Ogłoszenie z dnia 2011-01-04
Czeladź: Dostawa artykułów żywnościowych do Stołówki Szkolnej w okresie od 03.01.2011 do 31.12.2011 z podziałem na zadania
A- warzywa, owoce świerze i przetworzone
B- produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
C- mrożonki
D- różne produkty spożywcze
Numer ogłoszenia: 2601 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Spacerowa 2, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 0-32 265 35 03, faks 0-32 265 35 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Stołówki Szkolnej w okresie od 03.01.2011 do 31.12.2011 z podziałem na zadania A- warzywa, owoce świerze i przetworzone B- produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne C- mrożonki D- różne produkty spożywcze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Stołówki Szkolnej w okresie od 03.01.2011 do 31.12.2011 z podziałem na zadania A- warzywa, owoce świerze i przetworzone B- produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne C- mrożonki D- różne produkty spożywcze.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 03.21.20.00 - Ziemniaki i warzywa suszone 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: A- warzywa,owoce świerze i przetworzone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VIS-VITALIS" BIS Jerzy Łakomik
jakie przetargi wygrała firma
"VIS-VITALIS" BIS Jerzy Łakomik
- VIS-VITALIS BIS Jerzy Łakomik, ul. Mysłowicka 17, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39684,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31155,00
Oferta z najniższą ceną: 31155,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33286,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: B- produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Handlowy Tomecka i Kos, ul. Nowopogońska 228, 41-253 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26356,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20503,60
Oferta z najniższą ceną: 20503,60 / Oferta z najwyższą ceną: 21268,77
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: C- mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"
jakie przetargi wygrała firma
BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"
- Hurtownia Lodów i Mrożonek CAPRI Marian Bała, ul. Jabłoniowa 5b, 41-214 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18264,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16743,00
Oferta z najniższą ceną: 16743,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20823,20
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: D-różne produkty spozywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"
jakie przetargi wygrała firma
BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"
- Hurtownia Lodów i Mrożonek CAPRI Marian Bała, ul.Jabłoniowa 5b, 41-214 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30455,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25392,44
Oferta z najniższą ceną: 25392,44 / Oferta z najwyższą ceną: 26973,47
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne -wybrano tryb zapytania o cenę , ponieważ przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych , a ponadto ogólna wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych . Uzasadnienie prawne- zgodnie z art.69-73 ustawy Prawo zamowień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r ( tekst jednolity Dz.U. z 2010 nr 113 , poz.759 z póź. zm.)
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Ziemniaki i warzywa suszone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.