eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinŚwiadczenie usług Inżyniera Projektu wykonującego nadzór techniczny nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n.Tworzenie map akustycznych dla obszaru Powiatu Będzińskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-03

Będzin: Świadczenie usług Inżyniera Projektu wykonującego nadzór techniczny nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n.: Tworzenie map akustycznych dla obszaru Powiatu Będzińskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 260235 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Będziński , ul. Sączewskiego 6, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 368 07 00, faks 32 267 79 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług Inżyniera Projektu wykonującego nadzór techniczny nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n.: Tworzenie map akustycznych dla obszaru Powiatu Będzińskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inżyniera Projektu nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n.: Tworzenie map akustycznych dla obszaru Powiatu Będzińskiego, który pełnić będzie kompleksowy nadzór techniczny we wszystkich fazach budowy i wdrożenia projektu (w sposób zapewniający Zamawiającemu kompleksowe wsparcie przy realizacji Projektu, terminową, zgodną z wnioskiem aplikacyjnym i umową z IZ RPO WSL realizację rzeczową i rozliczenie finansowe projektu) poprzez analizę dostarczonych materiałów źródłowych, a następnie przygotowanie dokumentacji przetargowych na wybór wykonawców w ramach projektu, pomoc w postępowaniu zmierzającym do wyłonienia wykonawców, nadzór nad prawidłową realizacją projektu, oraz po zawarciu umów o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad prawidłową realizacją projektu, doradztwie technicznym i technologicznym, odbiorach końcowych oraz nadzorze nad prawidłowym i terminowym rozliczaniem projektu. Sposób wykonania niniejszego zamówienia musi zapewnić Zamawiającemu kompleksowe wsparcie przy realizacji Projektu. Zamówienie obejmie w szczególności działania: 1. Przygotowanie projektów ogłoszeń i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z warunkami technicznymi w zakresie: a) Wykonania pomiarów hałasu wraz z wyznaczeniem parametrów akustycznych dla ruchu drogowego, kolejowego i tramwajowego oraz zakładów przemysłowych i lotniska, b) Sporządzenie mapy akustycznej powiatu, w tym: przygotowanie warstw tematycznych bazy danych i opracowanie modelu akustyczno-geometrycznego, wykonanie pomiarów kalibracyjnych i uzupełniających, opracowanie map imisyjnych wrażliwości hałasowej oraz terenów zagrożonych hałasem wraz z przeprowadzeniem obliczeń i opracowaniem części opisowej mapy akustycznej wraz z opracowaniem systemu aktualizacji mapy akustycznej, procedur opisujących strukturę danych oraz miejsce i czas ich pozyskiwania dla potrzeb aktualizacji danych wejściowych do opracowania kolejnych wersji mapy akustycznej, c) Sporządzenie bazy danych do opracowania mapy akustycznej, w tym: wykonanie zdjęć lotniczych dla obszaru objętego projektem, ortofotomapy, numerycznego modelu terenu oraz modelu 3D budynków i budowli oraz numerycznej mapy zasadniczej w warstwie budynków, dróg i budowli inżynierskich, d) Włączenie i przeprowadzenie wdrożenia mapy akustycznej do Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej Powiatu Będzińskiego (zasilenie systemu) wraz z opracowaniem metadanych, 2. Wsparcie podczas postępowania przetargowego zmierzającego do wyłonienia Wykonawcy(ów) od momentu złożenia ofert do podpisania umowy(ów). 3. Nadzór i kontrolę procesów projektowania, realizacji i wdrożenia rozwiązań projektu, monitoring postępu prac, raportowanie oraz sporządzanie sprawozdań i wniosków o płatność, aż do odbioru końcowego i całkowitego rozliczenia finansowego projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na: a) pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu lub nadzoru technicznego nad wdrożeniem projektu informatycznego obejmującego wdrożenie systemu informacji przestrzennej (SIP/GIS) opartego o relacyjną bazę danych oraz serwer mapowy lub b) pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu lub nadzoru technicznego nad utworzeniem map akustycznych wraz