eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIE MIENIA MTBS TARNOWSKIE GÓRY.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Tarnowskie Góry: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIE MIENIA MTBS TARNOWSKIE GÓRY.
Numer ogłoszenia: 259964 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. (032) 3809006, 3809031, faks (032) 380 90 18.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mtbstg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka z o.o. ze 100% udziału gmin..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIE MIENIA MTBS TARNOWSKIE GÓRY..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE A - UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ (CPV 66 51 6400-4) ZADANIE B - UBEZPIECZENIA MIENIA w tym: - Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, w tym wandalizmu (zniszczenie mienia niepozostające w związku z kradzieżą lub włamaniem)(CPV 66 51 5400-7), - Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji, szyb od stłuczenia (CPV 66 51 5000-3), - Sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich (CPV 66 51 5000-3)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - Ubezpieczyciele spełniający warunki określone w Ustawie o działalności ubezpieczeniowej (t. j. Dz. U. z 2003 r. Nr 124 poz. 1151 z późn. zm.) krajowi lub zagraniczni mający oddział lub przedstawicielstwo w Polsce (jeśli jest to wymagane obowiązującymi przepisami prawa) Warunki, które musi spełniać Wykonawca ubiegający się o zamówienie O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, - Wykonawca wykonał/wykonuje minimum jedno zadanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalno?ści jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłu?gom stanowiącym przedmiot zamówienia, z poda-niem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (DRUK NR 2.2) - Wymagane przez Zamawiającego warunki, należy uwiarygodnić dokumentami, które muszą być dołączone do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się według formuły spełnia/nie spełnia. Niespełnienie jednego ze stawianych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, według wzoru formularza załączonego do Specyfikacji (DRUK NR2.1) - wykaz wykonanych/wykonywanych usług - minimum jedno zadanie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalno?ści jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłu?gom stanowiącym przedmiot zamówienia, z poda?niem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (DRUK NR 2.2), wraz z dokumentami po?twierdzającymi, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Zezwolenie Ministra Finansów (jeżeli Wykonawca uzyskał zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004) lub właściwego Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 albo odpowiednie zezwolenie na wykonywanie tej działalności w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem w państwie, w którym ma swoją siedzibę lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - klauzule dodatkowe - 20
  • 3 - warunki ubezpieczenia - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mtbstg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MTBS Sp. z o.o. ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: MTBS Sp. z o.o. ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry sekretariat pok. 204.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.