Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-30
Wolbrom: ROZBUDOWA ORAZ ZMIANA KONSTRUKCJI DACHU REMIZY OSP W GOŁACZEWACH - ETAP III
Numer ogłoszenia: 259834 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolbrom reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wolbrom , ul. Krakowska 1, 32-340 Wolbrom, woj. małopolskie, tel. 032 6442304, faks 032 6442288.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigwolbrom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA ORAZ ZMIANA KONSTRUKCJI DACHU REMIZY OSP W GOŁACZEWACH - ETAP III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i zmianie konstrukcji dachu Remizy OSP w Gołaczewach - etap III, z udziałem środków Województwa Małopolskiego w ramach programu Małopolskie Remizy. Przedmiot zamówienia obejmuje: rozbiórkę pokrycia dachowego z eternitu oraz rozbiórkę istniejącej więźby dachowej, wykonanie nowej więźby dachowej, wykonanie nowego pokrycia dachu z blachodachówki, wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonanie kominów wolnostojących wieloprzewodowych, wykonanie ścian poddasza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.13.20 - Kładzenie rynien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.000,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 5)wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie obiektu użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); 6)wykażą, że do wykonania zamówienia dysponują lub będą dysponować osobą, posiadającą kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającym aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 7)wykażą, że posiadają środki finansowe na rachunku (-ach) bankowym (-ych) lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub mają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł na realizację zamówienia oraz bieżących zobowiązań; 8)wykażą, że posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania odrzuceniem jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2). oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; 3). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie obiektu użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); 4). wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającym zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 5). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6). informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł) na realizację zamówienia oraz bieżących zobowiązań; 7). polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; 9). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; 10). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 11). aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umigwolbrom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Wolbrom ul. Krakowska 1 32-340 Wolbrom pok.201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Wolbrom ul. Krakowska 1 32-340 Wolbrom, Biuro Obsługi Klienta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WOLBROM
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem.
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunckyjnego przy Szkole Podstawowej w Wierzchowisku" - projektuj i buduj.
więcej: przetargi WOLBROM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Termomodernizacja niskiej części budynku A-10 Politechniki Łódzkiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- "Rozbudowa strażnicy OSP w miejscowości Działki - Rozbudowa strażnicy"
- Modernizacja pokrycia dachu na budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Witosa 4 w Skawinie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.