Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-03
Grodzisk Mazowiecki: Zaprojektowanie i budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła dla Szkoły Podstawowej w Adamowiźnie. ZP-271/50/2011
Numer ogłoszenia: 260155 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła dla Szkoły Podstawowej w Adamowiźnie. ZP-271/50/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie (zaprojektowanie, wybudowanie i wyposażenie) placu zabaw o powierzchniach ok. 500 m2 przy dla Szkoły Podstawowej w Adamowiźnie. 1. Zakres zadania obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej, zgodnie z poniższymi uwarunkowaniami: a) projekt placu zabaw z podziałem na 3 strefy zgodnie z założeniami programu Radosna szkoła i Programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ: - powierzchnia rekreacyjna do zabaw i ćwiczeń ruchowych o nawierzchni bezpiecznej amortyzującej upadek dziecka z wysokości do 1,5 m; nawierzchnia piankowa lub gumowa w kolorze pomarańczowym (w odcieniu PANTONE: 152C, RAL:2011 Tieforange), zgodnie z Polskimi Normami o pow. około 240m2, - powierzchna strefy komunikacyjnej o nawierzchni syntetycznej typu tartan lub innej nawierzchni syntetycznej w kolorze niebieskim (w odcieniu PATONE : 540 C, RAL 503 Saphirblau zgodnie z wymogami normy PN-EN 1177 o powierzchni około 50 m2, - powierzchnia zielona trawiasta około 210 m2. b ) projekt musi zawierać: - część tekstową (projekt zagospodarowania terenu, projekt nawierzchni ) - część rysunkową, która ma obejmować następujące rysunki: - projekt zagospodarowania - projekt nawierzchni - przekroje konstrukcyjne - rozmieszczenie wyposażenia. - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (ogólną i szczegółową)- 2 egz. - przedmiar robót i kosztorys - 2 egz. c ) projekt musi zawierać również precyzyjne określenie prac przygotowawczych i opis przygotowania podbudowy pod nawierzchnię. Ilość egzemplarzy projektu: 6 egz. Uwaga!! - PROJEKT WYKONAWCZY NALEŻY W POCZĄTKOWEJ FAZIE UZGODNIĆ Z INWESTOREM, CELEM SPRAWDZENIA ZGODNOSCI Z USTALENIAMI PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO ORAZ UMOWY. - KOSZTORYS DOSTARCZONY PRZEZ WYKONAWCĘ MA CHARAKTER INFORMACYJNO-POMOCNICZY. WYKONAWCA MA OBOWIĄZEK WYKONAĆ PRZEDMIOT UMOWY ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ I SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT. 2 ) Budowę placu zbaw poprzez wykonanie: a) rozbiórkę betonów, niwelowanie terenu i przygotowanie podbudowy pod nawierzchnie bezpieczną z zachowaniem spadków umożliwiających odpływ wody deszczowej i śniegu, b) wykonanie obrzeży wokół nawierzchni bezpiecznej, c) ułożenie nawierzchni bezpiecznej w kolorze pomarańczowym (ok. 240 m 2) i w kolorze niebieskim ( ok. 50 m 2 ), d) wykonanie nawierzchni trawiastej o powierzchni około 210 m , e) ogrodzenie placu zabaw na odcinku ok. 24 m wzdłuż budynku szkoły i oraz odcinka prostopadłego ok. 21,0 m + dwie furtki wejściowe, dwuskrzydłowe o szerokości 1,5 m, f) wykonanie ogrodzenia do wysokości 1,0 m z paneli ażurowych stalowych, ocynkowanych ogniowo, malowanych proszkowo w kolorze zielonym. 3) Dostawę oraz montaż urządzeń zabawowych ( zestawów ), zgodnych z wymogami normy PN-EN1176: Zestaw : - Zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią, wieżyczką, drabinką itp. - Zestaw sprawnościowy typu Małpi gaj - Huśtawka wahadłowa z dwoma siedziskami - Drabinka sprawnościowa wielofunkcyjna - Ścieżka do balansowania - równoważnia - Huśtawka podwójna typu ważka Uwaga: patrz załącznik nr 2 Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń - równoważnych o podobnym kształcie, parametrach i zastosowaniu (po uzgodnieniu z Zamawiającym i Użytkownikiem ) 4) Dostawę urządzeń dodatkowych: - ławki z oparciem - 4 szt. - kosze na śmieci - 2 szt. 5) Uruchomienie placu zabaw. 6) Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, a w szczególności pozwolenia na użytkowanie obiektu. 7) Wyposażenie placu zabaw w tablicę informacyjną o konstrukcji stalowej z regulaminem korzystania oraz oznaczeniem wg wytycznych umieszczonych na stronie: http:// www.radosnaszkola.men.gov.pl images pdf opis techniczny.pdf. 8) Przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych i nawierzchni bezpiecznych. 9) Przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji . Uwaga! ORGANIZACJA ROBÓT MUSI BYĆ PROWADZONA W SPOSÓB JAK NAJMNIEJ UCIĄŻLIWY DLA UŻYTKOWNIKÓW. PROWADZONE PRACE NALEŻY WYKONAĆ W SPOSÓB BEZPIECZNY DLA ISTNIEJĄCYCH ELEMENTÓW ZAGOSPODAROWANIA TERENU. Szczegołowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Jego weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim zakresem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia tj. budowa placów zabaw, o wartości co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Do wykazanych robót należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zrealizowane roboty zostały wykonane należycie (referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Jego weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia Załącznik nr 5.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Jego weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje jednak możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku: a) zmiany osób wskazanych w ofercie, w tym szczególnie Kierownika robót, b) wystąpienia niezainwentaryzowanych w zasobach geodezyjnych urządzeń, sieci podziemnych i innych nieprzewidzianych przeszkód, które będą kolidowały z wykonaniem robót. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o faktyczną ilość dni niezbędną do usunięcia ww. przeszkód terenowych. c) wystąpienie innych okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności, w tym m.in. konieczności uzyskania decyzji i uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie robót , konieczność wykonania prac archeologicznych mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, warunki atmosferyczne uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych, itp. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy może ulec wydłużeniu o faktyczną ilość dni przerwy w realizacji robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Mazowiecki,
ul. T. Kościuszki 32 A , (pok.206).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w kancelarii pod adresem: Kancelaria Notarialna S.C. Beata Kuczyńska-Notariusz Piotr Kuczyński-Notariusz ul. Bartniaka 12a 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- " Prowadzenie prac remontowych zewnętrznych elewacji zabytkowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Izdebnie Kościelnym - postępowanie nr ZP.272.1.10.2024"
- Remont nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 4 w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Zielony Rynek 2
- Wykonanie modernizacji, przebudowy, doposażenie SOR-u i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR dla zwiększenia dostępności , efektywności i bezpieczeństwa pacjentów
- "Realizacja robót budowlanych na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Grodzisku Maz."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu nad I piętrem oraz malowanie pomieszczeń w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.