eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa stałej i doraźnej ochrony fizycznej obiektu Inspektoratu SKW w Poznaniu - oznaczenie sprawy ZP-1-IP-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Poznań: Usługa stałej i doraźnej ochrony fizycznej obiektu Inspektoratu SKW w Poznaniu - oznaczenie sprawy ZP-1-IP-2013
Numer ogłoszenia: 260049 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: Inspektorat Służby Kontrwywiadu Wojskowego w Poznaniu , ul. Kościuszki 130, 61-717 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 857 32 46, faks 0-61 857 29 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.skw.gov.pl

I.2) RODZAJ: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Usługa stałej i doraźnej ochrony fizycznej obiektu Inspektoratu SKW w Poznaniu - oznaczenie sprawy ZP-1-IP-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej stałej i doraźnej ochrony fizycznej obiektu Inspektoratu SKW w Poznaniu, położonego w Poznaniu, przy ul. Kościuszki 126/130, zwanego dalej obiektem (wydzielonego terenu wraz ze znajdującymi się na nim budynkami) w okresie od dnia 03.01.2014 r. (godz. 8:00) do dnia 05.01.2018 r. (godz. 8:00)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
    W związku z faktem, iż zamówienie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych Zamawiający wprowadza wymagania związane z realizacją zamówienia w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa w celu zapewnienia bezpieczeństwa informacji niejawnych - art. 131g ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w szczególności: a. zobowiązanie wykonawcy i podwykonawcy do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; b. zobowiązanie wykonawcy do uzyskania zobowiązania podwykonawcy, któremu zleci podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia, do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w postępowaniu o udzielenie zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; c. zobowiązanie wykonawcy do bezzwłocznego dostarczenia informacji dotyczących nowych podwykonawców, w tym podania ich nazwy (firmy) i siedziby oraz danych, które umożliwiają zamawiającemu stwierdzenie, że każdy z nich posiada kwalifikacje wymagane do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, do których mają dostęp lub które zostaną wytworzone w związku z wykonywaniem umowy o podwykonawstwo; d. prawo zweryfikowania lub odsunięcia pracowników wykonawcy, którzy mają brać udział w realizacji zamówienia, zarówno na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również na etapie realizacji umowy, jeżeli wymaga tego ochrona podstawowych interesów bezpieczeństwa państwa albo jest to konieczne w celu podniesienia bezpieczeństwa realizowanych zamówień. Ponadto, zgodnie z art. 131f ust. 2 ustawy, Zamawiający poinformuje wykonawców o ciążącym na nich obowiązku zapewnienia ochrony informacji niejawnych, które uzyskał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa oraz po jego zakończeniu, w sposób określony w przepisach o ochronie informacji niejawnych. Wykonawca jednocześnie zobowiązany będzie wykazać, iż posiada świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający wymaga, aby świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, posiadał ten Wykonawca, którego zasoby ludzkie wykorzystywane będą w trakcie realizacji umowy w zakresie zawierającym informacje niejawne o klauzuli POUFNE.
  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
    - wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom oraz podania nazw (firm) podwykonawców wraz z przedmiotem umów o podwykonawstwo, dla których są oni proponowani - niezwłocznego informowania o wszelkich zmianach dotyczących podwykonawców, które wystąpią w trakcie wykonywania zamówienia -Podwykonawca zobowiązany będzie posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, o której mowa w Ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.),

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, o której mowa w Ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.),

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany będzie wykazać się odpowiednim doświadczeniem, tj. wykazać, że wykonał jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługi stałej i doraźnej ochrony fizycznej o wartości minimum 400 tys. zł brutto, związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli minimum POUFNE. Na przedmiotową usługę Wykonawca załączy dowód(ody), o których mowa w §1 ust. 2 pkt. 2) lub odpowiednio §9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013r., poz. 231) określające czy usługa ta została wykonana w sposób należyty. W przypadku gdy usługi wykazane w wykazie były realizowane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

