Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-02
Bytom: Przetarg nieograniczony na zakup, montaż i konfigurację fabrycznie nowego systemu telefonicznego dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2
w Bytomiu 16.16PN.2015
Numer ogłoszenia: 260436 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup, montaż i konfigurację fabrycznie nowego systemu telefonicznego dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu 16.16PN.2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia 1.1Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.2Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż i konfiguracja fabrycznie nowego systemu telefonicznego wraz z niezbędnym wyposażeniem, oprogramowaniem, licencjami gwarantującymi pełną funkcjonalność w rozproszonych budynkach Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu , ROK PRODUKCJI 2015. 1.3. Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez oferentów bezwzględnej wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania z istniejącym stanem technicznym okablowania miedzianego i światłowodowego, którego stanu nie jest w stanie dokładnie opisać, a jego adaptacja jest niezbędna dla prawidłowego podłączenia i działania nowego systemu telefonicznego. 1.4. System telefoniczny zbudowany w architekturze rozproszonej ma się składać z centrali głównej i 9 modułów wyniesionych, przystosowanych do montażu w istniejących szafach RACK 19. Ze względu na ograniczoną ilość miejsca w szafach RACK Zamawiający przewiduje udostępnienie powierzchni o wysokości max.3U dla modułów wyniesionych w każdej szafie z uwzględnieniem urządzeń, paneli krosowych i uchwytów kablowych oraz 6U dla centrali głównej. 1.5. Do połączenia modułów wyniesionych wykorzystane będzie istniejące okablowanie światłowodowe z którego Zamawiający udostępni Wykonawcy po jednym włóknie z budynku w którym znajdzie się centrala główna do każdego budynku z modułem wyniesionym. Wszelkie urządzenia i osprzęt niezbędny do podłączenia systemu telefonicznego z okablowaniem dostarcza Wykonawca i musi je uwzględnić w dostawie - Zamawiający wymaga załączenia specyfikacji tych urządzeń. Okablowanie światłowodowe doprowadzone jest do każdego budynku. 1.6. System telefoniczny jako całość wraz z modułami wyniesionymi i telefonami systemowymi ma stanowić zintegrowane rozwiązanie jednego producenta i być zarządzany centralnie. Nie dopuszcza się sieciowania pojedynczych urządzeń i zarządzanych oddzielnie. 1.7. System telefoniczny wraz z urządzeniami przyłączeniowymi (z wyłączeniem telefonów i terminali końcowych) muszą mieć własne zasilanie awaryjne bezobsługowe z podtrzymaniem na minimum 8 godzin, gwarantujące bezprzerwowe działanie całego systemu telefonicznego. 1.8. System telefoniczny musi współpracować z istniejącym okablowaniem miedzianym i analogowymi aparatami telefonicznymi użytkowanymi przez Zamawiającego, nie ograniczając dostępu do jego funkcji usługowych. 1.9. Wykonawca musi uwzględnić wykonanie instalacji kabla telefonicznego wieloparowego ułożonego natynkowo w korytach PCV od istniejącej głowicy kablowej w każdym budynku do szafy RACK, w którym będzie zainstalowany system telefoniczny. Zakończenie kabla w głowicy kablowej powinno być w systemie w jakim jest ona obecnie wykonana oraz w szafie RACK na panelu RJ45. 2. Wymagania jakie musi spełniać system telefoniczny zbudowany w architekturze rozproszonej: 2.1. Linie wewnętrzne analogowe 2.1.1. Blok 1 24 linie wewnętrzne 2.1.2. Blok 2 32 linie wewnętrzne 2.1.3. Blok 3 48 linii wewnętrznych 2.1.4. Blok 4 48 linii wewnętrznych 2.1.5. Blok 5 32 linie wewnętrzne 2.1.6. Blok 5a 48 linii wewnętrznych 2.1.7. Blok 6 48 linii wewnętrznych 2.1.8. Blok 7 32 linie wewnętrzne 2.1.9. Blok 8 32 linie wewnętrzne 2.1.10. Blok OKRĄGLAK 24 linie wewnętrzne 2.2. Linie wewnętrzne IP, SIP 100 szt. 2.3. Linie zewnętrzne od operatora 1 linia ISDN PRA 30Bplus d, 1 linia SIP-TRUNK o przepustowości 30 kanałów, 2 linie GSM 2.4. Podłączenie do sieci LAN: 2 porty sieciowe 10.100.1000 2.5. Wydajność systemu telefonicznego: 2.5.1. przynajmniej 100 jednoczesnych połączeń, 2.5.2. przynajmniej 60 uczestników telekonferencji 2.5.3. Taryfikacja: bufor o pojemności minimum 80 000 rekordów. 