eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówRemont cząstkowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-05

Sulechów: Remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego
Numer ogłoszenia: 26035 - 2010; data zamieszczenia: 05.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg z/s w Sulechowie , ul. Niepodległości 15, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3859500, 3859506, faks 068 3859507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pzzd.zgo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego - III zadania. ZADANIE I: Remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie gmin: Nowogród Bobrzański, Świdnica oraz Czerwieńsk ZADANIE II: Remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie gmin: Zielona Góra, Sulechów oraz Trzebiechów ZADANIE III: Remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie gmin: Kargowa, Babimost, Bojadła oraz Zabór Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych następującymi technologiami: 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi z ręcznym obcinaniem krawędzi. 2. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych (rakowizn) przy użyciu grysów i asfaltu drogowego. 3. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, przy użyciu grysów i asfaltu drogowego, wyboje o głębokości 1,5 cm 4. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, przy użyciu grysów i asfaltu drogowego, wyboje o głębokości 2,0 cm 5. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, przy użyciu grysów i asfaltu drogowego, wyboje o głębokości 3,0 cm 6. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, przy użyciu grysów i asfaltu drogowego, wyboje o głębokości 4,0 cm 7. Remont nawierzchni przy zastosowaniu remontera.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu (wyłonionemu w drodze przetargu) Wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 2. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówień uzupełniających Wykonawcy nie wolno ich zrealizować bez uzyskania dodatkowego zamówienia na podstawie odrębnej umowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków stawianych wykonawcom będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków stawianych wykonawcom będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków stawianych wykonawcom będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pzzd.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg z siedzibą w Sulechowie ul. Niepodległości 15 66-100 Sulechów pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 08:50, miejsce: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg z siedzibą w Sulechowie ul. Niepodległości 15 66-100 Sulechów pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie gmin: Nowogród Bobrzański, Świdnica oraz Czerwieńsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych następującymi technologiami: 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi z ręcznym obcinaniem krawędzi. 2. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych (rakowizn) przy użyciu grysów i asfaltu drogowego. 3. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, przy użyciu grysów i asfaltu drogowego, wyboje o głębokości 1,5 cm 4. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, przy użyciu grysów i asfaltu drogowego, wyboje o głębokości 2,0 cm 5. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, przy użyciu grysów i asfaltu drogowego, wyboje o głębokości 3,0 cm 6. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, przy użyciu grysów i asfaltu drogowego, wyboje o głębokości 4,0 cm 7. Remont nawierzchni przy zastosowaniu remontera.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie gmin: Zielona Góra, Sulechów oraz Trzebiechów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych następującymi technologiami: 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi z ręcznym obcinaniem krawędzi. 2. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych (rakowizn) przy użyciu grysów i asfaltu drogowego. 3. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, przy użyciu grysów i asfaltu drogowego, wyboje o głębokości 1,5 cm 4. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, przy użyciu grysów i asfaltu drogowego, wyboje o głębokości 2,0 cm 5. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, przy użyciu grysów i asfaltu drogowego, wyboje o głębokości 3,0 cm 6. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, przy użyciu grysów i asfaltu drogowego, wyboje o głębokości 4,0 cm 7. Remont nawierzchni przy zastosowaniu remontera.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont cząstkowy dróg powiatowych na terenie gmin: Kargowa, Babimost, Bojadła oraz Zabór.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych następującymi technologiami: 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi z ręcznym obcinaniem krawędzi. 2. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych (rakowizn) przy użyciu grysów i asfaltu drogowego. 3. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, przy użyciu grysów i asfaltu drogowego, wyboje o głębokości 1,5 cm 4. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, przy użyciu grysów i asfaltu drogowego, wyboje o głębokości 2,0 cm 5. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, przy użyciu grysów i asfaltu drogowego, wyboje o głębokości 3,0 cm 6. Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych, przy użyciu grysów i asfaltu drogowego, wyboje o głębokości 4,0 cm 7. Remont nawierzchni przy zastosowaniu remontera.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.