To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-11
Warszawa: dostawa notebooków, dysków zewnętrznych, drukarki, peryferyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 260406 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303475 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy, ul. Świętokrzyska 20, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, faks 022 8271960.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie nauk ekonomicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa notebooków, dysków zewnętrznych, drukarki, peryferyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków, dysków zewnętrznych, drukarki i innego -fabrycznie nowego- peryferyjnego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wymienionego w pkt. 3.1.1.-3.1.5. Minimalną konfigurację i parametry dla zadań I - IV określono w załączniku nr 5 do SIWZ. 1.1. Zadanie I Składnik 1 - dostawa 3 szt. notebooków 15,4 Składnik 2 - dostawa 2 szt. zasilaczy awaryjnych do komputerów PC. 1.2. Zadanie II Składnik 1 - dostawa 22 szt. dysków twardych zewnętrznych 1 TB Składnik 2 - dostawa 11 szt. dysków twardych zewnętrznych 320 GB o wielkości 2,5 cala Składnik 3 - dostawa 1 szt. dysku twardego zewnętrznego 160 GB 1.3. Zadanie III Składnik 1 - dostawa 1 szt. drukarki przenośnej 1.4. Zadanie IV Składnik 1 - dostawa 14 szt. pendrive z dyktafonem o pojemności 4 GB Składnik 2 - dostawa 5 szt. pendrive o pojemności 8 GB Składnik 3 - dostawa 1 szt. pendrive z dyktafonem o pojemności 16 GB Składnik 4 - dostawa 10 kompletów głośników do komputerów Składnik 5 - dostawa 4 szt. myszy bezprzewodowych Składnik 6- dostawa 3 szt. klawiatur bezprzewodowych 1.5. Zadanie V Składnik 1 - dostawa 1 szt. systemu operacyjnego Leopard do Mac Book Pro Składnik 2 - dostawa 1 szt. Upgrade Adobe Acrobat Profesional z wersji 6 do wersji 9 Składnik 3 - dostawa 1 szt. Upgrade QuarkXpress z wersji 7 do wersji 8 .2. Wyklucza się zaoferowanie urządzeń używanych lub składanych z używanych części. Sprzęt musi być fabrycznie nowy. 3. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na notebookach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego ze sprzętem komputerowym. 4. Sprzęt ma być zaoferowany w postaci jednowariantowej opcji zaproponowanej przez Wykonawcę, tzn. z podaniem konkretnych wartości parametrów -załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Minimalny okres gwarancji oraz czas i miejsce naprawy zostały określone przy poszczególnych składnikach w zadaniach. 6. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń zgodnie, z zasadami sztuki, przez wykwalifikowany personel Zamawiającego. 7. W razie, gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 6 tygodni, lub gdy sprzęt będzie naprawiany 4 razy, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub odpowiedni. 8. Zepsute podzespoły -w okresie gwarancji- muszą być wymienione na fabrycznie nowe. 9. Zgodnie z Ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. -Dz. U. Nr 180, poz. 1495 - Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odebrania z siedziby Zamawiającego zużytego sprzętu do utylizacji w ilości odpowiadającej co najmniej ilości nowo zakupionego sprzętu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 33137 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie I
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Laszuk Infolan, ul. Witwickiego 46, 03-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11830
- Oferta z najniższą ceną: 11830 oferta z najwyższą ceną: 11830
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie II
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DIRECT K.KOSSON I WSPÓLNIK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DIRECT K.KOSSON I WSPÓLNIK SPÓŁKA JAWNA
- Direct K.Kosson, M. Bogiel, J. Praga, ul. Lubelska 20/20A, 03-802 warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13550
- Oferta z najniższą ceną: 13395 oferta z najwyższą ceną: 17198
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie III
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Laszuk Infolan, ul. Witwickiego 46, 03-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 950
- Oferta z najniższą ceną: 950 oferta z najwyższą ceną: 1834
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie IV
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DIRECT K.KOSSON I WSPÓLNIK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DIRECT K.KOSSON I WSPÓLNIK SPÓŁKA JAWNA
- Direct K. Kosson, M. Bogiel, J. Praga, ul. Lubelska 20/20A, 03-802 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3899
- Oferta z najniższą ceną: 3899 oferta z najwyższą ceną: 7140.66
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie V
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ESKOM E. I S. NIKLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ESKOM E. I S. NIKLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
- ESKOM E iS Niklewicz Spółka Jawna, ul. Zimna 2 / 24, 00-138 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2908
- Oferta z najniższą ceną: 2908 oferta z najwyższą ceną: 2908
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- "Dostawa oraz montaż prozdrowotnego wyposażenia biurowego dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
- "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim"
- SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE DOSTAW I ODDANIE W NAJEM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ŚWIADCZENIE OBSŁUGI SERWISOWEJ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO TYCH URZĄDZEŃ DLA MOPS W RADOMIU
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.