eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinusługa administrowania lokalami będącymi własnością Gminy Miasto Lublin, znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-08

POZYCJA 26049

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: usługa administrowania lokalami będącymi własnością Gminy Miasto Lublin, znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Nieruchomości Komunalnych, do kontaktów: Maciej Lewandowski, ul. Grodzka 12, 20-112 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5371200, fax 081 5371201, e-mail: komisja@znk.futuro.net.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://znk.futuro.net.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:zarządzanie nieruchomościami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa administrowania lokalami będącymi własnością Gminy Miasto Lublin, znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: Lublin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest powierzenie Wykonawcy prowadzenia przez niego siłami własnymi usługi administrowania poprzez wykonywanie obowiązków związanych z obsługą lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży, będących własnością Gminy znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem w czystości przyległych do tych budynków terenów utwardzonych oraz konserwacją i renowacją terenów zielonych. Przedmiot zamówienia podzielony został na części, jak niżej: Część I - Osiedle Bronowice I, II, III Część II - Osiedle Wieniawa - dawne RDM i ZOR Zachód z ulicami przyległymi Część III - Krakowskie Przedmieście na odcinku od ul. Lubartowskiej i Królewskiej do ul. Staszica z przyległymi, Stare Miasto, tzw. Lemszczyzna i Plac Zamkowy z ulicami przyległymi Część IV - Osiedle Tatary A, B, C, ul. Mełgiewska 7/9 Część V - Krakowskie Przedmieście na odcinku od Placu Litewskiego do Al. Racławickich i ulice przyległe Część VI - Ulice: Lipowa, Chopina, Narutowicza od ul. Okopowej z przyległymi, ul. Głęboka, Gliniana z przyległymi, budynki wspólnot mieszkaniowych na osiedlu Czuby Część VII - Osiedla Kalinowszczyzna i Czwartek, ul. Lubartowska na odcinku od ul. Czwartek poprzez Al. Spółdzielczości Pracy do ul. Hirszfelda z przyległymi Część VIII - Ulice: Nowy Świat i Kunickiego z przyległymi oraz ul. Zamojska, ul. 1-go Maja i ul. Piekarska Część IX - Budynki przy ulicach: Chopina, Głęboka, Górna, Narutowicza, Obrońców Pokoju, Środkowa, Plażowa, Wschodnia, Gliniana, Wyżynna, Bema. Część X - Budynki przy ulicach: Leśna i Nowy Świat. Część XI - Budynki przy ulicach: Głębokiej, Lipowej, Wschodniej, Wiercieńskiego Część XII - Budynki przy ulicy Czwartek 2. Zamawiający wymaga, aby w ramach umowy Wykonawca świadczył następujące usługi: · administrowanie lokalami mieszkalnymi, użytkowymi i garażami znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych w zakresie przewidzianym umową i załącznikiem nr 2 do umowy; · utrzymywanie w czystości terenów utwardzonych oraz konserwacja i renowacja terenów zielonych, w zakresie przewidzianym umową i załącznikiem nr 3 do umowy · usuwanie awarii. 3. Zamawiający nie dopuszcza zlecania wykonania całości ani części prac podwykonawcom. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Pisemny wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia przez okres minimum 12 miesięcy, usług w zakresie administrowania co najmniej 10 nieruchomościami, przy czym wymaga się aby były to budynki wielorodzinne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi w powyższych nieruchomościach zostały wykonane należycie np.: - listy referencyjne wydane przez podmioty zlecające usługi, - potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium zarządowi wspólnoty w tym okresie odrębnie za każdy rok sprawozdawczy (w przypadku kiedy wspólnota mieszkaniowa powierzyła zarząd podmiotowi ubiegającemu się o zamówienie), z podaniem przedmiotu i dat wykonywania usług. Powyższe dotyczy, również usług administrowania budynkami na rzecz Gminy Miasto Lublin. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot całości zamówienia określa powierzchnia : - lokale mieszkalne- 288 935,79 m2 - lokale użytkowe - 28 646,46 m2 - garaże - 649,05 m2 - tereny zielone - 187 496,04 m2 - tereny utwardzone- 255 590,29 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 11 950,00 zł dla całości zamówienia, a w przypadku ofert częściowych w niżej wymienionych wysokościach : Część I - 1 500,00 zł Część II - 1 700,00 zł Część III - 600,00 zł Część IV - 3 200,00 zł Część V - 550,00 zł Część VI - 1 300,00 zł Część VII - 2 000,00 zł Część VIII - 500,00 zł Część IX - 200,00 zł Część X - 100,00 zł Część XI - 130,00 zł Część XII - 170,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004 r. