Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Bydgoszcz: Utrzymanie czystości w Hali Sportowo-Widowiskowej Łuczniczka zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy oraz na zewnętrznych terenach przyobiektowych na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym umowy
Numer ogłoszenia: 26051 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Hala Sportowo-Widowiskowa "Łuczniczka", ul. Toruńska 59, Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3762200, faks 0-52 376 22 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w Hali Sportowo-Widowiskowej Łuczniczka zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy oraz na zewnętrznych terenach przyobiektowych na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym umowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości Hali Sportowo Widowiskowej ŁUCZNICZKA , oraz parkingach do niej przynależnych na niżej określonych warunkach, wskazanych wewnętrznych i zewnętrznych powierzchniach użytkowych oraz częstotliwościach sprzątania, sposobu i wymagań odnośnie wykonywania usług zapewniających utrzymanie czystości zarówno wewnątrz jak i na terenach przy obiektowych Hali: I. Powierzchnie wewnętrzne Hali: A.) POZIOM 0: 1. sala ćwiczeń 101,50 m2 - 2 razy w tygodniu w miarę potrzeb 2. pomieszczenia Obserwatorów 36,35 m2 - przed i po imprezach 3. pomieszczenia Sędziów 73 ,79 m2- jw.- średnio2 razy w tygodniu 4. szatnie trenerów 132,63 m2- polowa powierzchni codziennie, całość przed i po imprezach sportowych. 5. szatnie 143,62 m2- jw. 6. węzły sanitarne 153,79 m2- jw. 7. administracja 252,66 m2- codziennie, 8. komunikacja 890,63 m2- codziennie, 9. płyta boiska 2520 m2- codziennie w tym a) 756 m2 wykładziny Taraflex na wilgotno ręcznie codziennie b) podłoga z tworzywa sztucznego koloru zielonego w ilości 486 m2 dwa razy w okresie umownym tj. jeden raz w miesiącu kwietniu i jeden raz w miesiącu październiku dokonać jej konserwacji przy pomocy polimerów a w każdym miesiącu wykonać jej polerowania. B.) POZIOM 1: 1. foyer 1853,73 m2 1 raz w tygodniu i dodatkowo całą pow. przed i po imprezach 2. strefa wejściowa z kasami 341,27 m2 -jw. 3. komunikacja 1146,07 m2 -jw. 4. szatnie dla publiczności 344,57 m2 -jw. 5. węzły sanitarne 257,22 m2 -jw. C.) POZIOM 2: 1. sala konferencyjna 229,20 m2 - 1 raz w tygodniu i po użytkownikach 2. pomieszczenia techniczne 130 m2 - przed i po imprezach 3. trybuny 3478,35 m2 - jeden raz w tygodniu całość przed i po imprezach II. PYLONY: 1. Klatki schodowe i pomieszczenia przylegające - w miarę potrzeb III. Powierzchnie zewnętrznych terenów przyobiektowych: 1.Powierzchnie utwardzone i chodniki: 3.646,00 m2 w tym 1800 m2 chodniki - sprzątane w zależności od warunków pogodowych i w miarę potrzeb. 2.Jeden raz w okresie umownym tj.w miesiącu kwietniu dokonać czyszczenia oraz konserwacji zewnętrznych schodów z płyt lastrykowych w ilości 887m2 IV. Inne 1. Jeden raz w okresie umownym tj. w miesiącu lipcu dokonać wyprania wykładziny służącej do przykrywania płyty boiska po uprzednim jej wytrzepaniu i odkurzeniu w ilości 2100 m 2 2. jeden raz w okresie umownym tj. na przełomie kwietnia i maja dokonać mycia szyb na zewnątrz i wewnątrz hali ( całość fasady) w ilości 3813 m 2 , mycie profili zewnętrznych w ilości 525 m2 , mycie profili metalowych wewnętrznych hali oraz belki stalowe w ilości 2140 m 2 V. Opis sposobu i warunki wykonywania zamówienia w zakresie tzw. rutynowego (codziennego) utrzymania czystości w Hali: 1) godziny otwarcia Hali: od 7°° do 23°°, w czasie otwarcia należy zapewnić obsługę dyżurną do właściwego utrzymania w czystości wszystkich pomieszczeń po każdorazowym zakończeniu użytkowania pomieszczeń, nie powodując zakłóceń w rytmie pracy Zamawiającego, 2} prace porządkowe powinny być wykonywane, wszędzie tam gdzie jest to możliwe przy pomocy sprzętu mechanicznego, 3)po zamknięciu poszczególnych części obiektu należy przystąpić do gruntownego sprzątania: pomieszczeń (z wyłączeniem części technicznej budynku), korytarzy, sanitariatów, szatni, klatek schodowych łącznie z windą, schodów i chodnika w strefie