych, Pakiet XI - Rurki Guedel i intubacyjne, maski anestetyczne, Pakiet XII - Filtry oddechowe, Pakiet XIII - Materiały zużywalne do strzykawki automatycznej NEMOTO A-300, Pakiet XIV- Zestaw do hemofiltracji do aparatu Diapact CRRT, Pakiet XV- Hemofiltr do aparatu Diapact CRRT, Pakiet XVI- Zespolone łączniki bezigłowe, Pakiet XVII- Strzykawki do gazometrii, Pakiet XVIII- Zestawy drenażowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji 33.19.42.10 - Urządzenia do transfuzji krwi 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.11.12 - Plastry 33.15.71.10 - Maski tlenowe 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 33.17.11.10 - Maski do anestezji 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty poprzez ocenę. spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane dokumenty i oświadczenia, które powinna zawierać oferta: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik Nr 1 Specyfikacji. 2)Wypełniony i podpisany formularz cenowy- Załącznik Nr 2 Specyfikacji. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymogi określone w art.22 ust.1, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 Specyfikacji. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 5) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r.o wyrobach medycznych ( Dz.U. Nr 93 poz.896) i przepisami wykonawczymi, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 Specyfikacji. 6) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych oświadczeń, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.4. złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wegrow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 15 07-100 Węgrów Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 15 07-100 Węgrów Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I- Igły iniekcyjne j.u., kaniule, koreczki, strzykawki, przedłużacze, przyrządy do przetoczeń, przyrządy do aspiracji płynów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły iniekcyjne j.u. w różnych rozmiarach w opakowaniach po 100 szt. - 2 100 op. 2. Igła j.u. 1,1z integrowanym filtrem cząsteczkowym- 200 szt. 3. Kaniule dożylne w różnych rozmiarach -17 500 szt. 4. Koreczki do kaniul -15 000 szt. 5.Bezigłowy system dostępu do linii infuzyjnej - 100 szt. 6.Strzykawka j.u. 1ml do insuliny a 100szt - 20 op. 7. Strzykawki j.u. 2ml, 5ml, 10ml, 20ml, a 100szt - 2 250 op. 8. Strzykawka j.u. 10ml niskooporowa - 50 szt. 9. Strzykawka j.u. 50/60ml do pomp infuzyjnych - 5 000 szt. 10. Strzykawka j.u. 50/60ml do pomp infuzyjnych (bursztynowa) - 2 500 szt. 11. Strzykawka j.u. 50ml z zakończeniem do cewników - 1 300 szt. 12. Przedłużacze do pomp infuzyjnych -2 700 szt. 13. Przyrząd do przetaczania krwi z pomiarem OCŻ - 150 szt. 14. Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi - 300 szt. 15. Przyrządy do infuzji IS- 40 000 szt. 16.Przyrząd do transfuzji TS - 800 szt. 17.Aparaty do infuzji grawitacyjnych- 1 000 szt. 18. Zestaw do przetoczeń płynów infuzyjnych o określonej objętości infuzji- 200 szt. 19. Przyrząd do aspirowania leków i płynów z opakowań zbiorczych - 2 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.19.42.10-1, 33.19.41.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - Aparat z regulatorem do precyzyjnych infuzji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do precyzyjnego podawania płynów infuzyjnych i lipidów - 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.41.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - Kaniule Neoflon i dotętnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniula 26 G x 19mm - 1 200 szt. 2. Kaniula dotętnicza 20G - 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - Igły do punkcji mostka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do punkcji mostka 14G - 60 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - Cewniki Foleya i worki urologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewniki Foleya w różnych rozmiarach - 3 040 szt. 2.Pojemnik urologiczny - worek na mocz poj. 2L -3 200 szt. 3.Wieszak do worków na mocz - 350 szt. 4.Worek do godzinowej zbiórki moczu - 150 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.15-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - Cewniki, dreny i różny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych w różnych rozmiarach - 7 300 szt. 2. Cewniki Pezzera w różnych rozmiarach -260 szt. 3. Cewniki do drenażu dróg żółciowych KEHR T w różnych rozmiarach -100 szt. 4. Cewniki Tieman w różnych rozmiarach -300 szt. 5. Cewniki Nelaton w różnych rozmiarach - 25 szt. 6. Cewniki naczyniowy do embolektomii w różnych rozmiarach - 40 szt. 7. Dreny z trokarem do drenażu opłucnej w różnych rozmiarach - 60 szt. 8. Zestaw do odsysania pola operacyjnego - 240 szt. 9.