2.5.4. Nagrywanie przynajmniej 30 jednoczesnych rozmów w czasie rzeczywistym; 2.5.5. Zapowiedzi głosowe IVR przynajmniej 5 poziomów 2.6. Skalowalność systemu telefonicznego: 2.6.1. Możliwość rozbudowy do 600 linii wewnętrznych analogowych tylko przez dołożenie 2.6.2. Możliwość rozbudowy do 500 numerów wewnętrznych IP 2.6.3. Moduły wyniesione nie mogą być ograniczone co do pojemności linii tzn. wymaga się modułu rozszerzającego lub rozbudowę istniejącego aby jeden z modułów wyniesionych mógł obsłużyć maksymalną ilość linii w przypadku rozbudowy jakiej wymaga Zamawiający. 3. Zamawiający wymaga dostarczenia z systemem telefonicznym 2 szt Telefonów systemowych IP, które mają mieć możliwość podłączenia w dowolnym budynku, w którym Zamawiający uzna konieczność jego zastosowania. Telefon systemowy powinien posiadać: wyświetlacz LCD, minimum 24 przycisków programowalnych z sygnalizacją stanu linii z dowolnej lokalizacji (numeru wewnętrznego podłączonego do dowolnego modułu wyniesionego) lub konta SIP, wbudowaną książkę telefoniczną na przynajmniej 500 wpisów, wejście słuchawkowe z funkcją EHS, bluetooth, zasilanie przez PoE. Wykonawca dostarczy wszystkie elementy gwarantujące prawidłowe działanie telefonu, jak kable przyłączeniowe, zasilacz PoE. 4. System telefoniczny musi realizować następujące funkcje: 4.1. automatyczne wykrywanie i konfiguracja telefonów IP oraz innych punktów końcowych w celu ułatwienia instalacji, 4.2. współpraca i zgodność z telefonami IP dowolnego producenta, zapewniając dostęp do funkcji telefonu i systemu telefonicznego w stopniu nie mniejszym niż oferuje to jego producent 4.3. elastyczny plan wybierania numerów, 4.4. trasowania połączeń, 4.5. wybór najtańszej drogi połączenia, 4.6. automatyczne rozpoznanie sygnału faksa i przekierowanie na wskazany numer wewnętrzny, 4.7. różne melodyjki na podtrzymaniu i możliwość ich elastycznej zmiany poprzez wgranie pliku dźwiękowego, 4.8. identyfikacja numerów CLIP na wszystkich liniach systemu telefonicznego, 4.9. poczta głosowa dla wszystkich numerów wewnętrznych z możliwością elastycznej aktywacji na wybranej linii, 4.10. wideo rozmowy dla dowolnych numerów wewnętrznych IP, 4.11. nagrywanie rozmów zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych na dowolnej linii wewnętrznej z możliwością elastycznej aktywacji na wybranej linii o pojemności 4.12. zapis nagrań rozmów powinien gwarantować min. pojemność 1TB z możliwością rozbudowy do min. 6TB 4.13. wszystkie zastosowane urządzenia a w szczególności nośniki danych powinny być przeznaczone do pracy ciągłej 24h na dobę 5. Administracja i zarządzanie. Zamawiający wymaga aby dostęp do administracji i zarzadzania systemem telefonicznym oraz obsługa nagań i bufora rejestru połączeń odbywała się przez dowolną przeglądarkę www z zachowaniem zabezpieczeń w postaci loginu i hasła dla różnych użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień. 6. Wymagania do przeprowadzenia instalacji i szkoleń: 6.1. wykonawca przeprowadzi instalację systemu telefonicznego po uprzednim wykonaniu i sprawdzeniu wszystkich prac adaptacyjnych okablowania miedzianego i światłowodowego, sprawdzeniu istniejących instalacji wewnętrznych 6.2. Zamawiający wymaga dostępności Wykonawcy w terminie 30 dni od uruchomienia systemu telefonicznego w celu wykonania zmian w podłączeniach linii telefonicznych. 6.3. Zamawiający wymaga aby przełączenie linii od operatora ISDN PRA 30B plus d było bezprzerwowe dla działania dotychczasowej centrali telefonicznej, jak i na nowym systemie telefonicznym dla już przełączonych terminali telefonicznych. 