eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pomieszczeń sanitarnych oraz gospodarczych w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-03

Warszawa: Remont pomieszczeń sanitarnych oraz gospodarczych w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
Numer ogłoszenia: 260069 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237123 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 556 96 01, faks 22 8277886.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń sanitarnych oraz gospodarczych w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń sanitarnych oraz gospodarczych w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie . 2. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 1 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik Nr 2 do SIWZ oraz przedmiar robót jako materiał pomocniczy - załącznik Nr 3 do SIWZ, stanowiące integralną część SIWZ . 3. Zamówienie będzie realizowane w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, Plac Małachowskiego 3 (obiekt zabytkowy). 4. Roboty budowlane będą polegały na: 1) Skuciu istniejącej glazury i terakoty 2) Rozbiórce ścianek działowych z cegły 3) Wymianie sufitów podwieszanych systemowych 4) Wyrównaniu powierzchni skutych 5) Gruntowaniu tych powierzchni 6) Wykonaniu izolacji p.w. masą płynną z wywinięciem n ściany 7) Ułożeniu płytek według wytycznych projektanta na klej elastyczny 8) Wykonaniu wylewki samopoziomującej 9) Wykonaniu posadzki żywicznej 10) Malowaniu ścian. 11) Wymianie sufitów podwieszanych 12) Wymianie urządzeń sanitarnych 13) Montażu stelaży geberit 14) Montażu z wkuciem w ściany elementów urządzeń: pojemników na ręczniki, koszy na śmieci i papier toaletowy 15) Montażu dozowników płynu do rąk 16) Montażu ścianek z k/g wodoodpornych na stelażu metalowym 17) Wymianie drzwi do sanitariatów, kabin (częściowo) 18) Rewitalizacji drzwi drewnianych filągowych dębowych 19) Wymianie kratek wentylacyjnych grawitacyjnych oraz ściekowych 20) Wymianie drzwiczek rewizyjnych metalowych 21) Demontażu ścianki szklanej i ponownego montażu w innej lokalizacji korytarza wysokiego parteru 5. Zamawiający przekaże do dyspozycji wykonawcy, zakupione przez Zamawiającego urządzenia do wykonania przedmiotu zamówienia w postaci: płytek , armatury , drzwi, ościeżnic, pojemników na ręczniki, koszy na śmieci i papier toaletowy, dozowników płynu do rąk (zaznaczono w przedmiarze)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARBOR Jerzy Gęsicki, Konserwacja Obiektów Zabytkowych - Budownictwo Współczesne, ul. Powązkowska 59/155, 01-728 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124828,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130283,22

  • Oferta z najniższą ceną: 130283,22 / Oferta z najwyższą ceną: 133816,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.