Łącznik drenów z kontrolą ssania- 200 szt. 10.Pojemniki na odpady medyczne 1l, 2l, 5l i 10l - 3 650 szt. 11.Zgłębniki żołądkowe w różnych rozmiarach - 450 szt. 12.Kanki odbytnicze w różnych rozmiarach - 120 szt. 13. Maska tlenowa z drenem dla dzieci i dorosłych -1 550 szt. 14.Cewnik do podawania tlenu przez nos (wąsy) - 1 100 szt. 15.Dren tlenowy - przedłużacz - 350 szt. 16.Zestawy do aerozoloterapii dla dzieci i dorosłych - 1 000 szt. 17.Kraniki trójdrożne nakręcane z drenem i bez drenu - 1 900 szt. 18.Rampy 3 i 5-cio kranikowe - 110 szt. 19.Butelki Redon 200-250 ml i 400ml -350 szt. 20.Dren Redon w rożnych rozmiarach -150 szt. 21.Elektroda do czasowej stymulacji serca 7F - 25 szt. 22.Zestaw z zastawką do wprowadzania elektrod endokawitarnych 7F- 25 szt. 23.Woreczki do pobierania próbek moczu od dzieci - 700 szt. 24.Kieliszki j.u. do podawania leków a 70 szt. - 650 op. 25.Termometr lekarski - 300 szt. 26.Szpatułki drewniane a 100 szt. - 200 op. 27.Zaciskacz do pępowiny - 600 szt. 28.Opaska identyfikacyjna dla niemowląt i dorosłych -1 300 szt. 29.Wziernik ginekologiczny j.u. Cusco rozmiar S, M -3 000 szt. 30.Szczoteczka do wymazów cytologicznych typu Cervex-Brusch, a 50 szt. -50 op. 31.Golarka medyczna typu GALLANT- 1 000 szt. 32.Staza gumowa -150 szt. 33.Ostrza węglowe wymienne do skalpeli w różnych rozmiarach a 100 szt. - 60 op. 34. Torba na wymiociny- 500 szt. 35.Koc przeżycia ( termiczny)-150 szt. 36. Worki foliowe na zwłoki- 150 szt. 37.Szyny do palców w różnych rozmiarach - 290 szt. 38.Szyny Kramera w różnych rozmiarach - 240 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.15.71.10-9, 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - Plastry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opatrunek hipoalergiczny 6x7cm do mocowania kaniul - 5 000 szt. 2.Opatrunek hipoalergiczny 10x12cm - 400 szt. 3.Plaster hipoalergiczny 2,5cm x 9,1m - 550 szt. 4.Opatrunek hipoalergiczny do mocowania kaniul 7,6 x 5,1cm - 14 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.12-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII - Wyroby z fizeliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuch foliowy( przedniak) -2 500 szt. 2. Czepek chirurgiczny z fizeliny damski i męski - 3500 szt. 3. Maska chirurgiczna trójwarstwowa z włókniny - 4 500szt. 4. Fartuch chirurgiczny z flizeliny - 2 300 szt. 5. Prześcieradło z fizeliny 210x160cm- 3 000 szt. 6. Pokrowiec na nosze z polipropylenu 75x190cm -900 szt. 7. Poszwa na koc z polipropylenu 160x210cm -250 szt. 8. Ochraniacze na buty z fizeliny - 1 500 par 9. Myjka higieniczna j.u. -4 000 szt. 10. Jednorazowe pokrycie higieniczne szer.33 cm i 51 cm- 190 rolek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.50.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX - Igły do znieczuleń i zestawy do kaniulacji dużych naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych (ostrze klasyczne) w różnych rozmiarach - 100 szt. 2.Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych (ostrze ołówkowe) w różnych rozmiarach -400 szt. 3.Zestawy do kaniulacji dużych naczyń jedno i trzy kanałowe metodą Selingera 7F -165 szt. 4.Igła Touchy 18G- 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X -Zbrojony zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zbrojony zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych G 19x 31/4- 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET XI - Rurki Guedel i intubacyjne, maski anestetyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rurki ustno-gardłowe Guedel w różnych rozmiarach -400 szt. 2. Rurki intubacyjne bez mankietu i z mankietem w różnych rozmiarach - 680 szt. 3. Rurki intubacyjne z mankietem zbrojone w różnych rozmiarach- 30 szt. 4. Rurki tracheotomijne z mankietem w różnych rozmiarach - 50 szt. 5. Prowadnica do rurek intubacyjnych w różnych rozmiarach - 80 szt. 6. Maski anestetyczne dla dzieci, kobiet i mężczyzn -300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.11.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET XII - Filtry oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oddechowy antybakteryjno-wirusowy - 700 szt. 2. Przedłużacz do rurek intubacyjnych - 20 szt. 3. Sztuczny nos do rurek tracheotomijnych - 500 szt. 4. Łącznik obrotowy, kątowy do rurek intubacyjnych -20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: XIII - Materiały zużywalne do strzykawki automatycznej NEMOTO A-300.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do strzykawki automatycznej NEMOTO A-300 , a 50 kpl. - 40 op. 2. Wkład poj.200ml a 50 szt.- 20 op. 3. Złącze niskociśnieniowe dl.150cm a 100 szt. - 30 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET XIV - Zestaw do hemofiltracji do aparatu Diapact CRRT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do hemofiltracji- 70 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET XV - Hemofiltr do aparatu Diapact CRRT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemofiltr- 70 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET XVI - Zespolone łączniki bezigłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dwa łączniki bezigłowe- 100 szt. 2. Trzy łączniki bezigłowe- 150 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET XVII - Strzykawki do gazometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawka do gazometrii poj. 2-3ml -2 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET XVIII - Zestawy drenażowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw drenażowy 2-butlowy- 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.