To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Rawicz: Dostawa mebli na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rawiczu
Numer ogłoszenia: 260459 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 206564 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, fax 065 5464167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rawiczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli do siedziby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rawiczu przy ul. Grota Roweckiego 4a w ilościach określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Regal wysoki z drzwiami przesuwnymi - 10 szt. 2. Szafa ubraniowa - 17 szt. 3. komoda - 3 szt. 4. wieszak na ubranie - 6 szt. 5. krzesła - 67 szt. 6. regał wysoki - 18 szt. 7. regał niski - 11 szt. 8. szafka na kółkach - 4 szt. 9. stół konferencyjny - 4 szt. 10. regał stalowy na dokumenty - 15 szt. 11. półka wisząca (mała i duże - 5 szt. 12. taborety - 6 szt. 13. biurka - 2 szt. 14. blat do pisania - 3 szt. 15. regał otwarty wysoki, stolik, regal niski z drzwiami przesuwnymi, blat na klawiaturę, nadstawka na biurko, kontenerek, szafa zabudowana we wnęce, stół , regał zakończeniowy, stół kuchenny fotel obrotowy - każdy mebel po 1 sztuce. 16. oraz wykonanie szafy zabudowanej we wnęce - 1 szt., obudowa sejfu, zabudowa meblowa kasy oraz zabudowa kuchni - wg załączonych rysunków..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.12.12.00 - Stoły 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 47895.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "SOWIRO" Roman Siemaszko
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "SOWIRO" Roman Siemaszko
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SOWIRO Roman Siemaszko, ul. Wojska Polskiego 15, 62-500 KONIN, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 47.895,00
- Oferta z najniższą ceną: 47.895,00 oferta z najwyższą ceną: 72.217,22
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Dostawy margaryny i oleju roślinnego oraz produktów przemiału ziarna
- Dostosowanie sanitariatów Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- "Zakup i dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z ich oprzyrządowaniem oraz innych preparatów do żywienia pacjentów"
- Dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej nad system informatycznym Eskulap, Simple ERP, Planowanie Pracy oraz Koszty
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego.
- "Kompleksowa obsługa informatyczna oraz zarządzanie infrastrukturą IT Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o."
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Dostawa mebli na potrzeby Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach
- Dostawa mebli standard oraz mebli na wymiar do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce oraz we wskazane miejscowości.
- 11/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Zakup i dostawa mebli do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętach
- Przystosowanie budynku Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie, ul. Roosevelta 1,2 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.