eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RakoniewiceKompleksowe świadczenie usług ubezpieczeniowych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-10-03

Rakoniewice: Kompleksowe świadczenie usług ubezpieczeniowych
Numer ogłoszenia: 260147 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rakoniewice , Osiedle Drzymały 25, 62-067 Rakoniewice, woj. wielkopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakoniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług ubezpieczeniowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Ubezpieczenie mienia od kradzieży i rabunku Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk 2. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych (wariant imienny i bezimienny) 3. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, Autocasco, NNW, Assistance) UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Program Ubezpieczenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 50%(dotyczy każdej części zamówienia) 1. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Ubezpieczenie mienia od kradzieży i rabunku Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk 2. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych (wariant imienny i bezimienny) 3. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, Autocasco, NNW, Assistance) UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Program Ubezpieczenia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania w/w warunku Wykonawca winien przedłożyć dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie powyższego wykonawca przedstawia oświadczenie z wykazem usług spełniających wymagania zamawiającego. Wykonawca podaje wykaz usług w zależności od tego, na którą Część zamówienia składa ofertę. W okresie 36 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonawca wykonał lub jest w trakcie wykonywania następujących usług: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Wskazanie 3 usług odpowiadających zakresowi ubezpieczenia Części I niniejszego postępowania, z których przypis składki każdej usługi za okres 12 miesięcy był/jest na poziomie co najmniej 50 000,00 zł CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Wskazanie 3 usług odpowiadających zakresowi ubezpieczenia Części II niniejszego postępowania, gdzie w ramach każdej z usług było/jest ubezpieczonych co najmniej 150 strażaków. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Zamawiający nie wymaga wskazywania usług odpowiadających zakresowi ubezpieczenia Części III niniejszego postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie powyższego wykonawca przedstawia Wykaz osób wraz z oświadczeniem, że posiadają one odpowiednie uprawnienia i wiedzę: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia osoby wyznaczone do realizacji zamówienia i likwidacji szkód mogą być przypisane do kilku części zamówienia, pod warunkiem, że spełniają wymogi dotyczące wiedzy związanej z zakresem ubezpieczenia danej części zamówienia i doświadczenia zawodowego określone w poniższych ppkt. A i B. A) Wykonawca wyznaczy dwie osoby do realizacji zamówienia, które winny posiadać wiedzę dot. ryzyk objętych zakresem ubezpieczenia oraz posiadać doświadczenie zawodowe w branży ubezpieczeniowej nie krótsze niż 18 miesięcy. Osoby te będą również wyznaczone do kontaktu z Zamawiającym i Brokerem, w szczególności do udzielania wyjaśnień w trakcie realizacji zamówienia. B) Wykonawca wyznaczy jedną osobę do likwidacji szkód, która winna posiadać wiedzę dot. ryzyk objętych zakresem ubezpieczenia oraz posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie likwidacji szkód nie krótsze niż 18 miesięcy. Osoba ta będzie również wyznaczona do kontaktu z Zamawiającym i Brokerem, w szczególności do udzielania wyjaśnień w związku ze zgłoszonymi szkodami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że: A) posiada, zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 31.03.2011 roku wskaźnik pokrycia rezerw techniczno ubezpieczeniowych aktywami na poziomie co najmniej 100 %, B) posiada, zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 31.03.2011 roku wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi na poziomie co najmniej 100%.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy odpowiednio dla części, na które wykonawca składa ofertę zgodny w treści ze wzorem przedstawionym przez zamawiającego; 1.2. Wypełniony formularz cenowy odpowiednio dla części, na które wykonawca składa ofertę zgodny w treści ze wzorem zamawiającego; 1.3. Pełnomocnictwo w formie pisemnej do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, z którego wynika zakres umocowania, w szczególności umocowanie do podpisania oferty wraz z załącznikami, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę; 1.4. Podpisany projekt umowy odpowiednio dla części, na które wykonawca składa ofertę zgodny w treści ze wzorem zamawiającego; 1.5. Ogólne i lub szczególne warunki ubezpieczenia odpowiadające przedmiotowi ubezpieczenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Tak (zgodnie z pkt. 22 SIWZ)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.donoria.pl zakładka Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA RAKONIEWICE OSIEDLE DRZYMAŁY 25; 62-067 RAKONIEWICE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski Gminy Rakoniewice, Osiedle Drzymały 25, 62-067 Rakoniewice Biuro podawcze - pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; Ubezpieczenie mienia od kradzieży i rabunku; Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów; Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków; Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; Ubezpieczenie mienia od kradzieży i rabunku; Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów; Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków; Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Klauzule fakultatywne - 20
    • 3. Dodatkowe warunki fakultatywne - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych (wariant imienny i bezimienny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych (wariant imienny i bezimienny).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, Autocasco, NNW, Assistance).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, Autocasco, NNW, Assistance).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dodatkowe warunki fakultatywne - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.