Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-26
Kraków: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami mostowymi w miejscowościach Gaj, Nawojowa, Skawina, Rząska, Sucha Beskidzka
Numer ogłoszenia: 26017 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie , ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, faks 012 4110118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami mostowymi w miejscowościach Gaj, Nawojowa, Skawina, Rząska, Sucha Beskidzka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami mostowymi w miejscowościach Gaj, Nawojowa, Skawina, Rząska, Sucha Beskidzka, w podziale na następujące części: Część 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi krajowej nr 7 polegająca na budowie kładki dla pieszych w km 677+480 nad drogą krajową nr 7 w miejscowości Gaj; Część 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa mostu na Potoku Srebrnik w miejscowości Nawojowa w km 72+382 w ciągu drogi krajowej nr 75; Część 3 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont mostu przez rzekę Skawinka w miejscowości Skawina w ciągu drogi krajowej nr 44 w km 103+183 wraz z dojazdami; Część 4 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wiaduktu w miejscowości Rząska w ciągu ulicy Krajowskiej nad drogą S7 w km 670+298 drogi S7; Część 5 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont mostu na rzece Stryszawka w miejscowości Sucha Beskidzka w km 36+626 w ciągu dk nr 28 wraz z dojazdami. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszej SIWZ lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia. Przedmiot zamówienia dla każdej części obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadań, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wykonania robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie. Wykonawca każdej części zamówienia, wyłoniony w niniejszym postępowaniu, będzie odpowiedzialny za: - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane, normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz zgłoszeniem robót i decyzją ZRID, - wykonywanie innych czynności, o których mowa w Tomie II i III SIWZ, - wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz.1409 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014r. poz. 121 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r poz. 907 ze zm.).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Dla części 1 - co najmniej 1 usługi (zadania) polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową kładki dla pieszych lub innego drogowego obiektu mostowego o dowolnej konstrukcji oraz rozpiętości teoretycznej najdłuższego przęsła co najmniej 30 m. Dla części 2 - 1 lub 2 usług (zadań) polegających na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową co najmniej 2 drogowych obiektów mostowych o dowolnej konstrukcji i obciążeniu dla klasy A, usytuowanych w ciągu drogi/ulicy min. klasy G. Wartość brutto co najmniej jednej z w/w usług nadzoru (zadania) nie może być mniejsza niż 75 000,00 PLN. Dla części 3 - 1 lub 2 usług (zadań) polegających na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową lub remontem co najmniej 2 drogowych obiektów mostowych o dowolnej konstrukcji, usytuowanych w ciągu drogi/ulicy min. klasy G. Wartość brutto co najmniej jednej z w/w usług nadzoru (zadania) nie może być mniejsza niż 40 000,00 PLN. Dla części 4 - 1 lub 2 usług (zadań) polegających na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową lub remontem co najmniej 2 drogowych obiektów mostowych o dowolnej konstrukcji, usytuowanych w ciągu drogi/ulicy min. klasy G. Wartość brutto co najmniej jednej z w/w usług nadzoru (zadania) nie może być mniejsza niż 40 000,00 PLN. Dla części 5 - 1 lub 2 usług (zadań) polegających na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową lub remontem co najmniej 2 drogowych obiektów mostowych o dowolnej konstrukcji, usytuowanych w ciągu drogi/ulicy min. klasy G. Wartość brutto co najmniej jednej z w/w usług nadzoru (zadania) nie może być mniejsza niż 40 000,00 PLN. 1 zadanie (usługa) może potwierdzić spełnienie warunku dla więcej niż jednej części, pod warunkiem, że spełnia wymagania dla każdej z tych części. Za obiekt mostowy Zamawiający uzna obiekt mostowy w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000r. nr 63 poz. 735 ze. zm.). Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie do co najmniej do wystawienia Protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu potwierdzającego zakończenie robót budowlanych. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu potwierdzającego zakończenie usługi nadzoru.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dla każdej części zamówienia na którą składa ofertę, musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie im powierzona. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą: 1. Dla części 1 - osobę proponowaną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót mostowych - Koordynatora; liczba osób - 1 osoba; Kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej, udział w realizacji 1 zrealizowanego zadania polegającego na nadzorze nad budową lub przebudową kładki dla pieszych lub innego drogowego obiektu mostowego o dowolnej konstrukcji oraz rozpiętości teoretycznej najdłuższego przęsła co najmniej 30 m. 2. Dla części 2 - osobę proponowaną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót mostowych - Koordynatora; liczba osób - 1 osoba; Kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej, udział w realizacji 1 lub 2 zrealizowanych zadań polegających na nadzorze nad budową lub przebudową min 2 drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi/ulicy klasy min. G na stanowisku inspektora nadzoru robót mostowych. - osobę proponowaną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót drogowych; liczba osób - 1 osoba; Kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, udział w realizacji min. 2 zrealizowanych zadań polegających na nadzorze nad budową lub przebudową odcinka drogi/ulicy klasy min. G na stanowisku inspektora nadzoru robót drogowych. W ramach części 2, Wykonawca może zaproponować tę samą osobę do równoczesnego pełnienia dwóch funkcji (tj. Inspektora nadzoru robót mostowych i Inspektora nadzoru robót drogowych), pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe wymagane dla obu funkcji. 