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą ważną państwową licencję zawodową zarządcy nieruchomości, określoną w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) b) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i są wpisani na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; c) wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przez okres minimum 12 miesięcy, usługi w zakresie administrowania co najmniej 10 nieruchomościami, przy czym wymaga się aby były to budynki wielorodzinne, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. d) będą posiadać odpowiednio lokal, a dla części IX, X, XI, XII przynajmniej pokój przeznaczony do obsługi najemców na terenie objętym poszczególną częścią zamówienia. e) dysponują pracownikiem do nadzorowania pielęgnacji zieleni posiadającym minimum wykształcenie zawodowe rolnicze lub ogrodnicze. f) dysponują odpowiednią liczbą pracowników gwarantującą prawidłowe wykonanie zamówienia (minimalne liczby pracowników przedstawione są w załączniku nr 2 do siwz) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej zarządzania nieruchomościami. Minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia określa się na kwotę 150.000,- zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Wymogi dotyczące Wykonawcy samodzielnie występującego stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie, z wyjątkiem przypadku opisanego w punkcie 8.3 specyfikacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wskazanych w punkcie 6 specyfikacji nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8 specyfikacji. Zamawiający sprawdzi ich kompletność i prawidłowość. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy p.z.p. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy p.z.p. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających: - licencję zawodową zarządcy nieruchomości; - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wpisanych na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; - wykształcenie rolnicze lub ogrodnicze. 7. Wykaz odpowiedniej przeciętnej liczby pracowników, którzy będą realizować przedmiot zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji i zakresu czynności przez nich wykonywanych, według załącznika nr 2 do siwz. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności: - świadectwo nadania licencji zawodowej zarządcy nieruchomości; - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; - świadectwo lub dyplom uzyskania wykształcenia rolniczego lub ogrodniczego. 9. Pisemny wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia przez okres minimum 12 miesięcy, usług w zakresie administrowania co najmniej 10 nieruchomościami, przy czym wymaga się aby były to budynki wielorodzinne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi w powyższych nieruchomościach zostały wykonane należycie np.: - listy referencyjne wydane przez podmioty zlecające usługi, - potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium zarządowi wspólnoty w tym okresie odrębnie za każdy rok sprawozdawczy (w przypadku kiedy wspólnota mieszkaniowa powierzyła zarząd podmiotowi ubiegającemu się o zamówienie), z podaniem przedmiotu i dat wykonywania usług. Powyższe dotyczy, również usług administrowania budynkami na rzecz Gminy Miasto Lublin. W przypadku przedstawienia mniejszej ilości usług lub świadczonych w krótszym czasie niż wymaga Zamawiający oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2ustawy Prawo zamówień publicznych, jako nie spełniająca wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że będzie dysponował lokalem w rejonie objętym daną częścią przedmiotu zamówienia, przeznaczonym do jego wykonania, najpóźniej w dniu podpisania umowy. Lokal nie może być mniejszy niż 50 m2 dla jednej części zamówienia, składać się co najmniej z 3 pomieszczeń wyposażonych w sposób gwarantujący bezpieczne przechowywanie akt lokali. Lokal powinien posiadać wydzielony pokój przyjęć interesantów wraz z miejscami przeznaczonymi na poczekalnię. Na każdą część zamówienia wymagane jest posiadanie odrębnego lokalu, gwarantującego prawidłowe wykonanie umowy Powyższe nie dotyczy części IX, X, XI, XII. Dla tych części wymaga się, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że zabezpieczy na terenie objętym daną częścią zamówienia, pokój do przyjęć interesantów nie mniej niż 3-razy w tygodniu, w tym co najmniej raz w godzinach popołudniowych. Uwaga! W przypadku wyboru oferty warunkiem podpisania przyszłej umowy, będzie złożenie u Zamawiającego aktu własności lokalu lub właściwej umowy (umowy najmu lokalu, umowy użyczenia, dzierżawy itp.) zawartej co najmniej na okres obowiązywania przyszłej umowy o realizację przedmiotu zamówienia, najpóźniej w dacie podpisania umowy o realizację zamówienia. Nie spełnienie tego warunku będzie uznane przez Zamawiającego jako uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy i spowoduje utratę wadium (zgodnie z art. 46 ust. 5 pkt 1 Ustawy) w takim przypadku Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert (zgodnie z art. 94 ust. 2 Ustawy) 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zarządzania nieruchomościami. Minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia określa się na kwotę 150.000,- zł. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki dotyczące polisy OC mogą być spełnione łącznie. 12. Dodatkowo poza dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (np. konsorcjum), do oferty winna być dołączona umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz ze wskazaniem pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego lub oddzielne pełnomocnictwo - dotyczy wyłącznie podmiotów występujących wspólnie. UWAGA ! Dokumenty wymienione w pkt. 8 muszą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii przez przedstawiciela Wykonawcy uprawnionego do składania oświadczenia woli w jego imieniu, opatrzone pieczątką imienną i datą, z którą zostało dokonane potwierdzenie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokument lub dokumenty wymienione w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenyt mogą być składane. (Dz.U. 87 poz.605) Dokumenty dołączone do ofert zostaną przez Zamawiającego włączone do dokumentacji przetargowej i nie będą zwracane Wykonawcom po zakończeniu postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://znk.futuro.net.pl/. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.05.2007, godzina 11:05, Zarząd Nieruchomości Komunalnych przy ul. Grodzkiej 12, 20-112 Lublin pokój 101.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Usługa administrowania lokalami będącymi własnością Gminy Miasto Lublin, znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych w rejonie I. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest powierzenie Wykonawcy prowadzenia przez niego siłami własnymi usługi administrowania poprzez wykonywanie obowiązków związanych z obsługą lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży, będących własnością Gminy znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem w czystości przyległych do tych budynków terenów utwardzonych oraz konserwacją i renowacją terenów zielonych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: - lokale mieszkalne - 46 777,24 m2 - lokale użytkowe - 4 091,86 m2 - garaże - 196,01 m2 - tereny zielone - 12 120,41 m2 - tereny utwardzone - 28 572,97 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Usługa administrowania lokalami będącymi własnością Gminy Miasto Lublin, znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych w rejonie II. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest powierzenie Wykonawcy prowadzenia przez niego siłami własnymi usługi administrowania poprzez wykonywanie obowiązków związanych z obsługą lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży, będących własnością Gminy znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem w czystości przyległych do tych budynków terenów utwardzonych oraz konserwacją i renowacją terenów zielonych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: - lokale mieszkalne - 26 422,24 m2 - lokale użytkowe - 4 219,63 m2 - garaże - 323,15 m2 - tereny zielone - 32 423,85 m2 - tereny utwardzone - 47 694,62 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Usługa administrowania lokalami będącymi własnością Gminy Miasto Lublin, znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych w rejonie III. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest powierzenie Wykonawcy prowadzenia przez niego siłami własnymi usługi administrowania poprzez wykonywanie obowiązków związanych z obsługą lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży, będących własnością Gminy znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem w czystości przyległych do tych budynków terenów utwardzonych oraz konserwacją i renowacją terenów zielonych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: lokale mieszkalne - 13 473,74 m2 lokale użytkowe - 5 039,24 m2 garaże - 15,44 m2 tereny zielone - 6 630,90 m2 tereny utwardzone - 4 345,48 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Usługa administrowania lokalami będącymi własnością Gminy Miasto Lublin, znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych w rejonie IV. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest powierzenie Wykonawcy prowadzenia przez niego siłami własnymi usługi administrowania poprzez wykonywanie obowiązków związanych z obsługą lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży, będących własnością Gminy znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem w czystości przyległych do tych budynków terenów utwardzonych oraz konserwacją i renowacją terenów zielonych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: lokale mieszkalne - 83 245,84 m2 lokale użytkowe - 1 168,46 m2 garaże - 10,00 m2 tereny zielone - 54 455,49 m2 tereny utwardzone - 82 242,88 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Usługa administrowania lokalami będącymi własnością Gminy Miasto Lublin, znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych w rejonie V. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest powierzenie Wykonawcy prowadzenia przez niego siłami własnymi usługi administrowania poprzez wykonywanie obowiązków związanych z obsługą lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży, będących własnością Gminy znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem w czystości. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: - lokale mieszkalne - 14 032,95 m2 - lokale użytkowe 5 795,91 m2 - garaże - 16,40 m2 - tereny zielone - 2 984,45 m2 - tereny utwardzone 2 311,92 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Usługa administrowania lokalami będącymi własnością Gminy Miasto Lublin, znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych w rejonie VI. