Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Wrocław: Remont konstrukcji i pokrycia dachu oraz części stropu drewnianego nad III -cim piętrem w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Stalowej 88 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 26035 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "ADMIROM-5" Spółka z o.o. , ul. Manganowa 7/1-2, 53-441 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3621788, faks 071 3621788.
- Adres strony internetowej zamawiającego: biuro@admirom-5.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządca.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont konstrukcji i pokrycia dachu oraz części stropu drewnianego nad III -cim piętrem w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Stalowej 88 we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Remont stropodachu (dachu płaskiego) nad kuchnią i pokojem dziennym - w mieszkaniu nr 9 2) Remont stropu drewnianego nad dolnym poziomem poddasza. 3) Remont drewnianej więźby dachowej i pokrycia dachu stromego. 4) remont ścianek murowanych lukarny w pom.pralni. 5) Remont i montaż okien drewnianych w pomieszczeniach poddasza. 6) Wymiana stolarki drzwiowej na strychu. 7) Remont części stropu drewnianego nad III-cim piętrem (na powierzchni mieszkania nr 9).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1 Opis warunków udziału w postępowaniu z uwzględnieniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1) Potencjał kadrowy - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy. 2) Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie dachu i konstrukcji budynku, wykonanej w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 110 000 zł. 3) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) Złożą wypełniony i podpisany formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do wniosku oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale III.2.2 niniejszego ogłoszenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wszystkie warunki. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykonania przez Wykonawcę co najmniej jednego zadania o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, polegającego na: Wykonaniu remontu dachu i konstrukcji budynku w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 110 000 zł. - znaczenie - 100%. Ocena tego warunku zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: LP = IRWB/ IRMax X 10 pkt X 100% gdzie: LP: liczba punktów IRWB: Ilość: - Wykonanych remontów dachu i konstrukcji budynku w ramach jednej umowy przez badanego Wykonawcę o wartości nie mniejszej niż 110 000 zł. IRMax: Maksymalna ilość: - Wykonanych remontów dachów i konstrukcji budynków w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 110 000 zł. - W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności Wykonawców zadecyduje najwyższa łączna wartość brutto ocenianych zadań (tzn. zadań spełniających wymagania Zamawiającego). III.2.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 1 do wniosku. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 4) informację o osobie, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 2 do wniosku.). Osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy. Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm. 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierającą robotę budowlaną, polegającą na remoncie dachu i konstrukcji budynku (-ów) wykonanej w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 110 000 zł. z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (wzór załącznika nr 3 do wniosku) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 6) Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującą terminem ważności - termin realizacji zamówienia przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy (na kwotę nie mniejszą niż równowartość zaoferowanej ceny ofertowej (brutto). (wzór załącznika nr 4 do wniosku) 7) formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór w załączeniu do zaproszenia do udziału w postępowaniu).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.2.1 Forma składanych dokumentów: A. 1) Wniosek, wykaz i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 2) Dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą -za zgodność z oryginałem- i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną). 3) W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 4) Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 5) Wykonawca będący spółką cywilną podpisuje ofertę wraz z załącznikami przez wszystkich współwłaścicieli, chyba, że umowa spółki w inny sposób reguluje sprawy dotyczące zakresu reprezentacji. W takim przypadku należy do wniosku dołączyć kopię umowy spółki zgodnie z zapisem rozdziału pkt.2. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. B. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie. 1) Wykonawcy, którzy składają wniosek wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp. muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) W związku z pkt. III.2.2 niniejszego ogłoszenia, każdy z ww. Wykonawców złoży oddzielnie dokumenty wymienione w pkt III 2.2 : 1) ; 2); 6); niniejszego ogłoszenia. 3) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie) w związku z powyższym dokumenty i oświadczenie wymienione w III 2.2 : 4); 5); 7) składa i podpisuje pełnomocnik. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; III.2.3 O wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ADMIROM-5 Sp. z o.o, ul.Manganowa 7/1-2, Wrocław..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 15:30, miejsce: ADMIROM-5 Sp. z o.o, ul.Manganowa 7/1-2 , 53-441 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
- Wykonywanie napraw i obsług pojazdów pożarniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2025 r.
- Usługi ratownictwa wodnego na obiekcie Kryta Pływalnia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy ul. Chełmońskiego 43a
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży ogólnobudowlanej na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław - Rejon D,E,M,N
- 39/AUTAWYN/DCZP/2024/P "Najem długoterminowy 7 samochodów na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. "
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych, w budynku Collegium Śniadeckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Kopernika 27 w Krakowie w podziale na dwie części.
- Prace remontowo - adaptacyjne oraz dostawa sprzętu do remontowanych pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy przy ul. Kolejowa 1 w Wołowie.
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.