wejściowej, 4)szyby zewnętrzne i trudno dostępne (szklane zadaszenia) należy myć w miarę potrzeb, nie rzadziej niż jeden raz w kwartale, przy czym powierzchnie przeszklone, przeznaczone do mycia metodą alpinistyczną mogą być podzlecane innym wykonawcą a wynikające z pkt. IV ppkt.2 5) do utrzymania czystości należy stosować sprzęt i środki posiadające odpowiednie homologacje i atesty, z zastosowaniem środków do czyszczenia wskazanych przez producenta w instrukcji czyszczenia i konserwacji, 6) w pomieszczeniach sanitarnych, w miarę potrzeb należy uzupełniać środki takie jak: mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy do pojemników typu ,bęben, oraz wymieniać worki foliowe w pojemnikach przeznaczonych na odpady, 7) sprzątanie obejmuje m.in.: bieżące odkurzanie wykładzin, a w przypadku zabrudzenia -czyszczenie, mycie drzwi, parapetów, grzejników, wyłączników światła, gniazd elektrycznych, punktów świetlnych, aparatów telefonicznych, czyszczenie mebli oraz innych urządzeń stanowiących wyposażenie pomieszczeń, usuwanie pajęczyn i czyszczenie powierzchni szklanych w tym luster, opróżnianie koszy i popielniczek, mycie drzwi i okien na całej powierzchni objętej sprzątaniem w razie potrzeby oraz wg zapotrzebowania w salach konferencyjnych i salkach ćwiczeń, czyszczenie przy użyciu środków dezynfekcyjnych sanitariatów (glazur), umywalek, armatury itp.), bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła i ręczników, worków foliowych, mycie na mokro oraz polerowanie posadzek w pomieszczeniach biurowych, na korytarzach i klatkach schodowych, w razie zabrudzenia mycie dolnych części ścian w obiekcie, bieżące utrzymanie czystości kabin dźwigowych, czyszczenie i polerowanie elementów metalowych na klatkach schodowych i w windach, bieżąca konserwacja podłóg z płytek gresowych, 8) wypranie wykładziny - 105m2 w pomieszczeniach administracji jeden raz w okresie obowiązywania umowy terminie wskazanym przez Zamawiającego, 9) porządkowanie terenów wokół Hali obejmuje: zbieranie papierów oraz wszelkiego rodzaju innych zanieczyszczeń, porządkowanie wokół śmietników, zamiatanie chodników i powierzchni utwardzonych, zamiatanie powierzchni przy wejściach i przejściach w tym schodów, usuwanie opadłego listowia i zielska, usuwanie śniegu i lodu z terenu chodników, posypywanie chodników piaskiem i solą. 10) minimum 1 raz w tygodniu - w zależności od potrzeb opróżnianie koszy ma śmieci i wyzbieranie innych zanieczyszczeń (śmieci) z parkingów należących do Hali. VI Każdorazowo po zakończonej imprezie masowej, obiekt musi być sprzątnięty do godziny 7 rano, lub po uzgodnieniu z Zamawiającym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 156243 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Clean office sp. zo.o., ul Kościuszki 7, 85-079 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 156243
- Oferta z najniższą ceną: 156243 oferta z najwyższą ceną: 244200
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku do żywienia na okres 24 miesięcy
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy przy ul Kujawskiej 4
- Usługi instalacji i konserwacji urządzeń alarmowych i radiowych w województwie kujawsko-pomorskim oraz utrzymania infrastruktury sieci radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego
- DOSTAWA PLATFORM HEMODYNAMICZNYCH DO CIĄGŁEGO POMIARU PARAMETRÓW HEMODYNAMICZNYCH
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin
- ,,Kompleksowe utrzymanie czystości części obiektu budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie w roku 2025''
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Zakup kompleksowej usługi sprzątania w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie. (Warszawa, Ciechanów, Siedlce.)
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach i na zewnątrz użytkowanych przez Laboratorium Innowacji Społecznych w Gdyni w 2025 roku
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SZKOLNO-BIUROWYCH W OBIEKTACH ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 1 W BRODNICY W 2025r.
więcej: Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.