eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówDozór i ochrona mienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Pruszków: Dozór i ochrona mienia
Numer ogłoszenia: 260256 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Samodzielny Psychiatryczny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. dr Jana Mazurkiewicza , ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7391384, faks 022 7391384.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tworki.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i ochrona mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dozór i ochrona mienia szpitala. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 206000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1. Zdolny jest do zrealizowania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do niniejszej s.i.w.z., w połączeniu ze specyfikacją asortymentowo-ilościową/arkusz wyceny załącznik nr 1.1. 2. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Akceptuje wymagania określone w s.i.w.z. i wzór umowy o wykonanie zamówienia - załącznik nr 5. 7. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza winno być dołączone do oferty. 8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania (na podst. art. 24 ustawy Pzp.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dostarczyć: 1. Ofertę na wykonanie zamówienia przedstawioną wg wzoru dołączonego do s.i.w.z. -załącznik nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przedstawione wg załącznika nr 3 do s.i.w.z. 5. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie świadczenia usług ochrony, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. (Dz. U. 2005 Nr 145, poz. 1221 t.j.). 6. Informację o spełnianiu wymagań określonych w Rozdz. III ust. 1 pkt 1-6, przedstawioną wg wzorów zamieszczonych w załączniku nr 4 do s.i.w.z. 7. Dowody potwierdzające należyte wykonanie zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie) trzech największych wartościowo zamówień publicznych o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. 8. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz imienny wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację oraz za nadzór nad wykonaniem zamówienia - sporządzony wg załącznika nr 2.1 do s.i.w.z. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oprócz w/w dokumentów obowiązani są do składanej oferty dołączyć: a) dokument o ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b) oświadczenie pełnomocnika Wykonawców o poniesieniu bezwarunkowej odpowiedzialności jak za swoje własne niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tworki.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Samodzielny Psychiatryczny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Prof. dr Jana Mazurkiewicza ul. Partyzantów 2/4; 05 - 802 Pruszków (budynek administracji, pok. Nr 20).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Samodzielny Psychiatryczny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Prof. dr Jana Mazurkiewicza ul. Partyzantów 2/4; 05 - 802 Pruszków (budynek administracji, pok. Nr 20).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.