wykonaniem pomiarów hałasu Wartość każdej z usług musi wynosić minimum 1.000.000 zł. brutto. UWAGA! Dopuszcza się wykonanie minimum 1 usługi opisanej w pkt 2.2 lit. a) oraz 1 usługi opisanej w pkt 2.2 lit. b). Wartość każdej z usług musi wynosić minimum 1.000.000 zł. brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) co najmniej 1 osobą, która pełniła funkcję Inżyniera Projektu lub nadzoru technicznego w co najmniej 2 usługach, których przedmiot jest tożsamy z opisem usługi w pkt. 2.2, b) co najmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie we wdrażaniu systemów GIS/SIP w co najmniej 2 usługach opisanych w pkt. 2.2, c) co najmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w rozliczaniu lub nadzorowaniu rozliczania co najmniej 2 projektów finansowanych środkami pomocowymi UE, d) co najmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie we wdrażaniu co najmniej 2 produktów informatycznych w urzędach administracji publicznej operujących danymi i funkcjami w zakresie budowy danych przestrzennych, dedykowanych portali, infrastruktury technicznej i metadanych, e) co najmniej 1 osobą z wykształceniem wyższym o specjalności Akustyka środowiska lub z dyplomem uzyskania stopnia naukowego w tematyce związanej z akustyką środowiska, wibroakustyką lub metodami komputerowymi w akustyceposiadającą doświadczenie w zrealizowaniu co najmniej 2 usług w zakresie technologii tworzenia map akustycznych, modelowaniem źródeł hałasu komunikacyjnego lub przemysłowego, f) co najmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w opracowaniu co najmniej 2 map akustycznych dla jednostek samorządu terytorialnego powyżej 100 tys. mieszkańców oraz posiadającą umiejętność posługiwania się co najmniej 2 różnymi programami służącymi do modelowania źródeł hałasu komunikacyjnego i przemysłowego oraz obliczeń map akustycznych potwierdzoną odpowiednimi certyfikatami lub zaświadczeniami o odbyciu szkolenia. g) co najmniej 1 osobą z uprawnieniami geodezyjnymi określonymi w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne art. 43 pkt. 1, 7 (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287) lub odpowiadającymi im uprawnieniami (kwalifikacjami zawodowymi) zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, która w zależności od posiadanych uprawnień pełniła funkcję nadzoru lub kierowała pracami z zakresu: budowy lub modernizacji baz danych mapy zasadniczej, ortofotomapy, Numerycznego Modelu Terenu oraz modeli 3D budynków. UWAGA! Dopuszcza się łączenie spełnienia warunków określonych w pkt 2.3 lit. a,b,c,d,e,f,g. Dopuszcza się spełnienie warunku określonego w pkt 2.3 lit. g) przez co najmniej 1 osobę z uprawnieniami geodezyjnymi określonymi w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne art. 43 pkt. 1 oraz co najmniej 1 osobę z uprawnieniami geodezyjnymi określonymi w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne art. 43 pkt. 7.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4.1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami określonymi poniżej: a) Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku opóźnień wynikających z: - wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, - wydłużenia realizacji projektu, w związku z zapisami zawartymi w umowie z Instytucją Zarządzającą, - zmiany przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego. b) Zmiana wynagrodzenia przysługującemu Wykonawcy może nastąpić w przypadku: -urzędowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług, c) Zmiana osób uczestniczących w realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku: - obiektywnych okoliczności np. (utraty uprawnień, długotrwałej choroby, ustanie stosunku prawnego łączącego Wykonawcę lub Zamawiającego z ww. osobami) na uzasadnioną prośbę Wykonawcy, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w Specyfikacji istotnych warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Krasickiego 17, 42-500 Będzin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Biuro Obsługi Klienta (parter), ul. Krasickiego 17, 42-500 Będzin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet V. Środowisko, Działania 5.4 - Zarządzanie środowiskiem i współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.