Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-07
Płośnica: USŁUGA DOŻYWIANIA DZIECI W FORMIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH, GIMNAZJUM I ZESPOŁU SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PŁOŚNICA W OKRESIE STYCZEŃ - CZERWIEC 2013
Numer ogłoszenia: 259867 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Lipowa 5, 13-206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 696 80 36, faks 23 696 86 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA DOŻYWIANIA DZIECI W FORMIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH, GIMNAZJUM I ZESPOŁU SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PŁOŚNICA W OKRESIE STYCZEŃ - CZERWIEC 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dożywiania dzieci w formie gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjum i zespołu szkół na terenie Gminy Płośnica w okresie styczeń - czerwiec 2013. Część I: Przygotowanie i dowóz gorących posiłków w termosach wraz z zapewnieniem naczyń jednorazowych i ich odbiorem oraz wydawanie posiłków dla uczniów szkół podstawowych: w Płośnicy, Niechłoninie, Gródkach, Wielkim Łęcku. Część II: Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków z zapewnieniem stołówki dla uczniów Publicznego Gimnazjum i Zespołu Szkół w Gródkach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające nie może przekroczyć łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-6, 55.52.40.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności jeżeli: a) oświadczy, że posiada takie uprawnienia; b) posiada zezwolenie państwowego inspektora sanitarnego na prowadzenie działalności będącej przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia, jeżeli oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia jeżeli: a) oświadczy, że dysponuje potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia, b) dysponuje przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu żywności i posiadającym zezwolenie państwowego inspektora sanitarnego do przewozu tej żywności dla I części zamówienia; c) dysponuje lokalem dopuszczonym decyzją państwowego inspektora sanitarnego do żywienia zbiorowego dla II części zamówienia. d) W przypadku, gdy Wykonawca składać będzie ofertę na całość zamówienia, zobowiązany jest wykazać się jednocześnie spełnianiem warunków określonych w pkt a, b i c.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia jeżeli oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT);
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.plosnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
13-206 Płośnica
ul. Lipowa 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ 13-206 Płośnica ul. Lipowa 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie i dowóz gorących posiłków w termosach wraz z zapewnieniem naczyń jednorazowych i ich odbiorem oraz wydawanie posiłków dla uczniów szkół podstawowych: w Płośnicy, Niechłoninie, Gródkach, Wielkim Łęcku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dowiezienie gorących posiłków w termosach wraz z zapewnieniem naczyń styropianowych i sztućców (włącznie z odbiorem termosów, niespożytych posiłków i zużytych naczyń i sztućców) oraz wydawanie posiłków, do następujących szkół: a) Szkoła Podstawowa w Płośnicy - posiłki dla 85 uczniów dostarczane do godz.10:00 b) Szkoła Podstawowa w Niechłoninie - posiłki dla 20 uczniów dostarczane do godz.11:00 c) Szkoła Podstawowa w Gródkach - posiłki dla 20 uczniów dostarczane do godz.10:15 d) Szkoła Podstawowa w Wielkim Łęcku - posiłki dla 40 uczniów dostarczane do godz.10:30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków z zapewnieniem stołówki dla uczniów Publicznego Gimnazjum i Zespołu Szkół w Gródkach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków z zapewnieniem miejsca do ich spożywania bez konieczności dowozu uczniów: a) dla 60 uczniów Gimnazjum im. Jana Pawła II w Gródkach - w godz. 10:00 - 14:00; b) dla 10 uczniów Zespołu Szkół w Gródkach - w godz. 10:00 - 14:00;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku i Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku
- "Sukcesywne przygotowanie jednego posiłku dziennie (dwudaniowego obiadu) dla dzieci oddziałów szkolnych wraz dostawą od stycznia do grudnia 2025 r."
- Wykonywanie usług gastronomicznych dla wychowanek Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kwidzynie
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczaniu oraz wydaniu na naczyniach zmywalnych posiłków dla dzieci w Szkole Podstawowej im. Bolesława Krzywoustego w Kamieńcu Wrocławskim.
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Publicznego Integracyjnego Przedszkola Leśne Skrzaty w Czajkowie w 2025 roku
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i wychowanków Szkoły Podstawowej im. gen. J. Ziętka w Wieszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.