To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-04
Skoczów: Remonty nawierzchni dróg powiatowych w granicach miasta Skoczów oraz dróg gminnych w obszarze Gminy Skoczów z zastosowaniem 2 technologii, z których każda stanowi osobne zadanie.
Numer ogłoszenia: 259856 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219464 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Mickiewicza 14, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 33 487 49 43, 487 49 44, faks 33 487 49 43, 487 49 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni dróg powiatowych w granicach miasta Skoczów oraz dróg gminnych w obszarze Gminy Skoczów z zastosowaniem 2 technologii, z których każda stanowi osobne zadanie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych w granicach miasta Skoczów oraz dróg gminnych w obszarze Gminy Skoczów, w dwóch technologiach, z których każda stanowi osobne zadanie. Poszczególne części zostały podzielone na elementy, które stanowią charakterystykę zakresu robót przewidzianych do wykonania. Część I - zadanie nr 1 - remont nawierzchni z masy asfaltobetonowej układanej na gorąco. W ramach części I zadania Wykonawcy obejmują: 1. Wykonanie koryt - bez względu na szerokość oraz głębokość pasa prowadzonych robót, alternatywnie: rozplantowanie lub załadunek urobku na środek transportowy z odwozem na odległość do 1 km. Bez względu na kategorię gruntu i sposób wykonania - 153 m3. 2. Odwóz urobku - za każdy następny 1 km. Bez względu na użyty środek transportowy - 459 m3*km. 3. Wykonanie/wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 153 m3. 4. Warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej (grysowo-asfaltowa) o grubości po zagęszczeniu 4 cm. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 2160 m2. 5. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej (grysowo-asfaltowa) o grubości po zagęszczeniu 4 cm. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) -2160 m2. 6. Wyrównanie istniejącego podłoża masą asfaltobetonową (tzw. zerówka) - licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym - 165 t. 7. Obsypanie pobocza jezdni wysiewką kamienną wraz z profilowaniem i zagęszczeniem na czysto. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 20,5 m3. Część II - zadanie nr 2 - powierzchniowe utrwalenie mieszaniną emulsji i grysów. W ramach części II zadania Wykonawcy obejmują: 1. Wykonanie koryt - bez względu na szerokość oraz głębokość pasa prowadzonych robót, alternatywnie: rozplantowanie lub załadunek urobku na środek transportowy z odwozem na odległość do 1 km. Bez względu na kategorię gruntu i sposób wykonania - 405 m3. 2. Odwóz urobku - za każdy następny 1 km. Bez względu na użyty środek transportowy - 1215 m3*km. 3. Wykonanie/wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 635,4 m3. 4. Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni grysami i emulsją asfaltową. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 3480 m2. 5. Obsypanie pobocza jezdni wysiewką kamienną wraz z profilowaniem i zagęszczeniem na czysto. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 58 m3. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: szczegółowy zakres prac określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. nr 202 poz. 2072 ze zm.). Wskazane ilości są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi jako przewidywane zapotrzebowanie na prace będące przedmiotem zamówienia w okresie realizacji umowy. Ilości te zostały przyjęte do wyceny i będą przyjęte do porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Zamawiający może zrealizować umowę zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem a Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację robót w podanych powyżej ilościach. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości robót, na rzecz innych stanowiących przedmiot zamówienia. W przypadku wystąpienia w czasie realizacji remontów robót nie uwzględnionych w asortymencie robót, ich rozliczenie nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, w którym nakłady R, M i S zostaną rozliczone na podstawie średnich cen SEKOCENBUD, które obowiązują w kwartale poprzedzającym kwartał, w którym wykonywane będą roboty. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej dróg objętych remontami oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą posłużyć mu do najlepszego przygotowania oferty a następnie wykonania zamówienia. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont nawierzchni z masy asfaltobetonowej układanej na gorąco.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.U.H. KAMIL B. Zielińska, ul. Przetnica 33, 43-450 Ustroń, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206987,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 259210,31
Oferta z najniższą ceną: 259210,31 / Oferta z najwyższą ceną: 272360,13
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Powierzchniowe utrwalenie mieszaniną emulsji i grysów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eurovia Polska S.A., ul. Szwedzka 5, Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150641,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 181556,61
Oferta z najniższą ceną: 181230,24 / Oferta z najwyższą ceną: 227348,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
- Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz drukarek
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Skoczowie
więcej: przetargi w Skoczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.