Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-25
Siedlce: Dostawa pipet Pasteura i innych jednorazowych; probówek i statywów do probówek; probówek szklanych współpracujących z aparatem CryoStar I firmy Funke - Gerber; probówek do wirówek i probówek filtracyjnych do wirówek dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 260072 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach , ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6326459, faks 025 6325584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.mazowsze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pipet Pasteura i innych jednorazowych; probówek i statywów do probówek; probówek szklanych współpracujących z aparatem CryoStar I firmy Funke - Gerber; probówek do wirówek i probówek filtracyjnych do wirówek dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pipet Pasteura i innych jednorazowych; probówek i statywów do probówek; probówek szklanych współpracujących z aparatem CryoStar I firmy Funke - Gerber; probówek do wirówek i probówek filtracyjnych do wirówek dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie tj.: Pakiet 1 - Pipety Pasteura i inne jednorazowe, Pakiet 2 - Probówki i statywy do probówek, Pakiet 3 - Probówki szklane współpracujące z aparatem CryoStar I firmy Funke - Gerber, Pakiet 4 - Probówki do wirówek i probówki filtracyjne do wirówek.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 14.82.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu dołączonego do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu dołączonego do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu dołączonego do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu dołączonego do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu dołączonego do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzoną wg wzoru (dla Pakietu nr 1 - Załącznik nr 6 do SIWZ, dla Pakietu nr 2 - Załącznik nr 7 do SIWZ, dla Pakietu nr 3 - Załącznik nr 8 do SIWZ, dla Pakietu nr 4 załącznik nr 9 do SIWZ.)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: a) zmiany elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany w przypadku wprowadzenia na rynek produktu udoskonalonego, b) zmiany terminu realizacji dostaw w przypadku zmiany w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce. Zespoł ds. administracyjnych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce w zespole ds. administracyjnych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pipet Pasteura i innych jednorazowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pipet Pasteura i innych jednorazowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa probówek i statywów do probówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa probówek i statywów do probówek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa probówek szklanych współpracujących z aparatem CryoStar I firmy Funke - Gerber.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa probówek szklanych współpracujących z aparatem CryoStar I firmy Funke - Gerber.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.82.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa probówek do wirówek i probówek filtracyjnych do wirówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa probówek do wirówek i probówek filtracyjnych do wirówek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa mycia pojazdów służbowych dla 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na jego zaopatrzeniu
- Odbiór i utylizacja odpadów komunalnych z działalności spółki
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Miasta Siedlce
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych będących w dyspozycji Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o
- Przebudowa ulicy Terespolskiej w Siedlcach
- Opracowanie dokumentacji Modernizacji domu ogrodnika oraz ogrodzenia działki nr. geod. 14/5 od strony parku Aleksandria w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
- Dostawa worków foliowych
- Dostawa środków czystości i artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- ZAKUP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ WORKÓW NA ODPADY
- układ wody chłodzącej - modernizacja układu wewnętrznego chłodni kominowej nr 1.
więcej: Szkło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.