6.4. Wykonawca po przełączeniu dokona sprawdzenia wszystkich podłączonych terminali telefonicznych w miejscu ich działania, funkcjonalności i prawidłowego działania systemu telefonicznego. 6.5. Wykonawca przeprowadzi przynajmniej 1-dniowe szkolenie serwisowe dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego - jeżeli producent lub dystrybutor systemu telefonicznego wymaga posiadania certyfikatu serwisowego jako potwierdzenie kompetencji dla zachowania warunków gwarancji Wykonawca musi to zagwarantować przeszkolonym osobom. Szkolenie ma się odbyć w siedzibie Zamawiającego. 7. Zamawiający musi dostarczyć z systemem telefonicznym wszystkie niezbędne materiały instalacyjne, przyłączeniowe dla zapewnienia prawidłowego działania i estetyki, jak kable krosowe RJ45-RJ45 o długości do 3m., uchwyty kablowe, etykiety i taśmy oznaczeniowe 8. Wraz z systemem telefonicznym Wykonawca dostarczy: 8.1. Dokumentację systemu telefonicznego (DTR), 8.2. instrukcje obsługi systemu telefonicznego aplikacji i telefonów systemowych, 8.3. deklarację CE, certyfikat ISO 9001 producenta dostarczonych urządzeń - zarówno systemu telefonicznego jak również urządzeń współpracujących 8.4. pełną dokumentację powykonawczą nowego systemu telefonicznego zawierającą m.in. opis wszystkich linii fizycznych, adresów IP, loginów i haseł dostępu tak aby dostęp do systemu możliwy był wyłącznie dla osób do tego uprawnionych ze strony Zamawiającego 8.5.Wykonawca zapewni bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym wraz z wymaganymi przeglądami systemu 9. Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. tekst jedn. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane urządzenia i materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do urządzeń i materiałów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferowane przez wykonawcę materiały lub urządzenia będą inne niż opisane w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.11.00 - Usługi telefonii lokalnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w przypadku złożenia oferty wadium w wysokości 1 900,00 PLN (słownie jeden tysiąc dziewięćset zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy przedłożyć oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ, W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć oświadczenie dotyczące terminu i warunków dostawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ, W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć oświadczenie dotyczące terminu i warunków dostawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie nie krótszym niż 30 dni od dnia otrzymania faktury, zapewni stałość cen w trakcie trwania umowy. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ,3. W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć: a) oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ, b) oświadczenie dotyczącego stałości cen oraz warunków płatności będące załącznikiem nr 4 do SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - GWARANCJA - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013r. 907 z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy: a) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c) strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15
41-902 Bytom ( pokój nr.19. I piętro , Zam. Publiczne , Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.2 , parter , Kancelaria Głowna , Budynek Dyrekcji ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Bytomiu i Oddziału Zewnętrznego w Zabrzu
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 29 w Bytomiu w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 44 im. UNICEF w Bytomiu na rok 2025
- Dostawa artykułów spożywczych
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.