eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Zamknięcie i rekultywacja Składowiska Odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Uścikówcu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-04

Oborniki: Zamknięcie i rekultywacja Składowiska Odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Uścikówcu.
Numer ogłoszenia: 259954 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. , ul. Lipowa 19, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2961206, faks 061 2961126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamknięcie i rekultywacja Składowiska Odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Uścikówcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamknięcia i rekultywacji składowiska zgodnie z Decyzją Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 7 czerwca 2013r. znak DSR-II-2.7241.1.5.2013 wyrażającą zgodę na zamknięcie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Uścikowcu, gm. Oborniki, oraz Opisu technicznego do zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Uścikowcu, luty 2013r. EKOGEO Przedsiębiorstwo Projektowo - Usługowe, Wargowo 87A 64-605 Wargowo. Zakres zamówienia obejmuje: podłączenie 8 studni odgazowania biernego rurami pełnymi śr. 63 PE ze studniami odgazowującymi z pochodniami, projektuje się zebranie w pary dwóch rur PCV przed kręgiem betonowym studni z pochodnią i wprowadzenie do nich dwóch nitek rur PCV od studni odgazowania biernego, następnie dwie nitki rurociągów od studni odgazowania biernego zostaną podłączone do rury odgazowania na której zamontowana jest pochodnia zabudowa studni rozsączającej odcieki o średnicy 1600 mm i głębokości 2,5 m z dwoma drenami rozsączającymi 100 mm o długości 20 m w dwie strony z otuliną polipropylenową ułożone 0,2 m pod warstwą okrywową zabezpieczającą odpady równolegle do osi podłużnej składowiska. Na końcach rur drenarskich i na studni rozsączającej zainstalowane będą kominki wentylacyjne. Dno studni wyłożone będzie otoczakami i zagłębione 0,5 m w odpady wykonanie warstwy rekultywacyjnej (opisanej jako wyrównawcza w cytowanej Decyzji Marszałka Województwa Wielkopolskiego) na stropie kwatery składowania odpadów z gliny piaszczystej lub piasku gliniastego o miąższości 0,3 m z zapotrzebowaniem na masy ziemne w ilości 6 305 metrów sześciennych wykonanie warstwy rekultywacyjnej z piasku na stropie warstwy z glin lub piasków gliniastych o miąższości 0,3 m z zapotrzebowaniem na masy ziemne w ilości 6 345 metrów sześciennych wykonanie warstwy rekultywacyjnej humusowej na stropie i uzupełnienie na skarpach bocznych o miąższości 0,1 m z zapotrzebowaniem na masy ziemne w ilości 2 115 metrów sześciennych wysiew mieszanki traw na warstwie rekultywacyjnej w ilości 360 kg z wałowaniem (Zamawiający przewiduje wysiew traw w ilości 360 kg zamiast ilości wynikającej z kosztorysu i przedmiaru ślepego - 253,80 kg) ułożenie dojazdu z płyt drogowych betonowych typu MON do studni rozsączającej odcieki opracowanie mapy zasadniczej powykonawczej. Zainstalowanie dwóch reperów na czaszy (wierzchowinie) Składowiska do pomiaru osiadania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na końcowym etapie prac. Zakres prac objętych Decyzją Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 7 czerwca 2013r. znak DSR-II-2.7241.1.5.2013 obejmujący: demontaż 7 betonowych słupów oświetleniowych kwatery składowania dogęszczenie i wyrównanie powierzchni składowiska i przykrycie warstwą izolacyjną i zabezpieczającą odpadów w południowej części kwatery eksploatowanej do samego końca funkcjonowania składowiska Zamawiający wykona we własnym zakresie do czasu rozpoczęcia prac przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu. Harmonogram prac związanych z zamknięciem i rekultywacją składowiska określa Decyzja Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 7 czerwca 2013r. znak DSR-II-2.7241.1.5.2013. Zamawiający dopuszcza skrócenie czasu realizacji robót. Nie dopuszcza się wydłużenia czasu realizacji robót poza terminy określone w Decyzji Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 7 czerwca 2013r. znak DSR-II-2.7241.1.5.2013..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą mogły zostać udzielone jeżeli: 1) polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe, 2) zamówienia uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3) wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 10 % wartości zamówienia podstawowego, 4) zostaną udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 45.11.23.20 - Rekultywacja 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) na rachunek bankowy PKO BP Oborniki nr 48 1020 4128 0000 1202 0004 8496. Dopuszczalne formy wniesienia wadium, jak w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Okoliczności i zasady zwrotu wadium , jego przepadku oraz zasady jego naliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Prawo Zamówień Publicznych..

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum trzy prace lub zamówienia w zakresie wykonywania robót budowlanych, obejmujących także roboty ziemne i instalacyjne (niwelacja terenu, wykonywanie skarp, kształtowanie terenu, układanie rurociągów i drenaży, budowa zbiorników wodnych lub retencyjnych itp.) na co najmniej kwotę łączną 1 000 000,00 zł netto.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: posiada ważne i opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1). Kosztorys ofertowy (wykonawczy) sporządzony w oparciu o przedmiar robót Zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. W kosztorysie ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich pozycji z przedmiaru robót zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót. Ceny jednostkowe winny zawierać w sobie wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego dokonywania zmian w przekazanym przedmiarze robot (np. dopisywania lub pomijania pozycji, zmiany ilości robót itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pgkim.info.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. Sekretariat, pokój nr ul. Lipowa 19 64-600 Oborniki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.