Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-11
Częstochowa: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi dostępu do Internetu dla sieci komputerowych Urzędu Miasta Częstochowy w 2009 roku.
Numer ogłoszenia: 259972 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi dostępu do Internetu dla sieci komputerowych Urzędu Miasta Częstochowy w 2009 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dostępu do Internetu dla sieci komputerowych Urzędu Miasta Częstochowy w 2009 roku o następujących parametrach: a)dostęp operatora do łącza międzynarodowego; b)dołączenie sieci Urzędu Miasta do urządzenia znajdującego się w rdzeniu sieci dostawcy (operatora) gdzie realizowany jest routing centralny; c)łącze pomiędzy urządzeniem operatora (pkt. 3.b) i urządzeniem Urzędu Miasta powinno być na całej swojej długości łączem o przepustowości co najmniej 100 Mbit/s, z możliwością rozszerzenia w każdej chwili do 1 Gbit/s; d)utrzymywanie PDNS, SDNS dla domen internetowych i dla domen odwrotnych (ARPA) dołączonych sieci; e)dołączenie do sieci Internet 24 godz/dobę; f)czas usunięcia awarii - 24 godz.; g)udostępnianie publicznych adresów IP w ilości 1 klasy C..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.21.10 - Sieć internetowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w postępowaniu jest nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożenie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Dostawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Informatyki, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, tel. (034) 370-75-12, e-mail: in@czestochowa.um.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta (parter) do dnia 2008-12-19 do godz. 10.00. Oferty zostaną otwarte w dniu 2008-12-19 roku w sali 314 o godz. 10.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Wynajem, obsługa i eksploatacja kabin mobilnych na terenie miasta Częstochowy
- Utrzymanie oznakowania poziomego
- Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 2 w Koniecpolu w okresie od podpisania umowy przez 18 miesięcy.
- "Wymiana kotłów gazowych C.O. i C.W.U.z zamkniętą komorą spalania na kotły kondensacyjne o mocy 24kW w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność ZGM TBS w Częstochowie Sp. z o.o."
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.