3. Dla części 3 - osobę proponowaną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót mostowych - Koordynatora; liczba osób - 1 osoba; Kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej, udział w realizacji 1 lub 2 zrealizowanych zadań polegających na nadzorze nad budową lub przebudową lub remontem min 2 drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi/ulicy klasy min. G na stanowisku inspektora nadzoru robót mostowych. 4. Dla części 4 - osobę proponowaną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót mostowych - Koordynatora; liczba osób - 1 osoba; Kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej, udział w realizacji 1 lub 2 zrealizowanych zadań polegających na nadzorze nad budową lub przebudową lub remontem min 2 drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi/ulicy klasy min. G na stanowisku inspektora nadzoru robót mostowych. 5. Dla części 5 - osobę proponowaną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót mostowych - Koordynatora; liczba osób - 1 osoba; Kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej, udział w realizacji 1 lub 2 zrealizowanych zadań polegających na nadzorze nad budową lub przebudową lub remontem min 2 drogowych obiektów mostowych usytuowanych w ciągu drogi/ulicy klasy min. G na stanowisku inspektora nadzoru robót mostowych. Uwaga! Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winien zapewnić odpowiednią liczbę osób do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót mostowych - Koordynatora (1 osoba na 1 część). Nie dopuszcza się skierowania tej samej osoby na więcej niż 1 część zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi, których dotyczy obowiązek załączenia dowodów, Zamawiający rozumie usługi, o których mowa w pkt III.3.2) Ogłoszenia; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt 1., do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego,
- na wniosek Wykonawcy, osobiście w siedzibie Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 304. Koszt SIWZ 18,00 PLN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, III piętro, pokój 304.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi krajowej nr 7 polegająca na budowie kładki dla pieszych w km 677+480 nad drogą krajową nr 7 w miejscowości Gaj.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadań, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wykonania robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Minimalny czas tygodniowego pobytu Koordynatora na budowie - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa mostu na Potoku Srebrnik w miejscowości Nawojowa w km 72+382 w ciągu drogi krajowej nr 75.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadań, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wykonania robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 27.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Minimalny czas tygodniowego pobytu Koordynatora na budowie - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont mostu przez rzekę Skawinka w miejscowości Skawina w ciągu drogi krajowej nr 44 w km 103+183 wraz z dojazdami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadań, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wykonania robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Minimalny czas tygodniowego pobytu Koordynatora na budowie - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z remontem wiaduktu w miejscowości Rząska w ciągu ulicy Krajowskiej nad drogą S7 w km 670+298 drogi S7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadań, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wykonania robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Minimalny czas tygodniowego pobytu Koordynatora na budowie - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont mostu na rzece Stryszawka w miejscowości Sucha Beskidzka w km 36+626 w ciągu dk nr 28 wraz z dojazdami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadań, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wykonania robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Minimalny czas tygodniowego pobytu Koordynatora na budowie - 20
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usługi cateringowej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w lokalizacji al. Modrzewiowa 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Obsługa geodezyjna dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Budowa przejścia dla pieszych na ul. Kuryłowicza. Program budowy sygnalizacji świetlnych oraz doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.
- Świadczenie usługi dozorowania i ochrony siedziby Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22e
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie
- (DFP.271.212.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.