eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › Utrwalenie efektów ekologicznych projektów z zakresu rozbudowy infrastruktury turystyczno-edukacyjnej realizowanych w Kampinoskim Parku Narodowym w latach 2002-2009 oraz Odnowienie infrastruktury turystycznej w Kampinoskim Parku Narodowym mającej na celu ograniczenie nadmiernej presji turystycznej na ekosystemy leśne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-04

Izabelin: Utrwalenie efektów ekologicznych projektów z zakresu rozbudowy infrastruktury turystyczno-edukacyjnej realizowanych w Kampinoskim Parku Narodowym w latach 2002-2009 oraz Odnowienie infrastruktury turystycznej w Kampinoskim Parku Narodowym mającej na celu ograniczenie nadmiernej presji turystycznej na ekosystemy leśne
Numer ogłoszenia: 260088 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kampinoski Park Narodowy , ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 22 7226001, faks 22 7226560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kampinoski-pn.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrwalenie efektów ekologicznych projektów z zakresu rozbudowy infrastruktury turystyczno-edukacyjnej realizowanych w Kampinoskim Parku Narodowym w latach 2002-2009 oraz Odnowienie infrastruktury turystycznej w Kampinoskim Parku Narodowym mającej na celu ograniczenie nadmiernej presji turystycznej na ekosystemy leśne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Etap I: weryfikację oznakowania kilometrażu na kierunkowskazach turystycznych - 556 km szlaków; Etap II: impregnację i malowanie elementów drewnianych (słupy z tablicami z regulaminem - 36 szt.; pokrycia dachowe - wiata duża na polanie wypoczynkowej Opaleń - 1 szt.; pokrycia dachowe - wiata duża z kominkiem na polanie wypoczynkowej Jakubów - 1 szt.; ławy ze stołami - 10 szt. kpl.; wiaty turystyczne 6-osobowe (małe) - 44 szt.; stojaki z tablicami informacyjnymi tzw. typ I - 39 szt.; stojaki z tablicami informacyjnymi tzw. typ II - 10 szt.; słupy do kierunkowskazów turystycznych - 30 szt.; stojaki z tablicami ostrzegawczymi - uwaga zwierzęta leśne - 8 szt.; ławkodaszki - 31 szt.; kładki na szlakach turystycznych - dł. 25 mb; ogrodzenia drewniane - 1 136 mb); uzupełnienie brakujących części drewnianych, wymiana uszkodzonych elementów (słupy z tablicami z regulaminem - 36 szt.; pokrycia dachowe - wiata duża na polanie wypoczynkowej Opaleń - 1 szt.; pokrycia dachowe - wiata duża z kominkiem na polanie wypoczynkowej Jakubów - 1 szt.; ławy ze stołami - 10 szt. kpl.; wiaty turystyczne 6-osobowe (małe) - 44 szt.; stojaki z tablicami informacyjnymi tzw. typ I - 39 szt.; stojaki z tablicami informacyjnymi tzw. typ II - 10 szt.; słupy do kierunkowskazów turystycznych - 30 szt.; stojaki z tablicami ostrzegawczymi - uwaga zwierzęta leśne - 8 szt.; ławkodaszki - 31 szt.; kładki na szlakach turystycznych - dł. 25 mb; ogrodzenia drewniane - 1 136 mb); wykonanie skorygowanych kierunkowskazów turystycznych z ocynkowanej blachy na drewnianym podkładzie - szt. 60..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • weryfikacja oznakowania kilometrażu na kierunkowskazach turystycznych - 556 km szlaków; impregnacja i malowanie elementów drewnianych (słupy z tablicami z regulaminem; pokrycia dachowe - wiaty duże na polanach wypoczynkowych; ławy ze stołami; wiaty turystyczne 6-osobowe (małe); stojaki z tablicami informacyjnymi tzw. typ I; stojaki z tablicami informacyjnymi tzw. typ II; słupy do kierunkowskazów turystycznych; stojaki z tablicami ostrzegawczymi - uwaga zwierzęta leśne; ławkodaszki; kładki na szlakach turystycznych; ogrodzenia drewniane); uzupełnienie brakujących części drewnianych, wymiana uszkodzonych elementów (słupy z tablicami z regulaminem; pokrycia dachowe - wiaty duże na polanach wypoczynkowych; ławy ze stołami; wiaty turystyczne 6-osobowe (małe); stojaki z tablicami informacyjnymi tzw. typ I; stojaki z tablicami informacyjnymi tzw. typ II; słupy do kierunkowskazów turystycznych; stojaki z tablicami ostrzegawczymi - uwaga zwierzęta leśne; ławkodaszki; kładki na szlakach turystycznych; ogrodzenia drewniane); wykonanie skorygowanych kierunkowskazów turystycznych z ocynkowanej blachy na drewnianym podkładzie. Zamówienie w zakresie j.w., stanowiące nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych); 2. Wadium należy wnieść do dnia 12.08.2014 r. o godz. 9.30; 3. Wadium należy wpłacić w pieniądzu do kasy organizatora przetargu w dyrekcji KPN lub przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 26 1130 1017 0020 1381 5690 0001 lub w innej formie określonej w art. 45 pkt. 6 ustawy Pzp; 4. Na blankiecie przelewu wadium należy wpisać Wadium na przetarg - utrwalenie efektów ekologicznych; 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy - o jego wniesieniu decyduje data wpływu środków na ww. rachunek bankowy; 6.dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty; 7. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy Oferent, który wygrał przetarg uchyli się od zawarcia umowy; 8. Wadium zostaje zwrócone niezwłocznie, w przypadku: odstąpienia od przetargu; zamknięcia przetargu; unieważnienia przetargu lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym; 9. Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który wygrał przetarg, może być zaliczone się na poczet ceny.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kampinoski-pn.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.kampinoski-pn.gov.pl/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Kampinoski Park Narodowy ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.