eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót remontowych w pionie poligrafii Departamentu Administracyjnego i Wspomagania Działalności Zakładu przy ulicy Podskarbińskiej 25 A w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Warszawa: Wykonanie robót remontowych w pionie poligrafii Departamentu Administracyjnego i Wspomagania Działalności Zakładu przy ulicy Podskarbińskiej 25 A w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 260000 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych , ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 667 17 04, 667 17 05, faks 022 667 17 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w pionie poligrafii Departamentu Administracyjnego i Wspomagania Działalności Zakładu przy ulicy Podskarbińskiej 25 A w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót remontowych w pionie poligrafii Departamentu Administracyjnego i Wspomagania Działalności Zakładu przy ulicy Podskarbińskiej 25 A w Warszawie. 1. Zakres robót remontowych obejmować będzie: 1.1. malowanie wszystkich pomieszczeń biurowych na II piętrze wraz z wymianą wykładzin podłogowych, 1.2. ułożenie paneli podłogowych w 5 pokojach (od nr 203 do nr 207), 1.3. wymianę odpływów kanalizacyjnych w pomieszczeniu nr 105, 1.4. wykonanie instalacji odpływowej w hali produkcji, 1.5. przerobienie pomieszczenia magazynowego na parterze na pokój biurowy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia: 1) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami rozdziału IV SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełniają warunki podmiotowe określone w Specyfikacji, tj.: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości minimum 190.000,00 zł brutto każde; 2) dysponują lub będą dysponowali, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i będącą jednocześnie członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie: 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości minimum 190.000,00 zł brutto każde, z podaniem przedmiotu i dat wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wskazane w ww. wykazie zostały wykonane należycie, 4) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej od osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentem potwierdzającym jej członkowstwo w Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskaże osobę którą będzie dysponował. 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w pkt 1: ppkt 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych 01-748 Warszawa ul. Szamocka 3, 5 Skrzydło C, piętro I, pokój 103 Cena - 50 zł. Bezpłatnie na wskazanej powyżej stronie internetowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych 01-748 Warszawa ul. Szamocka 3, 5 Skrzydło C, piętro I, pokój 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.