eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryMODERNIZACJA BLOKU OPERACYJNEGO W PAWILONIE NR 2 SZPITALA NA WYSPIE W ŻARACH PRZY UL. PSZENNEJ 2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-05

Żary: MODERNIZACJA BLOKU OPERACYJNEGO W PAWILONIE NR 2 SZPITALA NA WYSPIE W ŻARACH PRZY UL. PSZENNEJ 2.
Numer ogłoszenia: 260320 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214742 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Na Wyspie Sp. z o.o., ul. Pszenna 2, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4757600, 4757615, faks 068 4757700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SPÓŁKA PRAWA HANDLOWEGO.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA BLOKU OPERACYJNEGO W PAWILONIE NR 2 SZPITALA NA WYSPIE W ŻARACH PRZY UL. PSZENNEJ 2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu Modernizacji Bloku Operacyjnego w Pawilonie nr 2 z podziałem na trzy zadania Zadanie nr 1 Roboty budowlane Zadanie nr 2 Wentylacja Zadanie nr 3 Okładziny zakres robót określa: dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ ROZDZIAŁ V. 1.Szczegółowy opis robót określony jest w dokumentacji projektowej, z którą Wykonawca powinien zapoznać się przed złożeniem oferty. W ofercie cenowej należy uwzględnić zakres robót ujęty w SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót.. 2.Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia w podziale na 3 zadania, które będą wykonywane równolegle. 3.Zamawiający wyraża zgodę na składanie ofert na pojedyncze zadania. 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, dokumentacją projektową, przedmiarami robót, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami. 5.Realizacja robót będzie przebiegać na terenie użytkowanym wg swojego przeznaczenia. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzgodni wejście na teren budowy i sposób prowadzenia robót. 6.Roboty muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Jeśli w dokumentacji wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie dopuszcza się wyroby równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. 7.Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 2 pkt.2), w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, wykonania przedmiotu umowy. Wprowadzenie takich zmian musi być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego i uzgodnione z projektantem. Powyższa zmiana nie spowoduje zmiany ceny wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu umowy. 9.Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej w obiekcie, którego dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego i zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia. 10.Termin dokonania wizji lokalnej po telefonicznym ustaleniu z Kierownikiem Działu Technicznego panem Leszkiem Ślimakiem tel. 513 042 023 11.Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonanie robót budowlanych, wentylacyjnych, położenia okleiny nie krótszej niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót. na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia - jak na roboty budowlane, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 23.Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przedstawionej w Rozdziale IV SIWZ. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w umowie, stanowiącej rozdział IV niniejszej SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ROBOTY BUDOWLANE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PERBUD SP. Z O.O., BATOREGO 126A, 65-735 ZIELONA GÓRA, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 283624,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 283624,69

  • Oferta z najniższą ceną: 283624,69 / Oferta z najwyższą ceną: 283624,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: WENTYLACJA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AIRCO SP. Z O.O., OFICERSKA 4, 43-143 LĘDZINY, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 359335,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 292419,44

  • Oferta z najniższą ceną: 292419,44 / Oferta z najwyższą ceną: 310379,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.