To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-02
Warszawa: Dostawa gadżetów i materiałów promocyjnych.
Numer ogłoszenia: 259960 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240484 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Lotnictwa, al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8460011, faks 022 8466567.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów i materiałów promocyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i materiałów promocyjnych dla Instytutu Lotnictwa obejmująca wykonanie nadruków na gadżetach i materiałach promocyjnych oraz dostawę gadżetów i materiałów promocyjnych, po dokonaniu na nich nadruków do siedziby Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie projektów nadruków na gadżety i materiały promocyjne, o których mowa w ust. 1, w zakresie określonym w załączniku nr 1 SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym opis parametrów technicznych gadżetów i materiałów promocyjnych, ich wizualizacja, wymagania dotyczące nadruków i terminy dostaw oraz ilości oraz części zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ (OPZ). Parametry określone w tym załączniku są minimalnymi wymaganiami Zamawiającego. 4. Cena podana w formularzu cenowym musi obejmować wszystkie elementy wymienione w opisie przedmiotu zamówienia wraz z kosztami transportu i rozładunku. 5. Adres dostawy: Instytut Lotnictwa Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa. Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia dostarczonego sprzętu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 6. Oferowane gadżety i materiały promocyjne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, muszą odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania Zamawiającego. 7. Jeżeli w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane bezpośrednio lub pośrednio pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) urządzenia oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie gadżetów i materiałów promocyjnych równoważnych pod warunkiem, że spełniają one wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jakie zostały wskazane w niniejszym dokumencie lub lepsze. 8. Jeżeli w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm równoważnych dopuszczonych do stosowania na terenie Unii Europejskiej, o ile zastosowane normy zagwarantują utrzymanie standardów na poziomie nie gorszym niż wymagania określone we wskazanych normach. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na rozszerzeniu zamówienia w zakresie ilości zamawianego asortymentu do 30 % wynagrodzenia wynikającego z oferty złożonej przez Wykonawcę. Wynagrodzenie wynikające z zastosowania prawa opcji obliczane będzie na podstawie cen jednostkowych netto zawartych w formularzu ofertowym z uwzględnieniem należnego podatku od towarów i usług VAT. 10. Dostarczone materiały promocyjne objęte są co najmniej 12-sto miesięczną gwarancją. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do złożonej oferty dołączył próbki gadżetów z nadrukami (nadruki zbliżone do wymagań Zamawiającego) wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Próbki dołączone do oferty muszą spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ww. próbki muszą być tożsame z materiałami i gadżetami jakie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w trakcie realizacji zamówienia (z wyjątkiem nadruków) - zgodność materiałowa, producenta, modelu, kształtu, wykonania. Odstępstwo od ww. zasady może się odbyć tylko w przypadkach określonych w rozdziale VIII SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie próbek w dowolnym kolorze, z zastrzeżeniem, że gadżety promocyjne zostaną dostarczone w kolorach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Koszt przygotowania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca. Nie załączenie do oferty ww. próbek, ich niezgodność z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) skutkowało będzie uznaniem, że oferta jest niezgodna z SIWZ i odrzuceniem jej na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2) ustawy Pzp. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do złożonej oferty dołączył projekt opakowania do gadżetów, do których Zamawiający wymaga opakowania zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ obejmujący wizualizację oraz opis zawierający informacje na temat materiału, z jakiego opakowanie będzie wykonane i sposobu zamykania. Projekt należy załączyć wraz z ofertą w formie wydruku na papierze. Projekt opakowania powinien być jednolity dla wszystkich gadżetów. 13. Ustalona przez Zamawiającego wartość szacunkowa zamówienia wynosi: 215 000 zł netto..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.00.00 - Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane na potrzeby projektu: Modernizacja i budowa nowej infrastruktury naukowo badawczej Wojskowej Akademii Technicznej i Politechniki Warszawskiej na potrzeby numeryczno doświadczalnych badań lotniczych silników turbinowych, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa gadżetów i materiałów promocyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Windmill Sp. z o.o., ul. Rynkowa 6A, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67416,20
Oferta z najniższą ceną: 67416,20 / Oferta z najwyższą ceną: 67416,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukowanych książek - część 4
- Druk, oprawę oraz dostawę publikacji z serii Sztuka Czytania: Jacek Łukasiewicz, Krok i rytm. Wybór szkiców w ilości 800 egzemplarzy dla Wydawnictwa Ossolineum Zakładu Narodowego im. Ossolińskich.
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictwa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.