Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-28
Chmielnik: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Chmielnik w 2008 roku, II edycja.
Numer ogłoszenia: 259861 - 2007; data zamieszczenia: 28.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chmielnik, ul. Przemysłowa 3, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3543047, fax 041 3542006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/chmielnik
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Chmielnik w 2008 roku, II edycja..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej polegające na pozyskaniu i zrywce drewna, odnowieniach lasu, pielęgnacji gleby, pielęgnowaniu lasu, ochronie lasu, przygotowaniu gleby o wartości szacunkowej 84 649,68 Euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 1866,00 PLN Zadanie nr 2 - 1373,00 PLN zadanie nr 3 - 475,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadania 1 - 2 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: - dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym umożliwiającym prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem, w tym 3 osoby posiadające uprawnienia pilarza-drwala dla każdego zadania, - dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia w tych zadaniach, wymagania minimalne: dysponują minimum 4 pilarkami profesjonalnymi, 1 ciągnikiem rolniczy lub 1 koniem dla każdego zadania i 1 ciągnikiem zrywkowym typu Skider maksymalnie na dwa zadania, - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, t.j. pozyskanie drewna, zrywka drewna, odnowienia, czyszczenia wczesne i późne, ręczne przygotowanie gleby, ochrona lasu przed owadami o łącznej wartości minimum 30 000 zł złotych, dla każdego zadania b) W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie 3 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że - dysponuje co najmniej 1 ciągnikiem rolniczym o mocy minimum 85 KM, 1 pługiem LPŻ, 1 pługofrezarką, 1 pługiem aktywnym i 1 pogłębiaczem, - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości minimum 30 000 zł, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku wykonawców ubiegających się o zamówienie Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony gdy wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000 złotych. 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystwionego nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualna polisę a w przypadku jeje braku inny dokument potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym punkcie dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych. Informacji tej nie przedkładają wykonawcy będący osobami fizycznymi, także sytuacji, gdy prowadzą działalności w formie spółek cywilnych. 8) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe (np. świadectwo ukończenia kursu, certyfikat, zaświadczenie wydane przez właściwą jednostkę). 9) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca. 10) Wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat polegających na wykonaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane z należytą starannością np. referencje.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/chmielnik
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Chmielnik, ul. Przemysłowa 3, 26-020 Chmielnik.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Chmielnik, ul. Przemysłowa 3, 26-020 Chmielnik.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśnictwo Potok.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.12.00-4, 77.23.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obręb Leśny Stopnica.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zakresu hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.12.00-4, 77.23.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mechaniczne przygotowanie gleby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace w zakresie mechanicznego przygotowania gleby pod odnowienia i zalesienia na terenie całego nadleśnictwa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- "Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej jednostek organizacyjnych gminy Chmielnik"
- "Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Minostowice."
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie wiatrowałów na terenie leśnictwa Pawłowice w roku 2025
- Wykonywanie usług związanych z ochroną przeciwpożarową obszarów leśnych na terenie Nadleśnictwa Parciaki w 2025 roku
- "Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej lasu (obserwacja terenów leśnych)"
- Wycinka drzew metodą alpinistyczną wraz z frezowaniem korzeni, wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew metodą alpinistyczną na terenie Gminy Słubice
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Wykonanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej na terenie całego Nadleśnictwa Babimost w 2025 roku.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.