Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-22
Sosnowiec: zakup i dostawa autobusu do przewozu 17 osób niepełnosprawnych w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim i 1 kierowca
Numer ogłoszenia: 26006 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Przyjaciół Dzieci , ul. 1 Maja 21/23, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 266 12 59, faks 32 266 12 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpdsosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa autobusu do przewozu 17 osób niepełnosprawnych w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim i 1 kierowca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa autobusu, fabrycznie nowego rok produkcji 2014, do przewozu 17 osób niepełnosprawnych w tym ; 1 osoba na wózku inwalidzkim (po złożeniu siedzenia) i 1 kierowca. Pojazd musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych. Wymagane jest, również aby autobus posiadał homologację fabryczną. Opis techniczny.I.Silnik; 1. Wysokoprężny diesel 2. Moc minimum 110 KW 3. Norma spalania EU:EEV/EURO 5 4. Przebiegi międzyobsługowe minimum co 40.000km 5. Skrzynia biegów manualna, 6 biegów plus wsteczny II. Podwozie: 1. Długość nie więcej niż 6500mm 2. Wysokość nie więcej niż 2500mm III. Układ kierowniczy: 1. Wspomaganie układu kierowniczego IV. Układ hamulcowy: 1. ABS, EBV lub równoważne 2. ESP system kontroli jazdy V. Nadwozie: 1. Ilość miejsc pasażerskich: 17 miejsc w tym jedna osoba na wózku inwalidzkim i kierowca 2. Kolor niebieski 3. Wykładzina antypoślizgowa w części pasażerskiej 4. Elektrycznie wysuwany stopień boczny 5. Fotele pasażerów 1 i 2 osobowe z pasami trzypunktowymi 6. Półki nad siedzeniami dla pasażerów 7. Tapicerka materiałowa 8. Pokrowce do siedzenia 9. Zasłony na okna boczne 10. Fotel kierowcy z regulacją siedzenia i pochylenia oparcia 11. Poduszka powietrza kierowcy 12. 1 stanowisko dla wózka inwalidzkiego z atestowanymi uchwytami do zamocowania wózka, 13. System mocowania osoby na wózku inwalidzkim posiadający atestowany komplet pasów zabezpieczających pasażera w nich siedzącego 14. Najazdy do wprowadzania wózka inwalidzkiego VI. 1. Szyberdach - wyjście ataryjne 2. Światła przeciwmgielne przednie 3. Komputer pokładowy 4. Tachograf cyfrowy 5. Ogranicznik prędkości do 100 km/h 6. Czujniki cofania tyłem wspomagające parkowanie 7. Klimatyzacja 8. Ogrzewanie postojowe 3,8 kW 9. Radioodtwarzacz CD MP3 z oddzielnym wyświetlaczem + USB + Bluetooth + głośniki 10. Szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie 11. Schowek w desce rozdzielczej 12. Lusterko wewnętrzne 13. Lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie 14. Tylne szyby ogrzewane 15. Tylne drzwi przeszklone otwierane pod kątem 180 16. Drzwi boczne przesuwne mechanicznie z prawej strony 17. Boczne listwy ochronne 18. Pojedyncze koła osi tylnej 19. Stalowe obręcze kół 16 cali 20. Zbiornik paliwa minimum 80 litrów 21. Koło zapasowe z koszem mocującym i zestawem narzędzi z podnośnikiem 22. Kołpaki ozdobne 23. Gaśnica VI. Zabezpieczenie pojazdu: 1. Immobiliser 2. Centralny zamek sterowany pilotem 3. Blokada zamków podczas jazdy VII. Gwarancja fabryczna: 1. Minimum 2 lata na podzespoły mechaniczne bez limitu przebiegu kilometrów 2. Minimum 3 lata na powłokę lakierniczą 3. Minimum 5 lat na perforację nadwozia. Ponadto oferowany autobus musi; 1. Spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO5/2007/715/EC w zakresie emisji spalin 2. Posiadać aktualne świadectwo homologacji fabrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami 3. Wszelkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, oraz spełniać obowiązujące normy i przepisy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Specyfikacja techniczna pojazdu zawierająca dane techniczne potwierdzające spełnienie wymaganych przez zamawiającego parametrów technicznych - załącznik nr 2 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Miejski w Sosnowcu Warsztaty Terapii Zajęciowej 41-208 Sosnowiec ul. Jodlowa 1 w gabinecie kierownika warsztatu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Miejski w Sosnowcu Warsztaty Terapii Zajęciowej 41-208 Sosnowiec ul. Jodłowa 1 w gabinecie kierownika warsztatu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt w części finansowany w ramach Programu Wyrównywania Różnic Między Regionami II w obszarze D.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Remont łazienek
- Remont dachu w Domu Pomocy Społecznej "Zakątek" w Sosnowcu
- "Wykonanie robót budowlanych w celu utworzenia wielofunkcyjnej przestrzeni aktywności społecznej poprzez adaptację przyległego terenu do Zamku Sieleckiego w Sosnowcu"
- "Świadczenie usług prowadzenia zajęć sportowych na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec"
- Patrolowanie przestrzeni miejskiej w Centrum Sosnowca
- 2025_PRZEWÓZ ORAZ PRZECHOWYWANIE ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROK. OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I PODLEGŁYCH JEJ JEDNOSTEK
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu 24 osób
- Dostawa do MZK w Gorlicach w formie leasingu operacyjnego (na 3 lata) z opcją wykupu dwóch używanych autobusów do zbiorowego transportu publicznego
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.