Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-11
Tarnowskie Góry: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. E. Kokota-Cynkowej w Rudzie Śląskiej Bielszowicach - II etap
Numer ogłoszenia: 259882 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. (032) 3809006, 3809031, faks (032) 380 90 18.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mtbstg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziału gmin..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. E. Kokota-Cynkowej w Rudzie Śląskiej Bielszowicach - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. E. Kokota-Cynkowej w Rudzie Śląskiej Bielszowicach - II etap. Projektowany zespół budynków mieszkalnych w zabudowie wielorodzinnej zlokalizowany został w Rudzie Śląskiej przy ul. Kokota-Cynkowej, działka nr 3485/189, jako II etap realizacji osiedla zabudowy wielorodzinnej zlokalizowanego w tym obszarze miasta. Dojścia piesze do klatek schodowych w zespole 3 budynków wielorodzinnych usytuowano od strony wschodniej. Segmenty mieszkalne składające się na 3 budynki mieszkalne oznaczone na planie literami A, B, C zostały zaprojektowane z częściowym podpiwniczeniem, przeznaczonym na komórki gospodarcze dla mieszkańców budynku, wózkownie, suszarnie oraz wymiennikownie C.O. Są to segmenty III-kondygnacyjne z częściowym podpiwniczeniem i przeznaczeniem na cele mieszkalne w układzie półpoziomowym rozmieszczenia funkcji mieszkalnej. Segmenty o konstrukcji tradycyjnej w poprzecznym układzie konstrukcyjnym, ze ścianami konstrukcyjnymi żelbetowymi w poziomie piwnic i murowanymi z elementów ceramicznych w poziomie powyżej kondygnacji piwnic. Komunikację wewnętrzną obiektów zapewniają klatki schodowe i korytarz wewnętrzny. Dane ewidencyjne dla jednego budynku 3 segmentowego: - powierzchnia zabudowy 1 014,00 m2, - kubatura obiektu 9 393,00 m3, - powierzchnia użytkowa mieszkań 2 002,60 m2, - powierzchnia całkowita 3 360, 60 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 125.000,- zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy zł) na konto w Banku: BŚL S.A. O/Tarnowskie Góry nr konta: 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym - Ruda Sl. II etapIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, 3. złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane w niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kopia dowodu wniesienia wadium wraz z kopią potwierdzenia złożenia. 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferta. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast wyżej wymienionego dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w informacji składają odpowiedni dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentów składają odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót odpowiadających zakresem rzeczowym i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane należycie, 8. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 12. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. 13. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale II niniejszej SIWZ. 14. Oświadczenie o znajomości Istotnych postanowień umowy i ich akceptacji. 15. Oświadczenie, że oferent prowadzi nadzorowanie wpływów swoich działań, wyrobów i usług na środowisko, w tym zgodnie z ewentualnie przyjętą polityką środowiskową i ustalonymi celami środowiskowymi. 16. Oświadczenie, że oferent będzie przekazywał MTBS Tarnowskie Góry, w razie potrzeby, wszelkie informacje niezbędne, do ustalenia powodowanego przez niego oddziaływania na środowisko. 17. Wykaz osób kierownictwa z podaniem pełnionej funkcji, posiadanych kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 18. Oświadczenie o zobowiązaniu się do odpłatnego korzystania z usług świadczonych przez Zamawiającego w zakresie między innymi: najmu lokalu, telefonu, itp. wg skalkulowanych stawek na podstawie ponoszonych kosztów przez Zamawiającego. 19. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 20. Karta gwarancyjna. 21. Harmonogram rzeczowy inwestycji. 22. Harmonogram finansowy inwestycji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mtbstg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MTBS Tarnowskie GÓry
42-600 Tarnowskie GÓry
ul. Towarowa 1.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Wykonawcy powinni rozpatrzyć mozliwości realizacji zamówienia za jak najniższą możliwą kwotę, biorąc pod uwage wskaźnik przeliczeniowy kosztu odtworzenia jednego m2 powierzchni uzytkowej budynków mieszkalnych na 4 kwartał 2008 i pierwszy kwartał 2009 dla województwa śląskiego (3235zł/1m2). Zamawiający dopuszcza przedłożenie przez Wykonawców swoich propozycji materiałowych i technologicznych odbiegających od przedstawionych w projekcie. Propozycje Wykonawcy przedstawią zamawiającemu w trakcie dialogu (rozmów)..
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie przwiduje się nagród..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 14:00, miejsce: siedziba MTBS Tarnowskie Góry 42-600 Tarniowskie Góry ul. Towarowa 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- BZP.271.16.2024 Zabezpieczenie imprezy masowej "Gwarki 2024" obejmujące: ochronę, monitoring, zabezpieczenie medyczne
- Roboty budowlano-remontowe w obrębie dachu w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych
- BZP.271.18.2024 Remont budynku Ratusza oraz Sali sesyjnej w budynku Ratusza w Tarnowskich Górach
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI II
- Transport osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnowskie Góry do/z ośrodków wsparcia/WTZ w okresie VII-XII 2024 r.
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego w Międzyrzeczu
- Przebudowa lokalu użytkowego w budynku przy ul. Mirkowskiej 39A na lokale mieszkalne.
- Modernizacja substancji mieszkaniowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi w Gminie Pakość
- Realizacja robót budowlanych i dostawa wyposażenia obiektu (wraz z montażem) w ramach "Utworzenia Dziennego Domu Pobytu Senior +" przy ul. Koseły 3 w Sandomierzu
- KOMPLEKSOWE WYBUDOWANIE POD KLUCZ ZESPOŁU BUDYNKÓW WIELORODZINNYCH MIESZKALNYCH,INFRASTRUKTURY ZEWNĘTRZNEJ I ZAGOSPODAROWANIA TERENU W PŁOCKU OSIEDLE PODOLSZYCE POŁUDNIE - ZAGRODA II BIS.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.