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest powierzenie Wykonawcy prowadzenia przez niego siłami własnymi usługi administrowania poprzez wykonywanie obowiązków związanych z obsługą lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży, będących własnością Gminy znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem w czystości przyległych do tych budynków terenów utwardzonych oraz konserwacją i renowacją terenów zielonych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: lokale mieszkalne - 35 207,93 m2 lokale użytkowe - 2 314,68 m2 garaże - 0,00 m2 tereny zielone - 15 175,00 m2 tereny utwardzone - 26 020,00 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Usługa administrowania lokalami będącymi własnością Gminy Miasto Lublin, znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych w rejonie VII. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest powierzenie Wykonawcy prowadzenia przez niego siłami własnymi usługi administrowania poprzez wykonywanie obowiązków związanych z obsługą lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży, będących własnością Gminy znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem w czystości przyległych do tych budynków terenów utwardzonych oraz konserwacją i renowacją terenów zielonych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: - lokale mieszkalne - 43 412,55 m2 - lokale użytkowe - 3 806,51 m2 - garaże - 49,32 m2 - tereny zielone - 52 097,62 m2 - tereny utwardzone - 45 582,45 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Usługa administrowania lokalami będącymi własnością Gminy Miasto Lublin, znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych w rejonie VIII. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest powierzenie Wykonawcy prowadzenia przez niego siłami własnymi usługi administrowania poprzez wykonywanie obowiązków związanych z obsługą lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży, będących własnością Gminy znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem w czystości przyległych do tych budynków terenów utwardzonych oraz konserwacją i renowacją terenów zielonych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: lokale mieszkalne - 12 085,15 m2 lokale użytkowe - 1 225,96 m2 garaże - 38,73 m2 tereny zielone - 3 803,09 m2 tereny utwardzone - 4 068,60 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Usługa administrowania lokalami będącymi własnością Gminy Miasto Lublin, znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych w rejonie IX. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest powierzenie Wykonawcy prowadzenia przez niego siłami własnymi usługi administrowania poprzez wykonywanie obowiązków związanych z obsługą lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży, będących własnością Gminy znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem w czystości przyległych do tych budynków terenów utwardzonych oraz konserwacją i renowacją terenów zielonych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: - lokale mieszkalne - 8 746,40 m2 - lokale użytkowe - 167,71 m2 - garaże - 0,00 m2 - tereny zielone - 635,87 m2 - tereny utwardzone - 2 566,00 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Usługa administrowania lokalami będącymi własnością Gminy Miasto Lublin, znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych w rejonie X. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest powierzenie Wykonawcy prowadzenia przez niego siłami własnymi usługi administrowania poprzez wykonywanie obowiązków związanych z obsługą lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży, będących własnością Gminy znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem w czystości przyległych do tych budynków terenów utwardzonych oraz konserwacją i renowacją terenów zielonych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: lokale mieszkalne - 2 075,79 m2 lokale użytkowe - 0,00 m2 garaże - 0,00 m2 tereny zielone - 1 117,96 m2 tereny utwardzone - 2 636,37 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Usługa administrowania lokalami będącymi własnością Gminy Miasto Lublin, znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych w rejonie XI. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest powierzenie Wykonawcy prowadzenia przez niego siłami własnymi usługi administrowania poprzez wykonywanie obowiązków związanych z obsługą lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży, będących własnością Gminy znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem w czystości przyległych do tych budynków terenów utwardzonych oraz konserwacją i renowacją terenów zielonych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: - lokale mieszkalne - 2 081,31 m2 - lokale użytkowe - 578,53 m2 - garaże - 0,00 m2 - tereny zielone - 1 950,00 m2 - tereny utwardzone - 3 282,00 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Usługa administrowania lokalami będącymi własnością Gminy Miasto Lublin, znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych w rejonie XII. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest powierzenie Wykonawcy prowadzenia przez niego siłami własnymi usługi administrowania poprzez wykonywanie obowiązków związanych z obsługą lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży, będących własnością Gminy znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem w czystości przyległych do tych budynków terenów utwardzonych oraz konserwacją i renowacją terenów zielonych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: lokale mieszkalne - 1 374,65 m2 lokale użytkowe - 237,97 m2 garaże - 0,00 m2 tereny zielone - 4 101,40 m2 tereny utwardzone - 6 267,00 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.