  • III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Wykonawca dysponować osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) minimum dwoma pracownikami, uprawnionymi do organizowania, kierowania i kontrolowania zespołów pracowników ochrony fizycznej, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej (POF) II - go stopnia, o której mowa w art.27 ust.1 ustawy o ochronie osób i mienia, poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli, co najmniej poufne oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych (zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Rozdział 4 Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych); b) minimum pięcioma pracownikami ochrony, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej (POF) II - go stopnia, o której mowa w art.27 ust.1 ustawy o ochronie osób i mienia, poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli, co najmniej poufne oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych (zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Rozdział 4 Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych); c) minimum ośmioma pracownikami ochrony stanowiącymi załogi interwencyjne, zdolnymi do podejmowania interwencji, posiadającymi: licencję pracownika ochrony fizycznej (POF), co najmniej I - go stopnia, o której mowa w art.26 ust.1 ustawy o ochronie osób i mienia, dopuszczenie do pracy z bronią obiektową (lub na okaziciela), pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli, co najmniej zastrzeżone oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych (zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Rozdział 4 Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych)

  • III.3.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 2 000 000,00 zł na jedno zdarzenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • w przypadku zamówień, które wiążą się z przetwarzaniem informacji niejawnych, wymagają do nich dostępu, ich wykorzystania lub je zawierają - dokumenty potwierdzające zdolność wykonawcy do ochrony tych informacji i ich przetwarzania;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: zamiast aktualnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego składa poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych międzynarodowych NATO i Unii Europejskiej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Wybór wykonawców będzie wyglądał następująco: W celu wyłonienia Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 pkt za każdą usługę wskazaną w wykazie, spełniającą wymagania określone w pkt III.3.3). 1) Podstawę do wezwania, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, do uzupełnienia dokumentów składanych w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia będzie sytuacja, jeżeli żadna z usług wykazanych w wykazie załączonym do wniosku nie będzie spełniała wymagań określonych w pkt III.3.3), co będzie oznaczać, iż Wykonawca nie spełnia tego warunku w stopniu minimalnym (co najmniej jedna usługa stałej i doraźnej ochrony fizycznej o wartości minimum 400 tys. zł brutto, związana z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli minimum POUFNE.). 2) Jeżeli wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia chociażby w stopniu minimalnym, przepis art. 26 ust. 3 ustawy nie będzie miał zastosowania, a Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy do uzupełnienia dokumentów w tym zakresie. 3) W sytuacji, gdy Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu dot. wiedzy i doświadczenia dopiero w wyniku uzupełnienia wykazu usług na wezwanie Zamawiającego wystosowane na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawcy zostanie przyznany 1 pkt za każdą usługę spełniającą wymagania określone w pkt III.3.3). 4) Zamawiający będzie punktował również wskazane w wykazie usługi spełniające wymagania określone w pkt III.3.3) realizowane przez inne podmioty, na potencjał których powołał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5) W przypadku, gdy na ostatniej pozycji, dwóm lub więcej Wykonawcom zostanie przyznana ta sama liczba punktów, Zamawiający wybierze spośród nich Wykonawcę, którego łączna wartość usług wskazanych w wykazie usług, spełniających wymagania określone w pkt III.3.3), będzie większa.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.5.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań, ul. Kościuszki 130.

    IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Poznań, ul. Kościuszki 130.

    IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WNIOSKI WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 1) Wymagania dotyczące dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu o zamówieniu reguluje m. in. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013r., poz. 231). Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia muszą być złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez wystawcę pełnomocnictwa. UWAGA: Zamawiający przypomina, aby dokumenty składane w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego Wykonawcę były czytelne, kompletne i w przypadku, gdy zawierają się na kilku stronach były potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Dokumenty, oświadczenia oraz pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (np. w formie tzw. konsorcjum) zgodnie z art. 23 ustawy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga, aby wraz z wnioskiem Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożyli dokument (np. pełnomocnictwo) określający co najmniej jego zakres, strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału, lub kopii potwierdzonej notarialnie, bądź przez jego wystawcę). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (wszyscy członkowie konsorcjum) ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizacje zamówienia. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy: a) złożyć wniosek podpisany przez pełnomocnika; b) złożyć komplet dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione w ogłoszeniu o zamówieniu w pkt. III.4.2, III.4.5 i III.4.6 składane są przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie; c) wypełniając dokumenty powołujące sie na Wykonawcę, w miejscu - nazwa i adres Wykonawcy - należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika, lidera. Przy ocenie wniosku składanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający będzie brał pod uwagę ich łączną wiedzę i doświadczenie. Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą, natomiast wspólnicy s.c. w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Wniosek składany przez spółki cywilne jest traktowany jako Wniosek Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy). OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WNIOSKU Na stronie internetowej: http://www.bip.skw.gov.pl/portal/skw/378/Ogloszenia_o_zamowieniach.html (w szczegółach sprawy nr ZP-1-IP-2013), Zamawiający zamieścił formularze pomocne przy złożeniu wniosku, tj. formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wykazu osób i wykazu wykonanych robót budowlanych oraz wzory oświadczeń. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany złożyć wypełniony w języku polskim wniosek (formularz zamieszczony na stronie internetowej) wraz ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego. UWAGA: Wykaz wykonanych robót budowlanych powinien zawierać w szczególności: - przedmiot usługi; - Podmiot, na rzecz, którego zostały wykonane usługi; - daty wykonania robót (zakończenia) - dzień, miesiąc, rok; - wartość brutto wykonanej usługi; Do wykazu robót należy dołączyć dowody, o których mowa w pkt. III. 4.1) Ogłoszenia o zamówieniu. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym powinien w szczególności zawierać: - dane dotyczące Wykonawcy: nazwa, siedziba, nr telefonu/faksu, adres e-mail, Regon, NIP, imię i nazwisko osoby(ób) uprawnionych do porozumiewania się z Zamawiającym, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy podać również dane poszczególnych wykonawców oraz wskazać ich pełnomocnika (lidera); - dane Zamawiającego: Inspektorat Służby Kontrwywiadu Wojskowego w Poznaniu, ul. Kościuszki 130, 61-717 Poznań; - nazwę i nr postępowania, tj. Usługa stałej i doraźnej ochrony fizycznej obiektu Inspektoratu SKW w Poznaniu, spr. nr ZP-1-IP-2013. Na pierwszej stronie Wniosku należy umieścić pieczęć adresową Wykonawcy. Dla zapewnienia integralności i nienaruszalności wniosku zaleca się: a) parafowanie każdej strony wniosku przez osoby podpisujące wniosek; b) zszycie i ponumerowanie w sposób ciągły wszystkich stron wniosku. Ewentualne poprawki we wniosku powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem i datą przez osobę (osoby) podpisującą wniosek. Parafka (podpis) powinna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej poprawkę). Wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w szczególności w przypadku: a) osób prawnych sposób reprezentacji musi być zgodny z danymi zawartym w odpowiednim rejestrze sadowym; b) przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną - przez osobę wpisana jako przedsiębiorca do ewidencji działalności gospodarczej; c) podpisania wniosku przez osobę upoważnioną, wniosek musi zawierać dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie tej osoby do podpisywania i złożenia wniosku (ewentualnie w następnym etapie oferty i umowy), wystawione przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. Pełnomocnictwo winno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez jego wystawce; d) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - przez osobę upoważnioną przez wszystkich Wykonawców (pełnomocnika). Wniosek należy złożyć w kopercie odpowiednio zabezpieczonej i opisanej - należy podać: - nazwę Wykonawcy, adres, tel. kontaktowe; - dane Zamawiającego, tj: Inspektorat Służby Kontrwywiadu Wojskowego w Poznaniu, ul. Kościuszki 130, 61-717 Poznań; - nazwę i nr postępowania, tj. Usługa stałej i doraźnej ochrony fizycznej obiektu Inspektoratu SKW w Poznaniu ,spr. nr ZP-1-IP-2013. Konsekwencje złożenia wniosku niezgodnie z ww. opisem (np. potraktowanie wniosku jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej do miejsca składania wniosków w terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca. W przypadku, gdy informacje zawarte we wniosku lub załączonych dokumentach stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4. ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r., nr 153, poz. 1503 ze zm.), co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być publicznie udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i dołączone odrębnie do wniosku. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIE ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI. Zamawiający i Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Pytania i wątpliwości dotyczące składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu można kierować do Zamawiającego w języku polskim: a) faksem - na nr (61) 857 29 28; b) drogą elektroniczną - na adres email: t.nowak@skw.gov.pl; c) w formie pisemnej - na adres: Inspektorat Służby Kontrwywiadu Wojskowego w Poznaniu, ul. Kościuszki 130, 61-717 Poznań; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2013 r. Poz. 907) Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień dotyczących ogłoszenia. OSOBY UPOWAŻNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCĄ Tomasz Nowak, fax. nr (61) 857 29 28;.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.