Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-05-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kobylnica: przetarg nieograniczony na dostawę 1 autobusu międzymiastowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gminny Ośrodek Kultury w Kobylnicy, do kontaktów: Zbigniew Podolak, ul. Główna 1C/1, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 059 8429061, fax 059 8429061, e-mail: kobylnicagok@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://bip.kobylnica.tensoft.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę 1 autobusu międzymiastowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gminny Ośrodek Kultury w Kobylnicy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego autobusu międzymiastowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że autobus stanowiący przedmiot dostawy odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, sporządzone wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 2) Specyfikacja techniczna oferowanego autobusu potwierdzająca spełnienie wymagań wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w pkt 3.3 SIWZ, 3) aktualne świadectwo homologacji wydane przez Ministerstwa właściwego ds Transportu - aktualność świadectwa określa Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005 roku w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2005 r. Nr 238, poz. 2010 z pozn. zm.), wystawione do upływu terminu do składania ofert w niniejszym przetargu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa 1 autobusu międzymiastowego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert zgodnie z postanowieniami SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy i zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, w tym w szczególności: 1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw objętych zamówieniem tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę autobusu międzymiastowego o wartości brutto nie mniejszej niż 80 % ceny zadeklarowanej w ofercie, 2) dysponuje w dniu składania ofert potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. autoryzowaną stacją obsługi serwisowej, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego, posiadającą możliwość wykonania wszystkich usług serwisowych przy autobusie oferowanego typu, w tym pełnego zakresu napraw powypadkowych nadwozia oferowanego autobusu, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 600 000,00 PLN; b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia ww. warunki muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie. 3) Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych dostaw sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.1 ppkt 1SIWZ, 7) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ dostawy zostały wykonane należycie, 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wg Załącznika nr 4 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.1ppkt 2 SIWZ, 6) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.1 ppkt 3 lit. a SIWZ; 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.1 ppkt 3 lit. b SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ dostępna jest w siedzibie zamawiającego lub na stronie internetowej Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kobylnica.tensoft.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 14:00, Gminny Ośrodek Kultury w Kobylnicy 76-251 Kobylnica ul. Główna 1c/1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.04.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanych autobusów.
- przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy 68 sztuk autobusów miejskich niskopodłogowych (w rozumieniu polskiej normy PN-S-47010). Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie części, zwane zadaniem nr 1 i zadaniem nr 2.
- DOSTAWA 69 SZTUK NOWYCH AUTOBUSÓW WRAZ Z UDZIELENIEM AUTORYZACJI STACJI ASO I ZAPEWNIENIEM SERWISU GWARANCYJNEGO DOSTARCZONYCH AUTOBUSÓW.
- dostawa fabrycznie nowych autobusów miejskich przegubowych dla komunikacji miejskiej w ilości 23 szt. o pojemności nie mniej niż 170 osób każdy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.