eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa prowadniczek do przystawki do głowicy Philips dla Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2010-08-23

Warszawa: Dostawa prowadniczek do przystawki do głowicy Philips dla Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 260482 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ, Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6187190, faks 022 6187190.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prowadniczek do przystawki do głowicy Philips dla Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku - prowadniczek do przystawki do głowicy C5-2 i C9-4ec Philips dla Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Warszawie, opisanych w Formularzu cenowym stanowiącym Zał. nr 2 do niniejszego zaproszenia, na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym integralną część niniejszego zaproszenia do udziału w negocjacjach (załącznik nr 5). Przewidywany termin realizacji zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. Realizacja umowy (dostaw) odbywać się poprzez zamówienia częściowe. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego. W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych sytuacją, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia, przedmiot zamówienia może być zrealizowany w mniejszym zakresie. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia w toku jego realizacji nie może przekroczyć 30% ilości określonej w Formularzu cenowym. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Philips Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 195B, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86103,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107532,86

  • Oferta z najniższą ceną: 107532,86 / Oferta z najwyższą ceną: 107532,86

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Udzielenie zamówienia publicznego z wolnej ręki możliwe ze względu na dwa kolejne przeprowadzone postępowania: pierwsze przeprowadzono w trybie przetargu nieograniczonego (znak sprawy ZP-8A/10), drugie postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego (znak sprawy ZP-8B/10). W obu postępowaniach nie złożono ani jednej oferty. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Stanowi to przesłankę umożliwiającą zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki i udzielenia zamówienia wykonawcy po przeprowadzonych negocjacjach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.